نمایندگی کانن - فلاش اکسترنال - فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL

فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL

فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL : برق در یک بسته قابل حمل مزیت اصلی ارائه شده توسط فلاش گودکس AD360II-C WITSTRO-TTL از Godox است. این را با یک طراحی لامپ برهنه ترکیب کنید که توانایی تولید 360 وات را دارد و شما به راحتی می توانید یک منبع نور 360 درجه زیبا ایجاد کنید که به خوبی اصلاح کننده ها را می گیرد.

فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL : برق در یک بسته قابل حمل مزیت اصلی ارائه شده توسط فلاش گودکس AD360II-C WITSTRO-TTL از Godox است. این را با یک طراحی لامپ برهنه ترکیب کنید که توانایی تولید 360 وات را دارد و شما به راحتی می توانید یک منبع نور 360 درجه زیبا ایجاد کنید که به خوبی اصلاح کننده ها را می گیرد.

یکی دیگر از مزایای این واحد ، سیستم رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز X است که علاوه بر عملکرد master / slave نوری و سازگاری کامل با Canon E-TTL / E-TTL II ، امکان کار و کنترل بی سیم قابل اعتماد را نیز فراهم می کند.

چرخش فلاش گودکس AD360II-C

فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL قادر به عملکرد تقریباً مشابه یک فلش استاندارد نصب شده روی کفش است ، از جمله توانایی کج شدن از -15 به 90 درجه و چرخش در مجموع 270 درجه برای تکنیک های پرش فلش.

فلاش گودکس Godox AD360II

همچنین هنگام استفاده از بازتابنده دارای شماره راهنمای امتیاز 262 ‘در ISO 100 است. برای تأمین این نیرو با مدت زمان بازیافت 05 / 0-4 / 5 ثانیه ، این فلاش نیاز به استفاده از بسته قدرت فلاش لیتیوم-یونی PROPAC PB960 دارد که می تواند انرژی کافی برای 450 چشمک زن را فراهم کند. علاوه بر این قابلیت ها ، پشتیبانی از E-TTL / E-TTL II حالت همگام سازی پرده با سرعت بالا ، 1 و 2 را امکان پذیر می کند. و ، فلش دارای یک پورت کنترل بی سیم به همراه PC و سوکت های همگام سازی 3.5 میلی متر دارد.

ویژگی های فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL

  • یک طرح لامپ برهنه یک منبع نور 360 درجه ایجاد می کند که چاپلوسانه است و با بسیاری از اصلاح کننده های اختیاری استفاده از آن آسان است.
  • یک پورت کنترل بی سیم از استفاده از سیستم FT-16 برای کنترل دستی دستی بی سیم از طریق یک ماشه سازگار پشتیبانی می کند.
  • کنترل از راه دور رخ جلو فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTLخروجی فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL که 360W می باشد در هنگام استفاده از بازتابنده موجود ، برابر است با تعداد راهنمای امتیاز 262 “در ISO 100.
  • سیستم رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز به شما اجازه می دهد تا به عنوان برده تنظیم شود و توسط یک فرستنده پشتیبانی شده سری X از فاصله 328 ‘شروع شود و همچنین به عنوان اصلی استفاده شود که در آن می تواند فلاش های دیگر را تا 230′ دور ایجاد کند . این سیستم از هر دو سیستم Canon و Nikon TTL پشتیبانی می کند ، زیرا یک فرستنده سری X می تواند یک مدل سازگار با Canon یا Nikon سازگار با ارتباطات TTL را تحریک کند ، صرف نظر از مدل فرستنده مورد استفاده.
  • سازگار با Canon E-TTL / E-TTL II ، این فلاش دوربین قادر است نوردهی خودکار و سایر عملکردهای پیشرفته را ارائه دهد. این شامل همگام سازی با سرعت بالا تا 1/8000 ثانیه و همگام سازی پرده 1 و 2 است.

 

  • سر فلاش می تواند از -15 به 90 درجه کج شود و 270 درجه بچرخد.
  • کنترل دستی دستی از 1/1 تا 1/128 در دسترس است.
  • AD360II-C قادر است به عنوان یک ارشد یا برده نوری با قابلیت TTL کامل عمل کند.
  • این فلاش دوربین که از پک PowerPPC PB960 جداگانه در دسترس است ، مدت زمان بازیافت را فقط 0.05-4.5 ثانیه ارائه می دهد.
  • گزینه های همگام سازی سیمی شامل پورت های 3.5 میلی متری و رایانه ای است.
  • یک درگاه میکرو USB برای به روزرسانی سیستم عامل در آینده موجود است.

سوکت های فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL

پک پاور لیتیومی فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL

در حالی که از زمان شارژ شدن سریعتر لذت می برید ، با برداشتن این بسته قدرت فلاش لیتیوم-یونی PROPAC PB960 از Godox ، مدت طولانی تری استفاده کنید. این پک پاور لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعتی برای کار با اکثر فلاش های نصب شده در کفش طراحی شده است که باعث افزایش عملکرد چراغ های سرعت و چشمک زدن های لامپ لامپ شما می شود و با یک بار شارژ 900-1800 فلاش تمام قدرت را فراهم می کند.

همچنین از پورت های قدرت دوگانه برای تأمین همزمان دو چشمک زن بهره می برد و حتی واحد های سطح بالا را فقط در 1 ثانیه با قدرت کامل شارژ می کند. علاوه بر این ، در حدود سه ساعت شارژ مجدد می شود و از یک صفحه نمایش LED برای هشدار به کاربران در مورد وضعیت شارژ فعلی و هشدارهای بیش از حد گرم بهره می برد. و ، همراه با یک گیره کمربند و یک بند شانه برای حمل راحت است.

ویژگی های پک لیتیومی فلاش گودکس AD360II-C

  1. باتری لیتیوم یون 4500 میلی آمپر ساعتی با 900 چراغ قوه AD180 و 1800 با چراغ سرعت تا 900 فلاش کامل را فراهم می کند.
  2. این واحد دارای دو پورت خروجی با طراحی ضد افت برای اتصال همزمان به چندین چشمک زن است. کابل های اختیاری برای اطمینان از سازگاری در دسترس هستند و می توان از آداپتور Y اختیاری برای کاهش زمان شارژ استفاده کرد.
  3. یک سرعت گیر استاندارد با قدرت کامل در 1 ثانیه یا کمتر بازیافت می شود.
  4. صفحه نمایش LED کاربر را از وضعیت شارژ فعلی و در صورت وجود خطر گرم شدن بیش از حد آگاه می کند.نمایشگر فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL
  5. تقریباً در مدت 3 ساعت شارژ مجدد می شود.
  6. گزینه های حمل شامل گیره کمربند و بند شانه است.

شما میتوانید برای خرید فلاش گودکس Godox AD360II-C WITSTRO-TTL و دریافت مشاوره برای خرید با نمایندگی کانن در تماس باشید یا از درگاه های امن نمایندگی کانن خرید آنلاین انجام دهید.

تماس با کارشناسان