نمایندگی کانن - لنز کانن - لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

Categories:

1,000,000,000 تومان

لنز کانن مدل RF 1200mm F.8 L IS USM11
لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

1,000,000,000 تومان

  • مانت RF / مناسب دوربین‌های فول‌فریم
  • المان‌های Flourite و Super UD
  • کوتینگ Air Sphere و Super Spectra
  • موتور فوکوس خودکار Ring-Type USM
  • لرزشگیر اپتیکال تصویر
  • محدودکننده فوکوس با ۲ حالت پیش‌فرض
  • رینگ فوکوس الکترونیکی با قابلیت شخصی‌سازی
  • مقاوم در برابر شرایط آب‌وهوایی همراه با کوتینگ Flourine
  • دارای حلقه اتصال به سه‌پایه

معرفی لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM یک لنز تله فوتو عالی با طراحی فوق العاده فشرده و سبک است. این لنز با یکی از طولانی ترین فواصل کانونی موجود، برای کاربردهای حیات وحش و ورزشی ایده آل است و نماهای نزدیک استثنایی از سوژه های دور ارائه می دهد. همراه با فوکوس خودکار پاسخگو، تثبیت کننده تصویر خوب و طراحی بسیار سبک وزن، لنز 1200 میلی متری f/8 یک لنز همه کاره با ویژگی های همه کاره است.

خصوصیات لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

کانن مدل RF 1200mm F.8 L IS USM 1

اپتیک سری L

  • این لنز کانن بر اساس طراحی اپتیکال لنزهای فوق تله فوتو EF و RF قبلی، دارای اپتیک های پیشرفته است که برای سخت ترین کاربردهای عکاسی طراحی شده است.
  • فلوراید، دو عنصر حداقل پراکندگی (UD) و یک عنصر UD، عملاً ناهنجاری‌های رنگی را برای وضوح و دقت رنگ‌های خاص بدون خطا یا تار شدن حذف می‌کند.
  • طراحی اپتیکال پیشرفته همچنین به شیک تر و قابل حمل بودن این لنز بدون آینه با پایه RF کمک می کند.
  • هر دو پوشش Air Sphere و Super Spectra کیفیت تصویر را با حفظ کنتراست بالا و رنگ های دقیق در شرایط نوری قوی بهبود می بخشند.
  • دیافراگم گرد با 9 تیغه کیفیت بوکه صافی را به شما می دهد.

فوکوس خودکار USM و تثبیت تصویر

موتور اولتراسونیک عملکرد سریع لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM، دقیق و نزدیک به فوکوس خودکار را برای عکس ها و فیلم ها ارائه می دهد. فاصله فوکوس نزدیک 14.1 اینچی و بزرگنمایی 0.29x برای کار با سوژه های نزدیک مانند حیات وحش مسافت طولانی، پرندگان و ورزشکاران عالی است. فوکوس دستی با سرعت متغیر سه گزینه برای کنترل فوکوس ارائه می دهد و پشتیبانی از فوکوس دستی تمام وقت به شما امکان می دهد بدون تغییر حالت، تنظیمات فوکوس را انجام دهید.

دو تنظیمات پیش فوکوس را می توان برای یادآوری های فوری تا یک فاصله کانونی خاص ذخیره کرد. محدود کننده محدوده فوکوس با محدود کردن محدوده فوکوس استفاده شده، پاسخگویی را بهبود می بخشد. تثبیت کننده اپتیکال تصویر 4 استاپ لرزش دوربین را برای تصاویر صاف با مزیت عکاسی دستی و مونوپاد جبران می کند. به دلیل فواصل کانونی زیاد، تثبیت‌کننده تصویر داخلی یا یکپارچه‌سازی IS، بدنه‌های سری EOS R با این لنز پشتیبانی نمی‌شوند.

لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

هندلینگ بصری و قابلیت اطمینان حرفه ای

  1. این لنز 1200 میلی‌متری f/8 سبک و جمع‌وجور است، وزن آن 7.4 پوند و طول 21.1 اینچ است که آن را برای استفاده در یک مونوپاد یا حتی یک دستگاه دستی برای مدت زمان کوتاه واقعی می‌سازد.
  2. پایه سه پایه دیوار داخلی برای کار با لنز روی مونوپاد یا سه پایه ایده آل است و امکان جابجایی سریع بین فوکوس عمودی و افقی را فراهم می کند.
  3. طراحی ضد آب و هوا برای استفاده قابل اعتماد در شرایط نامساعد.
  4. پوشش فلوئور در جلو به دفع رطوبت، گرد و غبار و اثر انگشت کمک می کند و همچنین تمیز کردن آن آسان تر است.
  5. پوشش سفید مقاوم در برابر حرارت عالی
  6. یک فیلتر 52 میلی متری را می توان به پشت لنز وصل کرد.
  7. این لنز دارای یک Extender RF 1.4x و یک مبدل تله 2x است تا برد موثر این لنز را افزایش دهد.

خرید لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

برای خرید این لنز از نمایندگی کانن می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی کانن مراجعه کنید، ضمن دیدن از نزدیک این محصول و آموزش رایگان استفاده از آن، این محصول را به همراه 36 ماه گارانتی رسمی از نمایندگی کانن خریداری نمایید، همچنین می توانید با فعالسازی بند بیمه 15 ماه این لنز را در برابر خطرات و آسیب‌های فیزیکی و خارج از گارانتی تحت پوشش بیمه قرار دهید و در صورت هرگونه آسیب فیزیکی تا سقف 85 درصد خسارت دریافت نمایید.

همچنین می‌توانید لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کنید تا در اسرع وقت به صورت رایگان برای شما ارسال شود. زمان ارسال برای مشتریان ساکن تهران در همان روز ارسال می شود و برای مشتریانی که در سایر شهرها زندگی می کنند ظرف 24 الی 48 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل داده می شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM”

تماس با کارشناسان