میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone

  • نوع میکروفن: کندانسر
  • درگاه ارتباطی: جک 3.5 میلی‌متری
  • الگوی ضبط: کاردیود
  • فیلتر نرم کنندگی صدا: ندارد
  • فیلتر برش فرکانس‌های پایین: ندارد
  • منبع تغذیه: باتری

میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone یک میکروفون خازنی است که بسیار جمع و جور و جذاب طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با اتصال به دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند مختلف، کیفیت صدای ویدیوهای خود را افزایش دهید.
این محصول یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند بویا می باشد و امروزه در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می رسد و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول کیفیت صدای بسیار بالای آن است که امکان ضبط فیلم و فیلم با کیفیت بالا با دوربین های دیجیتال را فراهم می کند.
بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید یک میکروفون با کیفیت برای دوربین یا گوشی های هوشمند خود را دارید، به شما توصیه می کنیم فرصت خرید میکروفون بویا BY-BM3011 را از دست ندهید و حتما این محصول را خریداری کنید، و از مزایای آن بهره مند شوید.

میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone

منبع تغذیه این میکروفون شات گان توسط دو باتری قلمی تامین می شود. از نظر مقاومت، این میکروفون در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم است و به همین دلیل می توانید به راحتی در شرایط و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.
توجه داشته باشید که این میکروفون یک میکروفون خازنی است و طراحی جمع و جور آن باعث می شود که هنگام عکاسی به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، انعطاف پذیری بالای این میکروفون نیز در هنگام ضبط و تنظیم ویدیو به شما کمک زیادی می کند.
میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone
استفاده از بیان خازن در داخل میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone کیفیت صدای ضبط شده توسط این محصول را بسیار بالا می برد.
رویه میکروفون بویا BY-BM3011 از فوم طراحی و ساخته شده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که استفاده از فوم باعث محافظت از هوا و کاهش کیفیت نویز هنگام عکاسی در محیط بیرون می شود.

موارد استفاده از میکروفون شات گان بویا

یکی از نکات مهمی که در استفاده از این میکروفون باید به آن توجه کنید این است که به راحتی می توانید این میکروفون را به بسیاری از دوربین های دیجیتال، موبایل و دوربین های فیلمبرداری متصل کرده و از مزایای آن ها استفاده کنید.
از آنجایی که این محصول از صدای بسیار بالایی برخوردار است، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای ضبط ویدیو در اتاق های استودیو و اطمینان از کیفیت ویدیوهای شما باشد. علاوه بر این می توانید از میکروفون Boya BY-BM3011 برای دریافت ویدیو برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا یوتیوب استفاده کنید.
یکی دیگر از کاربردهای اصلی این محصول استفاده از آن برای مصاحبه دو نفره است که می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید لحظات شاد خود را در طول سفر ثبت کنید، به راحتی می توانید با استفاده از میکروفون بویا BY-BM3011 کیفیت فیلم های ضبط شده خود را افزایش دهید.

ویژگی های کلیدی میکروفون شات گات بویا

  • بدنه این میکروفون از پلاستیک ABS ساخته شده است که نه تنها مقاومت این محصول را افزایش می دهد، بلکه زیبایی آن را نیز بیشتر می کند.
  • این میکروفون با انواع دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند سازگاری کامل دارد و استفاده از آن برای شما بسیار آسان و راحت بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد.
  • شما می توانید به راحتی از این میکروفون به مدت 72 ساعت با یک باتری AA کامل استفاده کنید.
  • الگوی قطبی این میکروفون الگوی کاردیوئید است که یکی از بهترین الگوهای تقویت کننده کیفیت صدا در میکروفون ها می باشد.
  • این میکروفون فقط حالت مونو دارد و شما فقط می توانید از این حالت روی این میکروفون استفاده کنید.
  • محدوده فرکانس این میکروفون بین 38 تا 20000 هرتز است که برای میکروفون دوربین دیجیتال محدوده بسیار خوبی است.
  • امپدانس این میکروفون 100 اهم است.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های میکروفون بویا BY-BM3011 حساسیت آن است که -40 دسی بل است.
  • نسبت سیگنال به نویز این محصول 75 دسی بل یا بیشتر از سایر محصولات مشابه می باشد.
  • میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone با ولتاژ 1.5 ولت کار می کند.
  • ابعاد میکروفون بویا BY-BM3011 4.1 x 8.7 x 12.9 سانتی متر می باشد.
  • وزن این محصول 70.5 گرم است که بسیار خوب است و نصب آن بر روی دوربین و یا در دست گرفتن آن آزارتان نخواهد داد که به شما امکان استفاده طولانی مدت را به راحتی می دهد.
  • همچنین امکان اتصال این میکروفون تفنگی به رایانه های شخصی نیز وجود دارد که می توانید از آن نیز استفاده کنید.

میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphoneجمع بندی

یکی از مشکلات رایجی که افراد هنگام ضبط با گوشی های هوشمند یا دوربین های دیجیتال با آن مواجه می شوند، مشکل کیفیت صدا است. تا زمانی که نتوانید صدای ویدیوهای خود را تنظیم کنید، نمی‌توانید ویدیوهای باکیفیت تولید کنید.

یکی از بهترین راه ها برای بهبود کیفیت صدا هنگام ضبط با استفاده از میکروفون بویا BY-BM3011 است که می تواند کیفیت صدا را چندین برابر افزایش دهد. این محصول یکی از تاثیرگذارترین محصولات برند بویا با فروش فراوان در ایران امروز می باشد.

به دلیل کیفیت خوب و عملکرد استثنایی این محصول امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید یک میکروفون با کیفیت خوب برای دوربین های دیجیتال خود را دارید. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، میکروفون بویا BY-BM3011 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone”

تماس با کارشناسان