نمایندگی کانن - میکروفن بویا - میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2

میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2

میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2 محصولی است که برای کاربران سطح مبتدی در نظر گرفته شده است و افراد حرفه‌ای چندان نمی‌توانند امکانات مورد انتظارشان را در آن پیدا کنند.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2

میکروفون‌های بی‌سیم میکروفون‌هایی می باشند ک دارای کابل فیزیکی برای اتصال تجهیزات صوتی یا تقویت‌کننده‌هایی که با آن‌ها ارتباط دارد، است و از شیوهٔ متفاوت و نوینی بهره مند است. این میکروفون‌ها با لفظ رادیویی هم عرضه شدند و در حالت کلی، از یک فرستنده رادیویی کوچک و مجهز به باتری در بدنهٔ میکروفون استفاده می‌کنند.

میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2این فرستنده سیگنال صوتی را به وسیله میکروفون و توسط امواج رادیویی به یک واحد گیرنده انتقال می دهند. گیرنده بازیابی صدا را انجام می دهند. لازم به ذکر است که بقیه تجهیزات صوتی هم به وسیله کابل واحد به گیرنده متصل می شوند.

میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2 یک نوع فرستنده درون بدنه میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2 تعبیه شده و در نوع دیگر نیز فرستنده در یک واحد جدا به نام بادی پک قرار دارد. بادی پک به کمربند کاربر بسته می‌شود یا اینکه زیر پیراهن آن‌ها پنهان می‌شود.

این بدنه به وسیله سیم به یک میکروفون لاوالیر که میکروفونی کوچکی روی لباس کاربر است، وصل می‌شود. لازم به ذکر است که هدست، گوشی‌های هوشمند یا میکروفون سیمی دیگر نیز قادر هسند که جایگزین این موارد باشند. در مواردی هم لازم است که اتصال سیمی برقرار شود. میکروفون‌های بی‌سیم به صورت وسع در صنعت سرگرمی، تلویزیون و سخنرانی‌های عمومی استفاده می‌شود.

میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K2بدین ترتیب مجریان و دیگر کاربران می‌توانند آزادانه روی صحنه تکان بخورند و تمرکز اصلی خود را به‌جای میکروفون، روی پروژه نگه دارند. میکروفون‌های بی‌سیم معمولاً از باندهای فرکانسی VHF یا UHF بهره مند هستند، چرا که این موارد به فرستنده این امکان را می‌دهد تا از آنتن کوچک بدون سروصدایی استفاده کند.

سایر
نوع کالا

میکروفن

الگو ضبط

Omnidirectional

برد بی سیم

50 متر

نوع میکروفن

یقه ای

پاسخ فرکانس

35Hz-14KHz

حساسیت

-90 دسی بل

رابط اتصال

جک 3.5 میلیمتری

تماس با کارشناسان