نمایندگی کانن - فلاش اکسترنال - فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT

فلاش کانن ۴۳۰EX III-RT مناسب نوردهی تا ۲۰۰ بار توانایی آن را خواهد داشت تا از این نوع منبع تغذیه بهره برداری کامل را داشته باشد، و زمان آماده به کار خازن این فلاش مابین ۰٫۱ تا ۳٫۷ ثانیه میباشد

یکی از ویژگی های با اهمیت فلاش کانن ۴۳۰EX III-RT متصل شدن بدون سیم آن با کمک رادیو فلاش برای فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز میباشد.پس میشود به تعداد 4 کانال با سه دسته متفاوت با یک دوربین مورد بهره برداری قرار بگیرد

جنس این فلاش از پلاستیک با کیفیت مقاوم تولید شده و ابعاد آن به طول ۷۰٫۵ عر ض آن به ۹۸٫۲ و ارتفاع آن به ۱۱۳٫۸ میلی متر میباشد، این فلاش تقریبا ۲۹۵ گرم وزن خواهد داشت.برای خرید حضوری این محصول با نمایندگی کانن تماس حاصل بفرمایید.

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT را داریم. پس در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی و بررسی فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT توانایی آن را خواهد داشت تا به شکل بدون سیم یا وایرلس قابلیت نوردهی خوبی را برای عکسبرداری با دوربین‌ عکاسی کانن مهیا میسازد. نوردهی در عکسبرداری از اهمیت بسیار زیادی بهره میبرد.

فلش دوربین کاننممکن است مواقعی بوجود بیایدد که لحظه‌ای با اهمیت و بدون تکرار را ثبت بکنید ولی به دلیل نور بد فضا یا حتی فلاش ضعیف دوربین خود، عکس های شما کیفیت مورد انتظار شما را نداشته باشند. در این لحظه میباشد که می بایست به فکر خرید یک فلاش خوب باشید.

این فلاش که برای دوربین‌ های عکاسی کانن تولید و طراحی شده با ویژگی های «E-TTL و E-TTL II» کانن یکسان میباشد. به یاری 4 باتری قلمی آلکالاین یا منابع اغذیه قلمی قابل شارژ دوباره «Ni-MH» انرژی لازم خود را کسب بکند و در حالت داشتن شارژ کامل توانایی آنرا دارد تا بیش از 200 فلاش خلق بکند.

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT زمان شارژ شدن, خازن آن برای خلق فلاش چیزی مابین 0.1 تا 3.7 ثانیه میباشد که این میزان برای اشخاصی که به صورت مبتدی عکسبرداری می‌کنند زمان استانداری میباشد.

ویژگی بعدی این فلاش متصل شدن به شکل بدون سیم و از راه امواج رادیویی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز میباشد. به این منوال میشود فلاش‌های متفاوتی را در 4 کانال و سه دسته متفاوت به خدمت خواهد گرفت. بادی این فلاش پوسته‌ای از پلاستیک سخت خواهد داشت.

طول و عرض و ارتفاعش به منوال به 113.8، 98.2 و 70.5 میلی‌متر میباشد و با این اندازه در حد 295 گرم وزن میباشد.

امکان دارد کمی وزن تلفن همراه را بیشتر خواهد کرد ولی چنانچه نوری بیش از فلاش دوربین خود نیاز دارید، بهره برداری از آن برای شما مفید خواهد بود.

 

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT

یکی از مهم ترین نکته های که میب ایست در عکسبرداری به آن دقت بکنید میزان نور مناسب میباشد، پس یک عکاس همواره میبایست در پی نور استانداردی  باشد تا از موقعیت های تکرار نشدنی تصویر هایی با نور خوب ثبت بکند، بدین منظور پیشنهاد میکنیم تا بر طبق نیاز فلاش خوبی را برای درکنار دوربین خود مورد بهره برداری قرار بدهید،

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT برای انواع دوربین های عکاسی کانن که سازگار با قابیت های E-TTL و E-TTL II میباشد و به کمک 4 عدد باتری قلمی شارژری و یا آلکالاین قابل استفاده میباشد.

فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT با دوربین های عکاسی زیادی همخوانی دارد از جمله : دوربین کانن 90D , دوربین کانن 850D , دوربین کانن 80D , دوربین کانن 6d mark ii , دوربین کانن 5D mark iv

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول فلاش اکسترنال کانن مدل Speedlite 430EX III RT با ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت تماس گرفته یا برای خرید حضوری از نمایندگی کانن به آدرس شرکت کانن مراجعه کنید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

70.5 × 98.2 × 113.8 سانتی متر

وزن

295 گرم

سایر
محدوده زوم

محدوده زوم 24 تا 105 درجه

مشخصات باتری

باتری قلمی (AA)

تماس با کارشناسان