میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

(دیدگاه 1 کاربر)
  • دارای دو فرستنده
  • سازگار با دستگاه های دارای پورت USB-C
  • دریافت صدای 360 درجه
  • حذف نویز
  • جفت شدن و وصل و پخش خودکار
  • پشتیبانی از شارژ دستگاه های خارجی در حین استفاده
  • باتری قابل شارژ داخلی
  • شارژدهی تا 10 ساعت

4,700,000 تومان

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2
میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

4,700,000 تومان

برسی میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

اگر به دنبال یک میکروفون یقه ای بی سیم هستید و نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید و کیفیت خوب می خواهید، میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. این میکروفون مانند سایر میکروفون های برند بویا یک میکروفون میان رده به حساب می آید و با حداقل هزینه به شما کمک می کند تا کیفیت کارتون های خود را به سطح بالاتری برسانید.

قبل از خواندن توضیحات این میکروفون، توجه داشته باشید که میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 دارای دو میکروفون است. اگر برای کارتون به میکروفون نیاز دارید، میکروفون یقه ای بی سیم WM3T2-U1 را بررسی کنید.

کیفیت صدای خوب، تمیز (برای فرستنده و گیرنده) و 50 متر کارکرد (یعنی فاصله ای که گیرنده و فرستنده را از هم جدا می کند و به کار خود ادامه می دهد) پیشنهاد می کنیم این میکروفون را در گروه خود امتحان کنید.

یکی از ویژگی های خاص میکروفون WM3T2 این است که خود گیرنده میکروفون است و برای استفاده از آن نیازی به اتصال چیزی به شلوار یا جیب کاپشن خود ندارید. به عنوان مثال، مدل هایی که به گیرنده نیاز دارند و ممکن است استفاده از آن برای شما دشوار باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این میکروفون قابلیت حذف نویز است. برای کاهش صدای محیط و حفظ عملکرد بهینه کافی است این ویژگی را فعال کنید.

 

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

نکته مهم دیگر همانطور که در بالا توضیح دادیم این است که تا 50 متر را در شرایط ایده آل پشتیبانی می کند، یعنی شرایطی که هیچ دیواری بین فرستنده و گیرنده وجود ندارد. به این ترتیب، می توانید با خیال راحت از تلفن یا ضبط کننده خود فاصله بگیرید و شروع به تولید محتوا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون این است که وقتی آن را به گوشی خود متصل می کنید، گوشی شما از طریق این گیرنده شارژ می شود و می توانید زمان بیشتری را برای ضبط بدون وقفه صرف کنید.

چه کسی میکروفون یقه بی سیم Boya WM3T2-U2 را نیاز دارد؟

استریم‌کنندگان و گیمرها به هر دلیلی می‌توانند دور از کنسول یا رایانه خود بنشینند و بازی کنند و بازی‌های آنها بسیار متنوع است.

ولاگرها در محیطی آزاد محتوا تولید می کنند و از دوربین و مصاحبه با مهمانان یا افراد برنامه های خود اجتناب می کنند.

اساتید کالج و رده های سنی مختلف باید راه بروند و بدون نگرانی در مورد سیم ها و قطع و وصل شدن صدا از شخص دیگری کمک بگیرند.

چه کسی میکروفون گردنی بی سیم Boya WM3T2-U2 را نمی خواهد؟

پادکستر هایی که پادکست های خود را در محیط های ایزوله یا کوچک ضبط می کنند.

معلم ها و اساتیدی که پشت لپ تاپ کلاس های آنلاین برگزار می کنند و زیاد حرکت نمی کنند.

موسیقی و آواز نیاز به ضبط صدای خوب دارد.

 

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

راهنمای استفاده از میکروفون رنگی بی سیم بویا WM3T2-U2:

استفاده از این محصول بسیار آسان و بدون چالش خاصی است. فقط آن را به پورت لایتنینگ گوشی خود وصل کنید و میکروفون را روشن کنید. تنها نکته مهم این است که دو بار دکمه پاور را فشار دهید، حالت حذف نویز فعال می شود. وقتی چراغ آبی به آرامی روشن و خاموش می شود، به این معنی است که شما در حالت حذف نویز هستید.

توضیح تخصصی میکروفون بی سیم رنگی بویا WM3T2-U2

اگر بخواهیم این میکروفون ها را با اعداد و اصطلاحات خاص توضیح دهیم، باید بگوییم که الگوی قطبی این محصول همه جهته است و صدا را از همه جهات دریافت می کند. پاسخ فرکانسی WM3T2-U2 بین 20 تا 16 هزار هرتز است.

حساسیت آن 42 و نسبت سیگنال به نویز آن 77 دسی بل است. ارتباط بین فرستنده و گیرنده صدا نیز در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز (2405-2478 مگاهرتز) برقرار است.

هنگام خرید میکروفون بی سیم بویا WM3T2-U2 باید به چه نکاتی توجه کرد؟

ویژگی برجسته میکروفون WM3T2-U2 اتصال آن به پورت USB-C است. اگر گوشی شما از پورت لایتنینگ پشتیبانی می کند باید سراغ مدلی مشابه این محصول یعنی میکروفون بی سیم Maybe WM3T2-D2 بروید.

1 دیدگاه برای میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

  1. آواتار حسین

    حسین

    برای ظبط آواز مناسبه؟

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان