میکروفن رومیزی یانمای Yanmai G22

میکروفن رومیزی یانمای Yanmai G22 یکی از پرکاربردترین انواع میکروفون مناسب برای استفاده در انواع رایانه ها است که از طریق پورت USB و بدون کارت صدا قابل اتصال است. G22 با ویندوزهای 7 ، 8 و 10 سازگار است و دارای یک کابل 1.35 متری با رابط USB برای اتصال به رایانه شخصی یا لپ تاپ است که پس از اتصال می توانید از طریق اتصال و پخش (بدون نیاز به نصب درایور) از آن استفاده کنید.

معرفی میکروفن رومیزی یانمای Yanmai G22

میکروفن USB G22 یکی از پرکاربردترین انواع میکروفون مناسب برای استفاده در انواع رایانه ها است که از طریق پورت USB و بدون کارت صدا قابل اتصال است. G22 با ویندوزهای 7 ، 8 و 10 سازگار است و دارای یک کابل 1.35 متری با رابط USB برای اتصال به رایانه شخصی یا لپ تاپ است که پس از اتصال می توانید از طریق اتصال و پخش (بدون نیاز به نصب درایور) از آن استفاده کنید.

میکروفون سری Yanmai G22 تاشو است و می تواند تا 360 درجه بچرخد. پایه میکروفون رومیزی Yanmai G22 از پلاستیک مرغوب ساخته شده و دارای اندازه مناسبی است که به راحتی می توان آن را روی سطوح صاف قرار داد و تعادل خوبی دارد. همچنین یک چراغ LED و یک دکمه روی این پایه قرار دارد که می توانید با آن دستگاه را روشن یا خاموش کنید.

میکروفن مورد استفاده در Yanmai G22 خازنی ترانزیستوری است و دارای حساسیت بالایی (42 دسی بل) است که دامنه فرکانس 50 تا 16000 هرتز را پوشش می دهد. یکی از ویژگی های کاربردی میکروفن USB Yanma پشتیبانی از فناوری حذف نویز است که با فیلتر کردن صداها و صداهای آزار دهنده در اطراف شما ، گفتگوی واضح و دلپذیری را برای شما فراهم می کند. این میکروفن USB به دلیل حساسیت زیاد و تاخیر کم انتقال صدا برای بازی ، گفتگوی صوتی و آموزش ضبط فیلم مناسب است و به دلیل وزن کم ، طراحی زیبا و قیمت مناسب انتخاب خوبی است.

سایر
الگو ضبط

Omnidirectional

پاسخ فرکانس

50Hz-16kHz

حساسیت

42- دسی بل

امپدانس

2.2 اهم

ابعاد کل

96×17×250 میلیمتر

شرکت سازنده

یانمای-Yanmai

نام محصول

Yanmai G22 Microphone

تماس با کارشناسان