نمایندگی کانن - شارژر دوربین کانن - شارژر باتری لیتیومی کانن اصلی LC-E10

شارژر باتری لیتیومی کانن اصلی LC-E10

20 عدد در انبار

1,260,000 تومان

20 عدد در انبار

شارژر باتری لیتیومی کانن اصلی Canon LC-E10 Original
شارژر باتری لیتیومی کانن اصلی LC-E10

1,260,000 تومان

شارژر کانن مدل LC-E10 با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه نمایندگی رسمی کانن ، موجود است و هزینه این شارژر مثل دیگر کالاهای این نمایندگی بسته به نرخ ارز است. تقاضا داریم در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید شارژر باتری لیتیومی دوربین و یا دریافت قیمت به روز شارژر باتری لیتیومی کانن مدل LC-E10 با نمایندگی محصولات Canon، نمایندگی مرکزی کانن تماس حاصل فرمایید. در صورتی که به باتری دوربین کانن EOS 1300D نیاز دارید باید باتری دوربین کانن مدل LP-E10 را تهیه بفرمایید.

شارژر باتری لیتیومی کانن اصلی LC-E10 مخصوص شارژ کردن باتری کانن LP-E10 مورد استفاده قرار میگیرد و توانایی آن را دارد تا در مدت زمان حدود ۱۲۰ دقیقه به شکل صدرصد آن را شارژ بکند. این محصول به واسطه یک کابل استاندارد (جداگانه) به برق متصل خواهد شد و برای باطری مدل های مثل EOS 1200D ، EOS 1100D و EOS 1300D مورد بهره برداری قرار میگیرد. شارژر‌های اورجینال بدون جعبه و در یک کیسه پلاستیکی عرضه میشوند . باطری‌های دوربین‌های دیجیتال می‌بایست به طور پیوسته شارژ شوند و استفاده از شارژر‌های غیر استاندارد، می‌تواند علاوه بر کاهش قدرت باطری، از طول عمر آنها نیز بکاهد. وزن شارژر اصلی ۱۱۸ گرم و شارژر غیراصلی ۵۸ گرم نیز می‌باشد. همچنین این شارژر چراغ ال ای دی نیز دارد. از مزایای این شارژر می‌توان به سازگاری بالا و کیفیت ساخت مطلوب آن اشاره کرد. قیمت شارژر طرح اصلی تقریبا ۱/۴ قیمت شارژر LC-E10 اصلی میباشد.

برای افزایش عمر باتری LP-E10 ، شارژر باتری لیتیومی کانن اصلی LC-E10 به شما کمک بزرگی میکند. جهت خرید لوازم جانبی اصلی دوربین و دریافت قیمت انواع باتری با فروشگاه پارساکم تماس بگیرید. استفاده از شارژرهای متفرقه علاوه بر اینکه زمان بسیاری زیادی را صرف شارژر کردن باتری دوربین شما میکند به خاطر نداشتن سیستم قطع کننده جریان شما را از پر شدن باتری مطلع نمیکند و این عامل باعث خراب شدن باتری شما در مدت کوتاهی میشود که باعث ایجاد هزینه اضافی برای شما جهت تهیه باتری جدید میشود.

برای خرید حضوری این محصول با نمایندگی مرکزی کانن تماس حاصل بفرمایید.

سایر
مخصوص

باتری LP-E10

رنگ

مشکی

گارانتی برحسب انتخاب

ضمانت سلامت کالا

تماس با کارشناسان