میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

(دیدگاه 1 کاربر)
  • ارتباط بی سیم بین فرستنده و گیرنده
  • کلید قطع و وصل میکروفون
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • 10 ساعت شارژدهی در حالت ضبط
  • میکروفون کاندنسر با الگوی قطبی Omni-Directional
  • سبک و کم حجم برای حمل آسان
  • مخصوص تلفن هوشمند با ورودی Type-C
  • محدوده عملکرد حداکثر 50 متر
  • دارای کلید خاموش و روشن کردن فرستنده
  • پشتیبانی از شارژ دستگاه های خارجی در حین استفاده

3,500,000 تومان

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1
میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

3,500,000 تومان

بررسی کلی میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

اگر به دنبال یک میکروفون یقه ای بی سیم هستید و نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید و می خواهید کیفیت خوبی داشته باشید، میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1 ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. این میکروفون مانند میکروفون های محبوب برند بویا، یک میکروفون میان رده محسوب می شود و به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه، کیفیت کارتون های خود را به سطح بالاتری برسانید.

کیفیت صدای خوب، وزن سبک (هم برای فرستنده و هم برای گیرنده) و برد کاری 50 متر (یعنی فاصله ای که گیرنده و فرستنده می توانند از یکدیگر جدا شوند و همچنان کار کنند) به ما پیشنهاد می کند که این میکروفون را به عنوان یک میکروفون پرکاربرد و عالی به شما معرفی کنیم.

کیفیت صدای این میکروفون استثنایی نیست. اما بد نیست، مگر اینکه بتوانید گزینه های گران تری از برند های رود و سنهایزر یا حتی یک مدل بی سیم گرانتر از همان برند بویا تهیه کنید، مدل میکروفون گردنی ارزشش را ندارد.

یکی از ویژگی های مهم میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1 این است که خود گیرنده میکروفون است و برای استفاده از آن نیازی به پوشیدن چیزی در جیب شلوار یا کت خود ندارید. به عنوان مثال، همان مدلی که در بالا ارائه کردیم دارای یک گیرنده بزرگ است و ممکن است استفاده از آن دشوار باشد.

البته قبل از اینکه پیچیدگی و سهولت گیرنده میکروفون را در نظر بگیرید، باید از خود بپرسید: آیا واقعاً به یک میکروفون یقه ای بی سیم نیاز دارید؟ یا می توانید از میکروفون یقه ای با کابل بلند استفاده کنید؟ به عنوان مثال میکروفون یقه ای Boya M1 دارای کابل 20 فوتی است و شما می توانید این مدل را با یک سوم قیمت میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1 تحویل بگیرید و کیفیت مناسبی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این میکروفون قابلیت حذف نویز آن است. کافی است این ویژگی را فعال کنید تا نویز ورودی از محیط را کاهش دهید و با بهترین کیفیت ممکن ضبط کنید.

 

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

یکی دیگر از ویژگی های مهم، همانطور که در بالا ذکر کردیم، پشتیبانی تا 50 متر در شرایط ایده آل است، یعنی شرایطی که هیچ دیواری بین فرستنده و گیرنده وجود ندارد. به این ترتیب، می توانید با خیال راحت از تلفن یا ضبط کننده خود فاصله بگیرید و شروع به تولید محتوا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون این است که در صورت اتصال به گوشی شما، می توان آن را از طریق این گیرنده شارژ کرد و به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را بدون وقفه صرف ضبط کنید.

میکروفون یقه بی سیم بویا WM3T2-U1 برای چه کسانی مناسب است؟

گیمرها و استریمرهایی که به هر دلیلی دور از کنسول یا رایانه شخصی خود بازی می کنند.

ولاگرها در محیط باز محتوا تولید می کنند و فاصله آنها با دوربین بسیار زیاد است.

اساتید دانشگاه و کلاس های درس مختلف با افزایش سن نیاز به سفر دارند و نمی خواهند نگران کابل ها و اتصالات صوتی باشند.

میکروفون یقه بی سیم بویا WM3T2-U1 مناسب چه کسی نیست؟

پادکست هایی که ویدیوهای خود را در یک فضای مجزا یا کوچک ضبط می کنند.

معلمان و اساتیدی که کلاس های آنلاین را روی لپ تاپ برگزار می کنند، حرکت زیادی ندارند.

نوازندگان و خوانندگانی که به صدای با کیفیت استودیویی نیاز دارند.

 

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

راهنمای استفاده از میکروفون یقه بی سیم بویا WM3T2-U1

استفاده از این محصول بدون هیچ گونه چالش خاصی بسیار آسان است. فقط آن را به پورت لایتنینگ گوشی خود وصل کنید و میکروفون را روشن کنید. تنها نکته مهم این است که با دو بار فشار دادن دکمه پاور، حالت حذف نویز روشن می شود. وقتی نور آبی به سرعت چشمک می زند و متوقف می شود، به این معنی است که شما در حالت حذف نویز هستید.

توضیحات تخصصی میکروفون بی سیم بویا WM3T2-U1

اگر بخواهیم این میکروفون را با اعداد و کلمات مشخص توصیف کنیم، باید بگوییم که مدل قطبی این محصول همه جهته است و صدا را از همه جهات ضبط می کند. فرکانس پاسخ WM3T2-U1 از 20 تا 16 هزار هرتز است. دارای حساسیت 42 و نسبت سیگنال به نویز 77 دسی بل است. ارتباط بین فرستنده و گیرنده بر اساس باند 2.4 گیگاهرتز (2405-2478 مگاهرتز) است.

هنگام خرید میکروفون یقه ای بویا WM3T2-U1 باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اول از همه، باید به این سوال پاسخ دهید که آیا خیلی دور از ضبط خواهید نشست یا خیر؟ اگر چنین است، پیشنهاد می کنیم حتما به خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1 به عنوان یک میکروفون به صرفه فکر کنید و آن را جزو گزینه های خود قرار دهید.

نکته مهم در مورد میکروفون WM3T2-U1 اتصال آن به پورت لایتنینگ است. اگر گوشی تلفن همراه شما از پورت لایتنیگ پشتیبانی نمیکند باید به سراغ محصولات مشابه این برند در این بازه قیمتی سر بزنید.

1 دیدگاه برای میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

  1. آواتار آرمین

    آرمین

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان