میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser

(دیدگاه 1 کاربر)
  • نوع کاربری:وکال ، سخنرانی
  • رابط:جک 3.5 میلی متری
  • فرکانس پاسخ گویی:35 هرتز تا 18000 هرتز
  • منبع تغذیه:گوشی هوشمند, لپتاپ

450,000 تومان

میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser
میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser

450,000 تومان

میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser یک میکروفون خازنی است که توسط شرکت BOYA طراحی و تولید شده است.قسمت سر این میکروفون از حساسیت بالایی برخوردار است و قادر است صدا را به دقت دریافت کند.

این محصول با گوشی های هوشمند با سیستم عامل IOS و اندروید، تبلت ها و رایانه های شخصی که دارای یک بلندگو و جک میکروفون 3.5 میلی متری هستند سازگار است و می توانید از آن برای ضبط صدا با این دستگاه ها استفاده کنید.

علاوه بر این سبک، منعطف بودن و قابل حمل بودن این محصول آن را به انتخابی مناسب برای استفاده و ضبط صدا تبدیل کرده است.

میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser

این میکروفون کاملا منعطف طراحی شده است و در صورت نیاز می توانید جهت انحراف آن را در جهت دلخواه تغییر دهید تا میکروفون صدا را بهتر و صحیحتر دریافت کند.این محصول همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید دارای کانکتور TRRS 3.5 میلی متری است که می توانید آن را به گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر متصل کنید.

(اگر سیستم عامل تلفن همراه شما IOS و جک هدفون لایتنینگ است، باید از آداپتور استفاده کنید. این مبدل در بسته تلفن همراه شما موجود است.)

برای استفاده از این میکروفون نیازی به باتری یا شارژ ندارید، کافی است آن را به تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود متصل کرده و شروع به ضبط کنید.همچنین می توانید از این میکروفون برای بهبود کیفیت صدا در هنگام برقراری ارتباط با افراد دیگر از طریق اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ، وایبر، واتساپ و … استفاده کنید.

هنگام استفاده از میکروفون، پوشش شیشه ای را روی میکروفون قرار دهید تا صدای باد و نویز کاهش یابد.

میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser

حتما پیش آمده که در استفاده از پیام رسان یا ضبط فایل های صوتی در لپ تاپ یا موبایل خود دچار مشکل شده باشید و یا احساس کنید که سیستم ضبط شما کیفیت خوبی ندارد. میکروفون Boya BY-UM4 یک میکروفون قابل حمل و جمع و جور با جک 3.5 میلی متری است که برای دستگاه هایی مانند تلفن همراه و لپ تاپ برای کیفیت بهتر هنگام ضبط یا استفاده از پیام رسان طراحی شده است.

علاوه بر این، می توان از این میکروفون برای ضبط پادکست های خانگی یا ضبط صدای معلم با کیفیت بالا در کلاس یا سخنرانی استفاده کرد. به طور کلی میکروفن های دستگاه های دیجیتال به دلیل صرفه جویی در هزینه در تولید محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و به همین دلیل برخی از شرکت ها موفق به تولید میکروفون هایی شده اند که پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

1 دیدگاه برای میکروفن بویا BOYA by-UM4 Portable Omni-Directional Condenser

  1. آواتار رضا

    رضا

    سلام برای کلاس آنلاین مناسبه؟

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان