نمایندگی کانن - فلاش اکسترنال - فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI که به کاهش ترس در عکاسی با فلش کمک می کند ، یک چراغ بی نظیر روی دوربین کانن می باشد که از فناوری Auto Intelligent Bounce بهره می برد. این عملکرد برای شیب و چرخش خودکار سر فلاش برای تولید نتایج یکنواخت ، پراکنده و تمیز استفاده میشود.

کانن به تازگی فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI جدید را معرفی کرده است ، یک فلاش که به طور خودکار چرخش می یابد و با زاویه بهینه می چرخد ​​تا نور را از سقف برای گرفتن عکس های ملایم تر و چاپلوس تر ، بازتاب دهد.

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI که به کاهش ترس در عکاسی با فلش کمک می کند ، یک چراغ بی نظیر روی دوربین کانن می باشد که از فناوری Auto Intelligent Bounce بهره می برد. این عملکرد برای شیب و چرخش خودکار سر فلاش برای تولید نتایج یکنواخت ، پراکنده و تمیز استفاده میشود.

زمانی که با فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI در اتاقی که در آن کار می کنید ، همراه با فاصله تعیین شده فوکوس ، اندازه گیری می کند. این عملکرد را می توان در حالت تمام خودکار ، جایی که فلاش به طور خودکار همه تنظیمات را تعیین می کند ، یا در حالت نیمه خودکار ، جایی که می توانید زاویه فلاش را تنظیم کنید و بسته به موقعیت خاص دوربین کانن یا جهت آن ، بطور خودکار چرخانده می شود. .

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI

قابلیت های فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI

فراتر از قابلیت های متمایز خودکار ، فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI با مشخصات مناسب فلش از جمله سازگاری E-TTL / E-TTL II ، تعداد راهنمای 154 “در ISO 100 و 105 میلی متر ، یک سر بزرگنمایی با پوشش 24- 105 میلی متر ، و یک دیفیوزر کششی برای گسترش این پوشش به 14 میلی متر می باشد. تنظیم دستی مرحله ای بیش از گفت و گو با دامنه کج تا 120 درجه همراه با چرخش +/- 180 درجه امکان پذیر است ، و فعال سازی خارج از دوربین عکاسی کانن با استفاده از حالت برده نوری امکان پذیر می باشد.

زیبایی عکاسی با پرش فلش را در نظر بگیرید

تسلط بر عکاسی با پرش فلش ممکن است دشوار باشد ، اما Speedlite 470EX-AI با عملکرد باورنکردنی AI Bounce خود حدس می زند *. Speedlite 470EX-AI با محاسبه زاویه بهینه پرش و حرکت به جای خود ، می تواند نوردهی مناسب دوربین عکاسی کانن و خروجی فلاش را برای عکاسی زیبا و طبیعی تعیین کند. تنظیمات گزاف گویی که انتخاب کرده اید همچنین می تواند هنگام تغییر از ترکیبات افقی به حالت عمودی ، به طور خودکار حفظ شود و به شما کمک کند تا برای عکس ایده آل آماده باشید.

Canon Speedlite 470EX-AI

یک فلش مجری همه کاره

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI علاوه بر ویژگی پیشگامانه AI Bounce * ، یک فلاش چشمگیر چابک و با عملکرد بالا است. Speedlite 470EX-AI از خروجی نور قدرتمند گرفته تا پرتو کمکی AF برای فوکوس در نور کم ، به ویژگی های بیشماری برای عکاسی چند منظوره از فلاش مجهز است.

حداکثر تعداد راهنمای 47 (154 فوت / 47 متر) ، دامنه بزرگنمایی گسترده 24-105 میلی متر

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI با داشتن قدرت و انعطاف پذیری برای موقعیت های عکاسی متعدد در یک بسته جمع و جور و سبک ، دارای یک عدد راهنما 47 (هنگامی که فاصله کانونی در 105 میلی متر باشد) و یک دامنه گسترده توزیع فلش 24-105 میلی متر است.

پرتو کمکی AF برای فوکوس در نور کم

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI برای کمک به دستیابی به فوکوس دقیق طراحی شده است ، مخصوصاً در شرایطی که سیستم AF دوربین ممکن است با مشکل روبرو شود.

سیستم پرتو مادون قرمز

در مواردی که احتیاط بیشتری به خرج می دهید ، استفاده از پرتو مادون قرمز می تواند با تابش اشعه مادون قرمز ثابت به سوژه ، حتی در حین عکسبرداری با گزاف ، تمرکز شدید را تضمین کند.

فلش متناوب

فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI یک سری کوچک از چشمک ها را منتشر می کند. از آنجا که روشنایی به کل ناحیه تصویر می رسد ، هنگام انتخاب فریم AF محیطی ، این حالت پرتو AF کمک می کند.

محدوده تنظیم نوردهی فلاش

برای کمک به شما در تغییر تعادل نور بین موضوع و پس زمینه مطابق سلیقه خود ، قرار گرفتن در معرض Speedlite 470EX-AI در بازه 3 stops توقف با افزایش مرحله 1/3 یا 1/2 قابل تنظیم است. شماره گیری اختصاصی انجام این تنظیمات را سریع و آسان می کند.

 

فلاش کانن Canon 470EX-AI

محدوده زاویه فلش

Speedlite 470EX-AI دارای محدوده زاویه انعطاف پذیر و گسترده تا 120 درجه به بالا و 180 درجه به صورت افقی است. با AI Bounce می توان بدون توجه به جهت دوربین ، زوایای موجود در این محدوده را حفظ کرد.

عملکرد گیرنده بی سیم

فلاش خارج از دوربین با Speedlite 470EX-AI سریع و آسان است ، که می تواند به عنوان بخشی از گیرنده به عنوان بخشی از تنظیم فلاش بی سیم نوری در فواصل حداکثر 49.2 فوت در 15 متر (در داخل خانه) عمل کند. با استفاده از فلش بی سیم ، تقریباً در هرجایی و بدون نیاز به منابع اضافی برق یا کابل های اتصال ، تنظیمات بلند پروازانه روشنایی ایجاد می شود.

نورپردازی نرم با آداپتور 

ایده آل برای تهیه نور نرم پخش شده ، فلاش کانن Speedlite 470EX-AI به شما کمک می کند حتی از تصاویر با جزئیات طبیعی تر ، با جلوه های سایه مهار شده ، اطمینان حاصل کنید. همراه با Speedlite 470EX-AI ، Bounce Adapter SBA-E4 می تواند ابزاری ضروری برای پرتره و عکسهای گروهی باشد.

با استفاده از صفحه گسترده نور را به تمام گوشه ها توزیع کنید

صفحه گسترده فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI پوشش را حتی بیشتر گسترش می دهد. این صفحه عریض که مخصوص استفاده برای لنزهای با زاویه فوق العاده عریض است ، توزیع نور پراکنده را برای فاصله کانونی به اندازه 14 میلی متر (با سنسور 35 میلی متری قاب کامل) فراهم می کند ، حتی در گوشه های ترکیب بندی نیز به حداقل می رساند.

شما میتوانید برای خرید فلاش کانن Canon Speedlite 470EX-AI از نمایندگی کانن با ما تماس گرفته یا از درگاه های ایمن نمایندگی کانن استفاده کنید.

 

تماس با کارشناسان