نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES

میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES

  • محدوده فرکانس: 20Hz-20kHz
  • نوع میکروفون: شاتگان
  • الگوی دریافت: کاردیوئید

با افزایش کیفیت دوربین گوشی های هوشمند، کیفیت تصاویر روز به روز در حال بهبود است، اما موضوع صدا به مشکل جدیدی برای کسانی که علاقه مند به فیلم برداری با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند هستند تبدیل شده است.

میکروفون داخلی تلفن های هوشمند معمولاً می تواند صدای شما را ضبط کند، اما بهترین کیفیت را به شما ارائه نمی دهد. میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES برای دستگاه های iOS یکی از بهترین گزینه های شما در این زمینه است و به شما امکان می دهد صدای خود را به راحتی ضبط کنید.

در این مقاله کمی بیشتر در مورد میکروفون شات گان جهت دار Rode Videomic Me-L برای دستگاه های iOS و ویژگی های منحصر به فرد آن صحبت می کنیم و اطلاعات جالبی در مورد این محصول در اختیار شما قرار می دهیم. پس همراه ما در این مقاله باشید.

میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES

میکروفون Rode Videomic Me-L Directional برای دستگاه های iOS یکی از لوازم جانبی گوشی های iOS است که می تواند صدا را با کیفیتی بالاتر از میکروفون داخلی این گوشی ها ضبط کند. این میکروفون دارای دیافراگم بزرگتری نسبت به میکروفون های گوشی های هوشمند است و این میکروفون را برای افرادی که می خواهند با تلفن همراه خود محتوا تولید کنند، گزینه مناسبی است.

این میکروفون از آلومینیوم ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. می توانید این میکروفون را از طریق پورت آیفون به این گوشی متصل کنید. این محصول همچنین دارای هدفونی است که به شما امکان می دهد کیفیت ضبط را در حین ضبط نظارت کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این میکروفون این است که می توانید آن را به سمت سوژه ای که در حال فیلم برداری هستید نشانه بگیرید و در نتیجه می توانید از این میکروفون برای ضبط سلفی و فیلم در حالت عادی با استفاده از آیفون استفاده کنید. این میکروفون با دریافت برق از گوشی شما شارژ می شود، بنابراین نیازی به منبع تغذیه جداگانه نیست.

کاربردهای مختلف این میکروفون

با میکروفون جهت دار Rode Videomic Me-L برای دستگاه های iOS می توانید در موقعیت های مختلف فیلم ضبط کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید از اجرای زنده یک آهنگ در یک کنسرت فیلم بگیرید، به راحتی می توانید کیفیت صدای ضبط شده خواننده را با استفاده از میکروفون جهت دار Rode Videomic Me-L برای دستگاه های iOS چند برابر کنید.

میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES اگر قصد دارید از آن برای گرفتن فیلم سلفی استفاده کنید، مردم معمولاً تمایل دارند از صحنه های مختلف زندگی خود سلفی بگیرند. در چنین شرایطی می توانید به راحتی با استفاده از این میکروفون کیفیت صدا را ارتقا دهید. به این ترتیب می توانید ضبط های خود را بهبود ببخشید و فیلم هایی با کیفیت بسیار بالاتر تولید کنید.

کاربران آیفون که می خواهند کیفیت و وضوح تصویر و صدای خود را بهبود بخشند، می توانند این میکروفون را خریداری و استفاده کنند. استفاده از این محصول برای ضبط دروس آنلاین نیز می تواند مفید باشد.

اگر قصد دارید جلسه کاری خود را به صورت آنلاین میزبانی کنید، میکروفون مقصد Rode Videomic Me-L برای دستگاه های iOS می تواند به شما کمک کند صدای خود را با بالاترین کیفیت با همکاران خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می توانید به راحتی از این میکروفون برای چت صوتی یا تصویری آنلاین بهره ببرید.

نکاتی برای طراحی و استفاده از میکروفون جهت دار Rod Videomic M-L برای دستگاه های iOS

در قسمت قبل اشاره کردیم که این میکروفون از آلومینیوم ساخته شده و از آنجایی که فقط برای گوشی های هوشمند استفاده می شود، می توان گفت که در برابر شرایط مختلف بسیار مقاوم است.

میکروفون جهت دار Rode Videomic Me-L برای دستگاه های iOS طراحی بسیار منحصر به فردی دارد. این محصول بسیار ساده اما کاربردی طراحی شده است تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES

در مورد عملکرد این میکروفون باید بدانید که پس از اتصال آن به آیفون خود می توانید از آن برای تمامی اپلیکیشن های فیلم برداری و ضبط صدا استفاده کنید. نکته اینجاست که با اتصال این میکروفون به آیفون خود می توانید با فشار دادن دکمه هوم کمی دچار مشکل شوید.

این میکروفون دارای محافظی در قسمت جلویی است که می توانید از آن برای ضبط صدا حتی در طبیعت استفاده کنید و نگران صدای باد نباشید.

اگر تا به حال در خارج از خانه ضبط کرده باشید، می دانید که حتی با بهترین و با کیفیت ترین میکروفون ها، همچنان می توان صدای باد را به طرز وحشتناکی ضبط کرد. با استفاده از این قابلیت اضافه شده به میکروفون جهت دار Rode Videomic Me-L برای دستگاه های iOS به راحتی می توانید با این مشکل مواجه شوید.

این میکروفون به گونه ای طراحی شده است که به سختی در دست شما قرار می گیرد، بنابراین استفاده از آن مشکلی ندارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن رود موبایل RODE VIDEOMIC ME-L DIRECTIONAL MICROPHONE FOR IOS DEVICES”

تماس با کارشناسان