میکروفون بویا مدل BY-DM10

(دیدگاه 3 کاربر)
  • میکروفون یقه ای
  • طول کابل بلند 6 متری
  • اتصال توسط جک Lightining و USB
  • دارای کنترلر Gain صدا و خروجی هدفون
  • مناسب برای انواع آیفون و آیپد و لپتاپ و کامپیوتر

میکروفون بویا مدل BY-DM10 یک میکروفون یقه ای از شرکت معتبر چینی Boya می باشد که دارای چندین کارکرد می باشد. قابلیت های میکروفون بویا مدل BY-DM10 شامل، اتصال میکروفون به آیفون و آیپد با استفاده از کانکتور لایتنینگ، قابلیت اتصال میکروفون به کامپیوتر و لپ تاپ با پورت USB، قابلیت اتصال هدفون و کنترل صدا هستند.

همه اینها در محصولی به نام Boya BY DM10 گرد هم آمده است که می تواند برای تولیدکنندگان محتوا مانند استریمرها، خبرنگاران، دوره های آنلاین، کنفرانس های ویدئویی، طبیعت گردی و غیره بسیار مفید باشد.

به راحتی می توانید از این میکروفون با موبایل یا لپ تاپ خود استفاده کنید و صدا را با کیفیت خوب ضبط کنید. داخل جعبه یک کیف کوچک برای حمل میکروفون و لوازم جانبی آن وجود دارد که استفاده و حمل و نقل آن را آسان می کند.

میکروفون بویا مدل BY-DM10

میکروفون یقه ای

میکروفون Boya DM10 یک میکروفون یک طرفه است که به شما امکان می دهد صدا را از هر طرف دریافت کنید. فوم میکروفون برای سرکوب صداهای ضعیف مانند باد و غیره طراحی شده است. این میکروفون دارای گیره ای است که به شما امکان می دهد میکروفون را به یقه لباس یا هر قسمتی که دوست دارید بچسبانید و از یک میکروفون یقه ای با کیفیت لذت ببرید.

طول کابل میکروفون 6 متر است، کابل بلند این امکان را به شما می دهد که در هر شرایطی و در هر فاصله ای از گیرنده از آن استفاده کنید. کابل 6 متری بسیاری از محدودیت ها را از بین می برد و به شما اجازه می دهد تا از میکروفون تا فاصله 6 متری از لپ تاپ یا تلفن همراه استفاده کنید.

سازگار با iOS و دستگاه های تلفن همراه

Boya BY DM10 دارای 2 مدل برای اتصال است. یکی با کابل برق و دیگری با کابل USB-A. یک رابط در پشت این میکروفون وجود دارد که به شما امکان اتصال، قطع و استفاده از هر یک از دو نوع کابل را می دهد.

سوکت لایتنینگ می تواند برای اتصال به انواع دستگاه های iOS استفاده شود. مانند آیفون یا آیپد با سوکت برق. انواع لپ تاپ و کامپیوتر را می توان از طریق سوکت USB نیز متصل کرد. این میکروفون نیازی به باتری یا منبع تغذیه جداگانه ندارد و مستقیماً از تلفن همراه یا لپ تاپ تغذیه می شود.

میکروفون بویا مدل BY-DM10

خروجی هدفون و کنترلر صدا

خروجی صوتی کانکتور 3.5 میلی متری برای میکروفون بویا مدل BY-DM10 ارائه شده است، بنابراین می توانید با اتصال هدفون یا بلندگو صدای خوب و بلندی دریافت کنید. این ویژگی برای محیط های پر سر و صدا بسیار مفید است.

با اتصال هدفون به راحتی می توانید صدای دریافتی را با کیفیت خوب گوش دهید. یک کنترل صدا تعبیه شده است که می توانید میزان صدای دریافتی را کم و زیاد کرده و صدای دریافتی را بهتر کنترل کنید.

نسبت سیگنال به نویز این میکروفون 76 دسی بل است و می تواند صدا را با بیت ریت 24 بیت و فرکانس 96 کیلوهرتز ضبط کند. حساسیت میکروفون برابر با -42 دسی بل است.

میکروفون بویا مدل BY-DM10

ویژگی های کلی میکروفون رنگی Boa BY DM10

  • میکروفون با الگوی قطبی همه جهته
  • کابل 6 متری برای استفاده طولانی مدت از تلفن و لپ تاپ شما.
  • دارای کابل برای اتصال به پورت لایتنینگ دستگاه های آیفون، آی پد و آی او اس است.
  • دارای کابل USB برای اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ.
  • دارای خروجی هدفون با جک 3.5 میلی متری و کنترل صدا.
  • بدون نیاز به باتری و برق از دستگاه متصل (تلفن یا لپ تاپ).

3 دیدگاه برای میکروفون بویا مدل BY-DM10

  1. آواتار محمدرضا

    محمدرضا

    سلام این میکروفن اصل است یا فیک؟؟

  2. آواتار احمد

    احمد

    ایا این میکروفون به آیفون متصل میشود یا باید برای انصال کابل جداگانه تهیه کرد ؟

  3. آواتار علیرضا

    علیرضا

    انتخاب خوبیه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان