نمایندگی کانن - میکروفون بی سیم - میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B

میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B

27,500,000 تومان

میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B
میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B

27,500,000 تومان

میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B یکی از بهترین میکروفون‌های یقه‌ای است که شما ‌می‌توانید برای فیلم‌های خود از آن استفاده کنید. امروزه بسیاری از فیلمبرداران به این نتیجه رسیده‌اند که کیفیت صوتی ویدئوها دقیقا مانند کیفیت تصویر مهم است.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B

میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B یکی از بهترین میکروفون های یقه سفید است که می توانید برای فیلم های خود استفاده کنید. امروزه بسیاری از فیلمسازان به این نتیجه رسیده اند که کیفیت صدای فیلم های آنها به همان اندازه کیفیت تصویر مهم است ، به همین دلیل آنها سعی می کنند از کیفیت صدای فیلم هایشان اطمینان حاصل کنند. یکی از بهترین راه ها برای این کار استفاده از میکروفون های با کیفیت برای فیلم هایتان است.

میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-Bمیکروفون Sennheiser EW 112P G4-B یکی از بهترین میکروفون های موجود برای این منظور است. در این مقاله در مورد این میکروفون و قابلیت های آن صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل این محصول را خریداری کنید.

این میکروفون علاوه بر اینکه بسیار مقرون به صرفه است ، کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و می تواند کیفیت صدای فیلم های شما را کاملا تضمین کند. اگر شما از جمله افرادی هستید که می خواهید یک میکروفون بی سیم ارزان قیمت و با کاربرد آسان داشته باشید ، توصیه می کنیم حتما این میکروفون را برای خود تهیه کنید.

میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-Bبررسی میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B

یکی از مهمترین مزایای استفاده از میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B این است که میکروفون بی سیم است و بنابراین از انعطاف پذیری بالایی در ایجاد فیلم های مختلف برخوردار است و می توانید با سهولت بیشتری از آن استفاده کنید.

کیفیت صدای این میکروفون بسیار بالا است و طراحیش بسیار زیبا و ساده می باشد.

میکروفن بی سیم سنایزر EW 112P G4-B
استفاده از این محصول بسیار راحت می باشد و برای راه اندازی آن دردسری نخواهید داشت و می توانید خیلی سریع آن را تنظیم کنید و از این میکروفون بهره مند شوید.
انتقال داده بی سیم از دیگر ویژگی های این میکروفون است. لازم به ذکر است که اگرچه انتقال داده کاملاً بی سیم است اما می توانید مطمئن باشید که انتقال این اطلاعات مشکلی ندارد.

سایر
شرکت سازنده

سنایزر-Sennhieser

نوع میکروفن

یقه ای

پاسخ فرکانس

30Hz-20KHz

تماس با کارشناسان