میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58

Boya BM58 یک میکروفون پویا با الگوریتم قطبیت کاردیوئید است. این میکروفون برای آواز ، پخش و آواز ایده آل است. رابط کاربری این میکروفون یک جک 6.5 میلی متری است که می تواند برای اتصال مستقیم به آمپلی فایرها ، تئاترهای خانوادگی ، دستگاه های پخش DVD و میکسرهای صوتی مورد استفاده قرار گیرد.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58

میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58 یک میکروفون پویا با الگوریتم قطبیت کاردیوئید است. این میکروفون برای آواز ، پخش و آواز ایده آل است. رابط کاربری این میکروفون یک جک 6.5 میلی متری است که می تواند برای اتصال مستقیم به آمپلی فایرها ، تئاترهای خانوادگی ، دستگاه های پخش DVD و میکسرهای صوتی مورد استفاده قرار گیرد.
میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58 یک میکروفون کاردیوئیدی پویا است که برای ضبط عملکرد صدا و گفتار در برنامه هایی مانند صحنه زنده ، تئاتر ، تمرین ، جلسات و موارد دیگر ایده آل است.

میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58طراحی جمع و جور امکان مونتاژ آسان را بر روی هر دستگاهی با جک میکروفون 6.35 میلی متر فراهم می کند. پایه میکروفون میزان صدای پس زمینه را تا حد زیادی کاهش می دهد.
میکروفون BOYA BY-BM58 از الگوی وانت کاردیوئید برای افزایش میزان صدا در عین کاهش صدای پس زمینه برخوردار است.
استفاده از این میکروفون آسان است و کلید روشن و خاموش شما را قادر می سازد تا آن را با یک دست تغییر دهید.

میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58اندازه جمع و جور و بدنه آلیاژ روی و آلومینیوم برتر ، 16.4 سانتی متر / 6.46 اینچ ، ساختاری بسیار مفید و عمر طولانی به میکروفون می دهد.
کابل 5 میلی متری XLR برای سازگاری گسترده با DVD ، میکسر صوتی ، تقویت کننده متحرک ، تقویت کننده و لوازم جانبی ، ایده آل برای صدای عالی برای کارائوکه ، صحنه زنده ، تئاتر ، تمرین ، عروسی ، جلسات و موارد دیگر.

میکروفن داینامیک بویا Boya BY-BM58

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
کاربرد میکروفن

سخنرانی, مناسب برای ضبط وکال و ساز, ووکال

الگو ضبط

Cardioid

پاسخ فرکانس

50Hz-15kHz

حساسیت

-65±3dB, 2dB=1V/Pa, 1kHz

طول سیم

5 متر

رابط اتصال

XLR, جک 6.5 میلی‌متری

تماس با کارشناسان