فیلتر یووی هویا HOYA HD NANO UV 67MM

فیلترهای HD Nano نه فقط شامل شیشه سخت میباشند بلکه از روکش نانو خیلی سخت هم مخصوص حافظت از لنزهای پر هزینه دوربین شما در مقابل خرابی و ضربه برخوردار میباشند. این پوشش پودری تازه طراحی شده نسبت به مدل های پیشین خیلی مستحکم و مقاوم در سطح نانو به سطح شیشه خواهد چسبید. این ذره ها بر روی سطوح شیشه ای با چگالی خیلی زیاد لایه بندی خواهند شد تا یک پوشش صاف و محکم را که در مقابل خراش محکم و مقاوم میباشد بوجود آورند. این فیلتر نیز شامل ویژگی های عالی مخصوص دفع آب و روغن میباشد که نگهداری از فیلتر را آسان و بدون استرس خواهد کرد.برای خرید حضوری این محصول با نمایندگی مرکزی کانن تماس حاصل بفرمایید.

دسته بندی : برند:

3,200,000 تومان

19 عدد در انبار

فیلتر یووی هویا HOYA HD NANO UV 67MM
فیلتر یووی هویا HOYA HD NANO UV 67MM

3,200,000 تومان

فیلتر یووی هویا HOYA HD NANO UV 67MM با پوشش نانو بسیار محکم مخصوص حافظت کننده از لنز دوربین شما تعبیه شده پپ و شامل یک منحنی برش UV میباشد که بر وسعت نور مرئی موثر نخواهد بود . اضافه بر آن ، این محصول با دارا بودن یک پوشش پودری به روز میباشد که از لنزها در مقابل فرسایش با آب (تمیز کاری) محافظت خواهد کرد، ضمن آنکه قابلیت تمیز کننده قطره های آب و اثر انگشت را هم مهیا کرده است. شیشه نانو HD نیز به نسبت شیشه نوری استاندارد 4 برابر مقاوم تر میباشد.

فیلتر یووی هویا HOYA HD NANO UV 67MM برای حفاظت از ویژگی پر هزینه لنز دوربین در مقابل خراش و ظربات تولید و طراحی شده و یک ابزار لازم مخصوص عکسبرداری در محیط های خیلی دشوار میباشد.

این پوشش به روز و پودری در سطوح نانو مقاوم تر و نزدیک تر به سطح شیشه خواهد بود. به این منوال که ذره ها بر روی سطوح شیشه با چگالی خیلی بالا به شکل لایه ای قرار خواهند گرفت و یک پوشش محکم و صاف را بوجود می آورد. روکش نانو Hoya HD نیز شامل ویژگی های بینظیر در زمینه دفع آب و روغن میباشد که سبب خواهد شد محافظت از فیلتر کاری راحت و بدون نگرانی باشد.

پوشش نانو بسیار سخت

  • پوشش نانو 32 لایه خیلی صاف و بینظیر و محکم میباشد
  • پوشش قوی در مقابل لکه ، آب و روغن که سبب خواهد شد نگهداری روزانه راحت تر بشود
  • پوشش سطح خیلی سخت که نسبت به پوشش استاندارد 800٪ مقاومت بالایی در مقابل خراش خواهد داشت

شیشه HD

  • شیشه Sharp Cut UV با چگالی بالا
  • 4 برابر قوی تر از شیشه نوری معمولی

قاب HD

  • قاب خیلی نازک ، رشته جلویی برای اتصال کردن درپوش های لنز ها و دیگر فیلترها
  • فن آوری نصب پرس که شیشه را به شکل ایمن نگه می دارد
سایر
دهانه لنز

67mm

تماس با کارشناسان