نمایندگی کانن - فیلتر یووی - فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV

فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV

Categories:

2,800,000 تومان

پاک کردن
فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV
فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV
  1. ضد خط و خش
  2. ضد انعکاس نور
  3. مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  4. دارای پوشش سخت نانو
  5. محافظ عدسی در برابر نور آفتاب

فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV : محصولات تولید شده در خط تولید شیلر در شرکت ZISS جزو بهترین و باکیفیت ترین بسته بندی های شرکت زایس هستند که با آخرین تکنولوژی اندود Everclear 7 تمام ضد آب، ضد رطوبت، ضد گرد و خاک، مقاوم در برابر خط و خش است که از عدسی لنز دوربین محافظت می کند

خرید فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV

فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV از سری فیلتر های SMC هارمونیک شرکت سایز آلمان است که خط تولید آن در سال 2017 با نام تجاری SCHILLER راه اندازی گردید و روانه بازار شد. فیلتر شیلر از نازک ترین و سبک ترین فیلتر موجود در بازار است که دارای شیشه ای با ضخامت 3.1 میلی متر هست که در هتگام بسته شدن بر روی لنز در عکاسی احساس نمی شود.

ضخامت بسیار نازک عدسی این فیلتر ها، وجود پدیده VIGGNET که همیشه لنز های واید را تهدید می کند را جلوگیری می کند و همچنین بر دامنه نور مرئی تاثیر نمی گذارد. این فیلتر دارای پوشش پودری است که از عدسی لنز در برابر فرسایش با آب ( تمییز کاری ) محافظت می کند و همچنین از روکش نانو بسیار سخت برای محافظت لنز ها بهره می برد. این فیلتر ساخت آلمان می باشد.

قیمت فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV

وجود فیلتری نازک و سبک به عملکرد سیستم فوکوس کشی لنز در حالت اتوماتیک کمک می کند و باعث بالاترین عملکرد آن می شود. علاوه بر این از ایجاد پدیده عمق VIGNETTING (سیاه شدن اطراف عکس) جلوگیری می کند.

فیلتر لنز یووی شیلر مقاوم در برابر خط و خش، مقاوم در برابر گرد و غبار، جلوگیری از انعاس نور و دارای پوشش نانو فوق العاده سخت و پوشش آنتی استاتیک است که هم در فضای بسته و هم در فضای باز از عدسی لنز محافظت می کند. این فیلتر دارای 16 لایه کوتینگ از نوع ULTAVIDE دارد که هم در برابر نورهای فلوِِئورسنت در فضا های داخلی و هم در برابر نور فرابنفش خورشید قابل استفاده است.

شما میتوانید برای خرید فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV از نمایندگی کانن با ما تماس بگیرید و یا از طریق درگاه های امن بصورت اینترنتی خرید انجام دهید.

سایر
کشور سازنده

آلمان

تعداد لایه

۱۶ لایه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر یووی شیلر schiller Harmonie Ultra SMC-UV”

تماس با کارشناسان