نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone

  • فناوری جدید DSP
  • دارای صفحه نمایش LCD رنگی
  • میکروفون بی‌‌ سیم دو کاناله 2.4 گیگاهرتز
  • صدای کریستالی با تأخیر بسیار کم (6 میلی ثانیه) در فواصل تا 200 متر
  • منبع تغذیه: باتری لیتیوم یون قابل شارژ با عمر 6 ساعت برای فرستنده و گیرنده
  • مناسب برای وبلاگ نویسی، پخش Stream، پادکست، مصاحبه، آموزش آنلاین و …
  • قابلیت اتصال به همه‌ی دستگاه‌ها (اندروید، آیفون، لپ تاپ، دوربین و…) با انواع کابل

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone از دو فرستنده مجهز به میکروفون داخلی و یک گیرنده کوچک دو کاناله تشکیل شده و شامل دو خروجی جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون یا اتصال میکروفون به دستگاه خارجی می باشد.

به لطف کانکتور 3.5 میلی متری همراه این محصول می توانید این میکروفون را به گوشی هوشمند و دوربین متصل کنید. این میکروفون دارای صفحه نمایش داخلی است که کاربر را از وضعیت و وضعیت شارژ میکروفون مطلع می کند. همچنین گزینه ای برای تنظیم خودکار روشنایی این صفحه نمایش وجود دارد که باعث افزایش روشنایی تصویر در محیط های باز می شود که نور خورشید باعث اختلال در مشاهده صفحه نمایش می شود.

این میکروفون را می توان در حالت های استریو و مونو استفاده کرد. الگوی قطبی میکروفون Saramonic Blink 900 B2 یک الگوی همه جهته است که باعث می شود میکروفن صداهای پخش شده را به صورت 360 درجه به طور کامل ضبط کند.

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone

این باعث می شود صداهای دقیق و طبیعی ضبط شوند. منبع تغذیه این میکروفون یک باتری داخلی است که با هر بار شارژ کامل از کیس شارژ همراه محصول تا 6 ساعت شارژ می شود. این امر استفاده از میکروفون را در محیط های دور از برق آسان می کند.

حداکثر برد این میکروفون 200 متر است و پاسخ فرکانسی آن 20 تا 20000 هرتز است. هر دوی این ویژگی ها امکان استفاده از این میکروفون را در محیط های بیرونی فراهم می کند. از دیگر ویژگی های میکروفون بی سیم Saramonic Blink 900 B2، وزن گیرنده و فرستنده آن حدود 30 گرم است که حمل آن را آسان می کند. وزن سبک فرستنده همچنین به این معنی است که هنگام اتصال به لباس باعث ایجاد فشار یا وزن نمی شود.

الگوهای قطبی همه جانبه

همانطور که گفته شد، میکروفون بی سیم Saramonic Blink 900 B2 دارای الگوی قطبی همه جهته است. این الگوی قطبی به میکروفون اجازه می دهد تا تمام صداهای منتشر شده در شعاع 360 درجه را به طور کامل و دقیق ضبط کند و صدای ضبط در همه جهات یکسان باشد. این مدل همه جهته نسبت به صداها حساسیت بالایی دارد اما از طرفی نسبت به صداهای محیطی مانند صدای باد یا صدای ناشی از لمس میکروفون حساسیت بسیار کمی دارد.

استفاده از میکروفون بی سیم Saramonic Blink 900 B2

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone به دلیل الگوی قطبی همه جانبه می تواند در ضبط صدای با کیفیت در هنگام ضبط فیلم، روزنامه نگاری، وبلاگ نویسی، تولید محتوای ویدیویی و … بسیار مفید باشد.

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone

جک 3.5 میلی متری تعبیه شده در این محصول امکان استفاده از آن را با انواع دوربین ها و تلفن های همراه و مدت زمان شارژ 6 ساعته باتری نیز امکان استفاده در محیط های جدا شده را می دهد. از آنجایی که برد عملکرد این میکروفون 200 متر است، می توانید از آن در فضای باز استفاده کرده و ویدیوهای خلاقانه بسازید.

همچنین اتصال فلنجی این میکروفون به تولیدکنندگان فیلم آموزشی امکان استفاده از این میکروفون را بدون هیچ محدودیتی می دهد و هر دو دست را برای فعالیت های دیگر باز می گذارد.

مزایا و معایب میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone دارای ویژگی هایی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. از ویژگی های این میکروفون می توان به برد کاری 200 متر و پاسخگویی فرکانس بالای آن اشاره کرد که صداهای باکیفیتی را ثبت می کنند.

از دیگر مزایای این میکروفون ظرفیت شارژ 6 ساعته و وجود قاب شارژ با میکروفون است که امکان استفاده از میکروفون در محیط های دور از برق را فراهم می کند. قابلیت خاموش شدن صدا، انتخاب حالت استریو و مونو و قابلیت اتصال آن به یقه از دیگر مزایای این میکروفون است.

همانطور که گفته شد، این میکروفون دارای یک الگوی قطبی همه جهته است که صدای طبیعی و دقیق را از همه جهات ضبط می کند. الگوی قطبی یکی از مزایای این میکروفون است. با این حال، برای برخی از کاربران، این تصویر قطبی شده ممکن است یک مشکل محصول در نظر گرفته شود.

ضبط همه جانبه به آن اجازه می دهد تا تمام صداهای محیط را ضبط کند. بنابراین در صورت استفاده از میکروفون در محیط شلوغ و پر سر و صدا، ممکن است به دلیل ضبط تمام نویزهای محیطی، کیفیت صدای کاربر کاهش یابد. از دیگر مزایای این دستگاه وزن آن است که حمل و استفاده از آن را آسان می کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink900 B2 Wireless Microphone”

تماس با کارشناسان