میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

(دیدگاه 1 کاربر)
  • دیافراگم بزرگ طلا اندود
  • پاسخ فرکانسی گسترده و هموار
  • سوئیچ فیلتر برش فرکانس های پایین (low-cut) در 150 هرتز
  • دارای شاک مانت و پاپ فیلتر
  • کانکتور استاندارد XLR
  • فانتوم پاور 24V یا 48V
  • فیلتر نرم کنندگی صدا دارد

نقد و بررسی میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphon

اگر به ضبط استودیویی، موسیقی، پادکست و غیره نیاز دارید، میکروفون استودیو Boya BY-M800 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این میکروفون یک میکروفون خازنی بزرگ با پاسخ فرکانسی صاف و برد وسیع است.

میکروفون استودیویی Boya BY-M800 یک میکروفون خازنی با دیافراگم بزرگ است که برای برنامه های ضبط صدای استودیویی طراحی شده است. این میکروفون دارای یک الگوی قطبی کاردیوید است که بر صدای منبع در جلوی دیافراگم تمرکز می کند و تا حد زیادی صداهای محیط را فیلتر می کند.

بنابراین می توانید از این میکروفون برای ضبط صدای افراد و یا ضبط صدای آلات موسیقی در استودیو به صورت حرفه ای از میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone استفاده کنید.

ممکن است هنگام تلفظ برخی صداها، صدای پاپ بشنوید، فیلتر پاپ روی این میکروفون می تواند صدای صداهای همخوان انفجاری مانند “P” را فیلتر کند.

در همین حال، BY-M800 دارای یک فیلتر قطع پایین گذر است. این بدان معناست که صداهای کم دسیبل ضبط نمی شوند.

 

میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که می خواهند محتوا تولید کنند و پادکست های با کیفیت ضبط کنند.

کسانی که می خواهند صدای سازهایی مانند پیانو، گیتار و … را ضبط کنند.

تولید کنندگان محتوا به خصوص گیم و استریمر ها.

تازه کار هایی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند.

افرادی که قرار است در حین ضبط حرکت زیادی داشته باشند، مقل تولید ولاگ های روزانه و …

راهنمای استفاده میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

از آنجایی که میکروفون استودیویی Boya BY-M800 از نوع XLR است، برای استفاده از آن به کارت صدا یا فانتوم پاور نیاز دارید. توصیه ما این است که مدل کارت صدای خارجی Boya BY-AM1 را بررسی کنید.

توضیحات تخصصی میکروفون استودیو بویا BY-M800

اگر بخواهیم این میکروفون را با اعداد و اصطلاحات خاص توصیف کنیم، باید بگوییم که Boya BY-M800 دارای پاسخ فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز، حساسیت 30 دسی بل و همچنین ضد ضربه و دوام است. یک پایه ارتعاشی می تواند یک پایه عالی برای یکپارچه سازی صداهای ارتعاشی شما باشد.

طول این کابل میکروفون 3 متر است، به منبع تغذیه فن 24 ولت یا 48 ولت از طریق رابط XLR نیاز دارد، می تواند نیازهای استودیو شما را با امپدانس خروجی 200 اهم و 1.3 اینچ دیافراگم برآورده کند. بدنه این میکروفون از فلز مقاوم ساخته شده و پایه آن قابلیت چرخش 360 درجه را دارد.

میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

همچنین دارای جک های 9.5 میلی متری و 15.8 میلی متری است که به شما امکان می دهد میکروفون را به مکان های مختلف میکروفون متصل کنید.

در خرید میکروفون استودیویی BY-M800 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ما باید یک چیز را تکرار کنیم. برای خرید این میکروفون حتما به کارت صدا یا فانتوم پاور نیاز دارید. پس هنگام خرید این نکته را فراموش نکنید.

هر فردی بر اساس کاری که انجام می دهد نیازهای متفاوتی به میکروفون دارد، بنابراین قبل از خرید میکروفون، حتماً توضیحات و مشخصات محصول مورد نظر خود را در سایت ما به دقت بخوانید و صفحه میکروفون استودیو در سایت را بررسی کنید تا آن را پیدا کنید.

اما اگر باز هم شک دارید برای اطمینان بیشتر می توانید با کارشناسان نمایندگی کانن تماس گرفته و از مشاوره تخصصی خرید استفاده کنید تا با خیال راحت محصولات را از بین گزینه های متعدد انتخاب کنبد.

1 دیدگاه برای میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

  1. آواتار فریبرز

    فریبرز

    من ازش راضی بودم اگر یه اکولایزر هم بزارید پشتش خیلی بهتر میشه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان