نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1

میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1

6,800,000 تومان

میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1
میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1

6,800,000 تومان

  • مناسب برای فیلم‌برداری، ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام
  • میکروفون یقه‌ای با الگوی قطبی omnidirectional
  • راه‌اندازی و استفاده آسان
  • کابل‌های ۳.۵ میلی‌متری باری اتصال به دوربین و گوشی‌های هوشمند
  • برد بی‌سیم تا ۱۰۰ متر
  • فرستنده کامپکت به همراه میکروفون داخلی
  • گیرنده کامپکت دو کاناله
  • امکان تنظیم گین و پایش صدا از طریق هدفون
  • دوام باتری داخلی: ۶ ساعت استفاده با هر بار شارژ کامل

میکروفون بویانو BY-XM6-S1 یک میکروفون بی سیم مناسب برای ضبط صدا است که نصب و راه اندازی آن برای کاربران بسیار آسان است. این میکروفون با انواع دوربین ها و گوشی ها قابل استفاده است. دریافت صدای این محصول کیفیت بالاتری نسبت به میکروفون داخلی دوربین و گوشی هوشمند در اختیار کاربر قرار می دهد که آن را برای استفاده خبرنگاران، یوتیوب، اینستاگرام و سایر پلتفرم ها و ولاگرها مناسب می کند.

این کیت شامل یک فرستنده گیره دار با میکروفون همه جهته داخلی است که در هنگام استفاده از آن به کاربر آزادی عمل کامل می دهد. یک میکروفون یقه ای نیز به همراه محصول ارائه شده است که اگر می خواهید صدای دقیق تری دریافت کنید، می توان آن را به لباس وصل کرد و به منبع صدا نزدیکتر شد.

گیرنده کامپکت دو کاناله این میکروفون تا 100 متر کارکرد بی سیم دارد و این گیرنده دارای گیره و خروجی هدفون با پورت 3.5 میلی متری برای مانیتورینگ صدا می باشد. هر دو گیرنده و فرستنده این میکروفون مجهز به باتری های لیتیوم یون قابل شارژ هستند که تا 7 ساعت استفاده از فرستنده و تا 6.5 ساعت استفاده از گیرنده را در اختیار کاربران قرار می دهد. گیرنده و فرستنده این میکروفون از قبل در کارخانه با هم همگام شده اند و برای استفاده از آنها کافی است دستگاه را روشن کرده و گیرنده را به گوشی یا دوربین خود وصل کنید.

اگر می خواهید بدانید کیفیت صدای میکروفون BOYA BY-XM6-S1 به اندازه میکروفون ROAD wireless GO است؟ برای شروع بله، ما به شما اطمینان می دهیم که کیفیت صدای این دو مدل نزدیک است، تفاوت آنها عمدتا در امکانات و لوازم جانبی است.با توجه به قیمت ارزان میکروفون بی سیم BOYA XM6-S1 نباید انتظار ویژگی هایی اضافی مانند Wireless Go را داشت.

BOYA BY-XM6-S1 یک سیستم میکروفون بی سیم کامل و جمع و جور است که راه حلی جامع و ساده برای ضبط منبع صوتی در دوربین ها، دوربین های فیلمبرداری و دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد. این مدل در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین و تلفن همراه، صدا را با کیفیت بالایی ضبط می کند و گفتاری واضح و قابل فهم را برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا، وبلاگ نویسان و سایر کاربران ارائه می دهد.

 

میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1

 

اقلام همراه در جعبه BOYA BY-XM6-S1

بسته بندی میکروفون لاوالیر بی‌سیم BY-XM6-S1 شامل یک میکروفون پلاگین است که دارای یک میکروفون یک طرفه است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی میکروفون را برای بلندگو یا سوژه در حین ضبط قرار دهید. فیلم ها، ارائه ها، مصاحبه ها، ارائه ها و موارد دیگر. … یک تجربه کاملا رایگان داشته باشید.

این بسته دارای یک میکروفون یقه ای نیز می باشد تا افرادی که نمی خواهند فرستنده را روی یقه خود قرار دهند، می توانند میکروفون برگردان را با کابل به جک ورودی 3.5 میلی متری فرستنده BOYA XM6-S1 متصل کرده و از فرستنده مانند کمر استفاده کنند.

علاوه بر این، بادگیر فوم برای میکروفون یقه. خزهای بادگیر برای میکروفون داخلی فرستنده؛ کابل های شارژ جداگانه برای فرستنده و گیرنده؛ و کابل های اتصال گوشی و دوربین در محصول ارائه شده است.

مزایای خرید میکروفون بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1

  1. میکروفون یقه بی سیم ایده آل و مناسب برای فیلمبرداری حرفه ای و معمولی، ویلاگ های شخصی، ویدیوهای یوتیوب و اینستاگرام، پخش زنده، مصاحبه، ضبط صدا و…
  2. سازگار با دوربین های DSLR، دوربین های بدون آینه، تلفن های همراه و کامپیوتر
  3. دارای فناوری انتقال سیگنال بی سیم 2.4 گیگاهرتز
  4. دارای صفحه نمایش OLED کاربر پسند
  5. فرستنده دارای یک میکروفون داخلی و یک کانکتور MIC IN برای اتصال میکروفون یقه ای است.
  6. گیرنده بی سیم دو کاناله جمع و جور
  7. میکروفون همه جانبه
  8. برنامه ساده و آسان و عملکرد Plug & Play
  9. بهره قابل تنظیم و امکان مانیتورینگ هدفون از طریق جک هدفون گیرنده
  10. خروجی مونو و استریو قابل تعویض روی گیرنده
  11. کابل 3.5 میلی متری TRS و TRRS برای اتصال به دوربین و تلفن همراه
  12. مجهز به باتری های لیتیوم یون داخلی با طول عمر 7 ساعت برای فرستنده و 6.5 ساعت برای گیرنده.
  13. فاصله تا 100 متر (در صورت عدم وجود موانع)

 

میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1

سهولت در استفاده

همانطور که گفتیم فرستنده و گیرنده از قبل با یکدیگر هماهنگ شده اند، بنابراین برای راه اندازی BOYA XM6-S1 فقط باید سیستم را روشن کنید. مجهز به فرستنده و میکروفون گیرنده BOYA BY-XM6-S1 با صفحه نمایش OLED خوانا، به کاربران کمک می کند تا انتقال سیگنال را به خوبی تنظیم کنند. علاوه بر اینها، کیت میکروفون یقه ای بی سیم BY-XM6-S1 با کابل های 3.5 میلی متری TRS به TRS و 3.5 میلی متری TRS به TRRS ارائه می شود. بنابراین می توان از آن برای ضبط صدا با دوربین های DSLR یا بدون آینه، موبایل و کامپیوترهای مجهز به پورت 3.5 میلی متری استفاده کرد. اگر تلفن شما فقط از کانکتورهای Type-C یا Lightning پشتیبانی می کند، می توانید از یک کابل رابط برای اتصال میکروفون Boya XM6-S1 به دستگاه خود استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-XM6-S1”

تماس با کارشناسان