نمایندگی کانن - میکروفن بویا - میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D

2,300,000 تومان

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D
میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D

2,300,000 تومان

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D یک میکروفون مخصوص مصاحبه با داشتن دو میکروفون لاوالیر متصل به یک کانکتور USB Type-C است که برای استفاده با گوشی‌های اندرویدی و سایر گوشی‌های موبایل مناسب خواهد بود. برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشیم.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3Dمعرفی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D

خرید این میکروفون ها باعث می شود که کیفیت ضبط بسیار بالا باشد و مردم بتوانند کیفیت ضبط شده صدا را به همراه یک تصویر عالی بدست آورند. البته این روند به کاربر بستگی دارد و خلاقیت و استعداد در این زمینه می تواند میوه های بیشتری را برای میکروفون فراهم کند.

کیفیت صدای خوب نیز بر روی تصویر تأثیر می گذارد و تأثیر آن را بهتر نشان نمی دهد. صدای خوب باید با حداقل سر و صدا همراه باشد و صداهای جانبی مانند باد و صدای محیط باید بسیار کم باشد. صدای صحیح شامل جزئیات صحیح است و بسیار شبیه واقعیت است.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3Dدر این مقاله می خواهیم یکی از بهترین میکروفون ها را برای بویا معرفی کنیم. میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D برای استفاده با تلفن های همراه و سایر دستگاه های قابل حمل طراحی شده است و می تواند انتخاب خوبی برای پروژه های مصاحبه باشد. دو میکروفون Lavalier برای شما فراهم می شود و با اتصال آن پیراهن و نزدیک کردن آن به دهان ، در مصاحبه ها از کیفیت صدای کافی برخوردار خواهید شد.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D یک میکروفون مصاحبه با دو میکروفون Lavalier متصل به اتصال USB Type-C است که برای استفاده در گوشی های اندرویدی و سایر تلفن های همراه مناسب خواهد بود. با استفاده از این کلیپ می توانید این میکروفون را به پیراهن مصاحبه شوندگان متصل کنید و گزینه های بسیار خوبی برای ضبط صدا با کیفیت بالا دارید. الگوی استفاده شده در این میکروفون به حفظ کیفیت صدا در یک سطح ثابت کمک می کند و در طول پروژه نوسان نخواهد داشت.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3Dگفتنی است که میکروفون بویا BY-M3D گزینه‌های مناسب و راحتی برای ضبط صدا در اختیار شما قرار داده و سروصدای زاید اطراف، به سختی در روند ضبط صدا مشکل ایجاد می‌کند. کافی است که میکروفون‌ها به سوژه نزدیک بوده و کنترل خوبی نیز روی روند ضبط داشته باشید. البته این میکروفون حالت خودکار هم دارد و در شرایط پایین بودن سطح کنترل هم مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D

میکروفون BY-M3D یکی از پر کاربردترین و کاربردی ترین محصولات طراحی شده برای استودیوها و فضاهای بیرونی است. طول مناسب کابل و میکروفون دوتایی Lavalier به شما امکان می دهد از میکروفون برای مصاحبه استفاده کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این میکروفون با اکثر گوشی های هوشمند و سیستم عامل های تلفن همراه سازگار است و از نظر کارکرد آن کار ساده ای خواهید داشت. به سادگی آن را نزدیک به سوژه قرار دهید و از صدایی با کیفیت و بدون سر و صدا لذت ببرید.

کف ضد باد نیز برای هر دو میکروفون Lavalier در نظر گرفته شده است و در بسته بندی کامل این محصول ، کیف حمل نیز خواهید داشت. میکروفون BY-M3D همه کاره است و از کیفیت مطلوبی برای محصولات Boya برخوردار است. استفاده از کابل USB Type-C اتصال میکروفن به دستگاه های مختلف را برای کاربر آسان می کند. سبک ضبط دقیقاً همان عملکردهای امروزی است و از آن لذت خواهید برد.

سایر
کاربرد میکروفن

وکال، ساز آکوستیک، سخنرانی

الگو ضبط

Omnidirectional

پاسخ فرکانس

50Hz-20kHz

حساسیت

-40 دسی بل

طول سیم

6 متر

رابط اتصال

تایپ C

تماس با کارشناسان