نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

(دیدگاه 1 کاربر)

4,500,000 تومان

میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones
میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

4,500,000 تومان

  • شرکت سازنده: رود-RODE
  • گارانتی برحسب انتخاب: اصالت وسلامت فیزیکی کالا
  • پاسخ فرکانس: 60 تا 18000 هرتز
  • حساسیت: -35 دسی بل

میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones برای گوشی های هوشمند یک میکروفون همه کاره است که به طور خاص برای گوشی های هوشمند طراحی و ساخته شده است. این میکروفون شاید بهترین در دنیا نباشد، اما مطمئن باشید که کیفیت بالایی را به شما ارائه می دهد و همچنین ارزش قیمتش را دارد.

در این مقاله کمی بیشتر در مورد میکروفون با سیم Rode smartLav + Condenser Lavalier برای گوشی های هوشمند صحبت خواهیم کرد و اطلاعات خوبی در مورد ویژگی های این میکروفون ارائه خواهیم داد. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

برای استفاده از گوشی هوشمند نیازی به میکروفون رده بالا ندارید. برای این گوشی ها تنها عملکرد است که اهمیت دارد که به گفته کارشناسان میکروفون Rode، میکروفون خازنی لاوالیر Rode smartLav+ برای گوشی های هوشمند این عملکرد خوب و کامل را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از میکروفون خازنی مدل Rode smartLav+ lavalier برای گوشی های هوشمند این است که نیازی به اپلیکیشن خارجی ندارد و برای استفاده فقط باید آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

با استفاده از این میکروفون کیفیت صدای بهتری نسبت به میکروفون داخلی گوشی هوشمند خود دریافت می کنید. توجه داشته باشید که می توانید از این میکروفون برای فیلم برداری نیز استفاده کنید.

برخی از ویژگی های بسیار مهم این میکروفون

  • شما می توانید از این میکروفون در گوشی های اندروید و IOS خود استفاده کنید.
  • حساسیت و نسبت سیگنال به نویز این میکروفون تا حد زیادی بهبود یافته است.
  • با استفاده از این میکروفون می توانید صدایی با کیفیت بالا ضبط کنید.
  • در صورت لزوم می توانید از اپلیکیشن Rode Rec برای سیستم عامل IOS استفاده کنید.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های این میکروفون این است که می توان از آن با بسیاری از اپلیکیشن ها در سیستم عامل های اندروید و IOS استفاده کرد.
  • پلاریزاسیون بسیار قوی دارد که کیفیت صدای ضبط شده را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • کابل محکمی داره

در اینجا چند نکته برای استفاده از میکروفون آورده شده است.

تا زمانی که از میکروفون خازنی Rode smartLav+ Lavalier برای گوشی های هوشمند به درستی استفاده کنید، می توانید بالاترین کیفیت را از آن دریافت کنید. توجه داشته باشید که برند Rode یکی از بهترین برندها در زمینه میکروفون می باشد و این نیز می تواند نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این میکروفون باشد.

هر کدام از مدل های مختلف میکروفون های تولید شده توسط این برند کاربردهای خاص خود را دارند و لازم به ذکر است که برای همه موارد قابل استفاده نیستند.

میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

بهترین روش استفاده از میکروفون خازنی Rode smartLav+ Lavalier برای گوشی های هوشمند، قرار دادن آن در نزدیکی دهان است و برای این منظور می توانید از گیره های مخصوص استفاده کنید. این کار باعث تقویت سیگنال و در نتیجه کیفیت بالای صدای ضبط شده می شود.

نکته بسیار مهم دیگری که باید در مورد این میکروفون بدانید این است که اگر آن را نسبت به منبع اصلی صدا در موقعیت مناسبی قرار دهید، نگران نویز اطراف آن نباشید زیرا این میکروفون دارای ویژگی جدیدی است. که امکان حذف تا حد زیادی نویز را فراهم می کند.

به طور کلی چه از این میکروفون برای خود استفاده کنید و چه برای ضبط صدای دیگران، باید از کاربردهای هر یک از این دو روش اطلاع داشته باشید.

با استفاده از این میکروفون برای خود می توانید به راحتی هنگام راه رفتن خود را ضبط کنید و حتی شروع به خواندن کنید و از کیفیت صدای خود نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید از این میکروفون هنگام ضبط سخنرانی آنلاین استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد به وضوح صدای خود را بشنوید.

استفاده از این میکروفون برای ضبط صدای دیگران نیز کاربردهای زیادی دارد. هنگامی که در یک اتاق کوچک هستید، این میکروفون می تواند صدای گوینده را به خوبی با وضوح بالا ضبط کند، بنابراین برای ضبط صدای آن شخص نیازی به تجهیزات گران قیمت ندارید.

لوازم جانبی توصیه شده برای میکروفون خازنی Rode smartLav+ Lavalier برای گوشی های هوشمند

مهم ترین نکته هنگام کار با این میکروفون این است که اگر از آیفون های نسل جدید استفاده می کنید که نیاز به آداپتور 3.5 میلی متری دارند، باید آداپتور جدیدی برای این میکروفون خریداری کنید و آن را به دو شاخه 3.5 میلی متری میکروفون وصل کنید.

نکته دیگر در مورد این میکروفن این است که جک این میکروفن یک جک سه حلقه ای به سبک TRSS است که با دستگاه های دیگری غیر از دستگاه های هوشمند سازگاری ندارد، یعنی نمی توانید میکروفون را به پخش کننده خارجی وصل کنید.

توجه داشته باشید که با توجه به قیمت پایین این میکروفون و کیفیت بالای آن، خرید لوازم جانبی آن فوق العاده مقرون به صرفه است و برای خرید لوازم جانبی و همچنین میکروفون کاندنسر Rode smartLav + Lavalier برای گوشی های هوشمند نباید لحظه ای درنگ کرد.

میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

نتیجه

قطعا امروزه فیلمبرداری با موبایل یا ضبط صدا با گوشی هوشمند مورد علاقه بسیاری از افراد است و افراد زیادی علاقه مند به امتحان آن هستند. با این حال، کیفیت پایین صدا می تواند یکی از بزرگترین چالش هایی باشد که در این مسیر با آن روبرو هستید.

با استفاده از میکروفون خازنی Rode smartLav+ Lavalier برای گوشی های هوشمند می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید و با صداها یا فیلم های ضبط شده خود بالاترین کیفیت صدا را داشته باشید.

امروزه میکروفون خازنی Rode smartLav+ Lavalier برای گوشی های هوشمند یکی از بهترین میکروفن های گوشی های هوشمند در جهان به حساب می آید که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

در این مقاله سعی شده است اطلاعات کامل و جامعی در مورد میکروفون Rode smartLav+ Condenser Lavalier برای گوشی های هوشمند در اختیار شما قرار دهیم و شما را با این میکروفون و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید باشد و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد آن در اختیار داشته باشید.

1 دیدگاه برای میکروفن رُد Rode smartLav+ Lavalier Condenser Microphone for Smartphones

  1. آواتار کامران

    کامران

    سلام به دوستان عزیز..در این رده قیمتی بهترین میکروفون

    آنباکس میکروفون بویا در ۱۰۰ ثانیه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان