نمایندگی کانن - فلاش اکسترنال - فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT

فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT

فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT یک محصول ماکرو بینظیر مخصوص عکاسی میباشد. این محصول شامل عدد راهنمای ۲۶ میباشد که در گروه خود پر قدرت به شمار میرود و قابلیت های پیشرفته ای برای نورسنجی ماکرو گرافی خواهد داشت که برای مدل های کانن تولید میشود.

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT

فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT یک محصول ماکرو بینظیر مخصوص عکاسی میباشد. این محصول شامل عدد راهنمای ۲۶ میباشد که در گروه خود پر قدرت به شمار میرود و قابلیت های پیشرفته ای برای نورسنجی ماکرو گرافی خواهد داشت که برای مدل های کانن تولید میشود.

فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RTارائه ویژگی های یک رادیو فلاش به همراه ساختار استاندارد مخصوص عکسبرداری Close-Up‌ یا ماکرو، فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RT را به یک محصول با کارایی بالا برای عکسبرداری از شخصیت های متفاوت در فاصله های نزدیک تبدیل میکند. در صورت کارایی همزمان ۲ هد این فلاش، عدد راهنمای آن ۲۶ متر در ایزو ۱۰۰ میباشد.

همچنین عکاس قابلیت تنظیم توان خروجی تا ۱/۵۱۲ حداکثر توان را خواهد داشت. هر دو هد این محصول ویژگی جداشدن را خواهد داشت. این ویژگی در کنار تریگرینگ بدون سیم ۲.۴ گیگاهرتزی آن، شما را قادر خواهد ساخت تا به راحتی هد های این فلاش را جدا کرده و در کنار سوژه و زاویه های دلخواه خود قرار بدهید. طبعا این مسئله موجب آزادی عمل بیشتر شما در نوردهی عکسهای شما خواهد شد.

فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RTزمانی که MT-26EX-RT بر روی لنز دوربین تعبیه میشود، ۲ هد این کالا قابلیت چرخش ۴۰ درجه ای عمودی و چرخش ۴۵ درجه‌ای افقی را دارا می‌باشند. ضمن اینکه هرکدام از ۲ هد این فلاش دارای دیفیوزر قابل جدا شدن هستند که برای اعمال تنظیمات نوری بیشتر کاربرد بسیاری دارند.

علاوه بر موراد فوق، بخش متصل شونده به کفشک در این فلاش اکسترنال مجهز به یک LCD‌ است که برای اعمال تنظیمات و نیز مشاهده وضعیت فلاش و میزان شارژ باتری‌ها کاربرد دارد. این نمایشگر از نوع dot-matrix بوده و دارای نور پس‌زمینه برای بهره برداری در محیط‌های کم‌نور هم است.

فلاش ماکرو دوگانه کانن مدل MT-26EX-RTلنز‌های سازگار با این فلاش عبارتند از:

  • EF 50mm f/2.5 Compact Macro
  • EF-S 60mm f/2.8 Macro USM
  • EF 100mm f/2.8 Macro USM
  • MP-E 65mm f/2.8 1-5x Macro Photo
  • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM with separate Macrolite Adapter 67
  • EF 180mm f/3.5L Macro USM with separate Macrolite Adapter 72C
  • TS-E 50mm f/2.8L Macro
  • TS-E 90mm f/2.8L Macro
  • TS-E 135mm f/4L Macro

برای خرید حضوری لین محصول به نمایندگی مرکزی کانن مراجعه بفرمایید.

سایر
وزن

570 گرم

ابعاد

232x91x50 میلیمتر

عدد راهنما (GN)

26 متر در حساسیت ISO 100

زاویه چرخش عمودی

45 درجه

عملکرد بی سیم

رادیویی / نوری

نوع کالا

فلاش ماکرو

زاویه چرخش افقی

60 درجه

تماس با کارشناسان