نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone

33,000,000 تومان

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone
میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone

33,000,000 تومان

  • دارای پهنای باند 42 مگا هرتز
  • حداکثر توان دریافت : 130db
  • سیگنال به نویز : 110db
  • نوع میکروفون : دستی مدل MMD 835
  • الگوی دریافت : داینامیک کاردیود
  • پاسخ فرکانسی : 30Hz…20kHz
  • عمر باتری : 8 ساعت
  • دارای صفحه نمایش گرافیکی بر روی فرستنده
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان
  • وجود 1680 فرکانسUHF قابل تنظیم برای دریافت سیگنال
  • حذف امواج رادیوئی در زمان خاموش بودن فرستنده
  • دارای جستجوگر اتوماتیک برای یافتن فرکانس های آزاد
  • منبع تغذیه : 4 عدد باتری قلمی برای فرستنده و گیرنده

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone دارای ویژگی های قابل اعتماد و منعطف است و صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهد و می توان آن را به صورت بی سیم به دوربین متصل کرد یا در حالت قابل حمل استفاده کرد.

ما می دانیم که سری EW توانایی منحصر به فردی برای ارائه صدای با کیفیت بالا دارد و به عنوان استاندارد قابل اعتماد برای فیلمبرداری، گزارش و کار تحویل محتوا در سراسر جهان در نظر گرفته می شود.

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone یک میکروفون انقلابی در مجموعه است و چالش های مدل های قبلی این مجموعه را به طور کامل برطرف کرده است و هم اکنون به صورت بی سیم عرضه می شود.

عملکرد اسکن این میکروفون می تواند بهترین فرکانس را در مکان شما جستجو کند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا کپسول های میکروفون با الگوهای قطبی مختلف را متناسب با کاربرد دقیق خود مبادله کنید.

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone

این سیستم از یک گیرنده نصب شده بر روی دوربین و یک فرستنده پیچیده و سبک وزن دستی مجهز به کپسول کاردیوئید MMD 835 تشکیل شده است. استفاده از این دستگاه زمانی ایده آل است که فرصتی برای قرار دادن میکروفون Lavalier در محل مورد نظر ندارید، مگر اینکه بخواهید آن را قرار دهید.

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone به یک ضبط صوت یا DSLR یا دوربین بدون آینه متصل می شود تا بتوان از آن برای ضبط واضح گفتار یا مکالمه برای پروژه هایی مانند عروسی ها و فیلم های شرکتی استفاده کرد.

شایان ذکر است که از این گیرنده می توان در مصاحبه های فرش قرمز یا مصاحبه های ویژه ای که در خیابان انجام می شود استفاده کرد و مستقیماً به دوربین فیلمبرداری یا دوربین DSLR ساده بدون آینه متصل شد.

میکروفون Sennheiser EW 135P G4 کاملاً با سیستم انقلابی نسل قبلی خود سازگار است و به شما امکان می دهد گیرنده های G1، G2، G3، G4 یا فرستنده های دستی، بسته های بدنه و اکستنشن ها را با هم ترکیب کنید.

میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphoneمیکروفون Sennheiser EW 135P G4 دارای ساختار تمام فلزی و یک فرستنده دستی سبک وزن است که برای استفاده طولانی مدت در پروژه های مختلف عالی است

با استفاده از یک آداپتور، گیرنده ثابت را می توان به راحتی و بدون وزن اضافی روی دوربین نصب کرد. کابل ها به شما امکان می دهند گیرنده را به جک 3.5 میلی متری یا ورودی صوتی XLR در هر دوربین DSLR یا بدون آینه، دوربین فیلمبرداری یا ضبط کننده متصل کنید.

فرستنده و گیرنده هر دو دارای صفحه نمایش LED هستند که در طول روز به وضوح قابل خواندن هستند. این صفحه نمایش می تواند سطح دریافت صدا، سطح باتری و سطح صدا را نشان دهد. برای دسترسی سریع به این اطلاعات، آنها با فشار ساده یک دکمه ترکیب می شوند که رابط مادون قرمز را باز می کند.

میکروفون Sennheiser EW 135P G4 دارای یک کپسول میکروفون قدرتمند MMD 835 است که صدای طبیعی را برای درک الگوی گفتار بهینه سازی می کند. این در اصل یک الگوی قطبی کاردیوئید جهت دار است که صداهای پس زمینه ناخواسته را به طور کامل حذف می کند و کیفیت صدای موجود را بهبود می بخشد.

چنین عملکردی به ما امکان می دهد بهترین کیفیت صدا را در مکانی با صداهای بلند و آزاردهنده مانند تبلیغات نمایش داده شده، مکان های عمومی شلوغ یا رویدادهای ورزشی دریافت کنیم.

برای ضبط مصاحبه های خارجی و یا در مواردی که برای تعویض اسپیکر عجله دارید، می توانید کپسول Cardioid 835 را با کپسول MMD 42 تعویض کنید که با این میکروفون به صورت جداگانه قابل خریداری است. این کپسول قابلیت حذف صداهای مزاحم ناشی از باد را دارد و قادر است نویز را کنترل کرده و کیفیت صدای خوبی را برای تولید کننده محتوا فراهم کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفون بی سیم سنهایزر Sennheiser EW 135P-G4 Wireless Microphone”

تماس با کارشناسان