نمایندگی کانن - فلاش اکسترنال - فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX II

فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX II

فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX II فلاشی بسیار با کیفیت از شرکت کانن که برای بهره برداری در دوربین عکاسی این کمپانی تولید و عرضه میشود. این فلاش برای کاربران سطح بالا مناسب میباشد.

برای خرید حضوری این محصول و دریافت مشاوره با نمایندگی کانن تماس حاصل بفرمایید.

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX II را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX II

فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX II فلاشی بسیار با کیفیت از شرکت کانن که برای بهره برداری در دوربین عکاسی این کمپانی تولید و عرضه میشود. این فلاش برای کاربران سطح بالا مناسب میباشد.

فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX IIنسبت به مدل پیشین خویش از قابلیت های بسیار بهره‌مند میباشد. زوایایی چرخیدن در این محصول شرکت کانن 360 درجه میباشد و میزان انرژی لازم آن با کمک 4 باتری قلمی در حال تأمین میباشد. یکی از قابلیت های این فلاش پشتیبانی از ویژگی بی سیم میباشد که توانایی آن را دارید از آن در فاصله 15 تا 30 متر بهره برداری بکنید.

فلاش دوربین کانن مدل Speedlite 600EX IIوزن این فلاش در حدود 435 گرم میباشد که تا حدودی بالا به نظر می اید؛ اما در قیاس با قابلیت ها و کیفیتی که عرضه میکند میتوانید این مورد را نادیده بگیرید. این محصول برای بهره برداری پر سرعتر و آسان تر تقریبا در هر شرایطی تولید و عرضه میشود و تا حدی در برابر گرد و خاک و رطوبت هم نسبت به مدل های پیشین مقاوم تر میباشد.

canon 600ex ii rtفلاش Speedlite 600EX II شامل یک نمایشگر LCD برای نشان دادن اطلاعات مهم مدیریت فلاش میباشد. این نمایشگر دارای نور پشت‌زمینه و یک بلندگوی ریف برای اعلام کردن هشدارها و موارد دیگر میباشد. چنانچه شما هم از علاقه مندان به عکاسی میباشید؛ بهره برداری از این فلاش کانن را برای بهتر شدن سطح کاربری خود و رفتن به دسته حرفه‌ای ها، به شما پیشنهاد میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فیزیکی
ابعاد

125 × 143 × 80 سانتي متر

وزن

435 گرم

سایر
محدوده زوم

24 تا 105 درجه

تماس با کارشناسان