کیف دوربین سافروتو مدل H1-M

معرفی برند سافروتو

مارک سافروتو در سال ۱۹۹۱ با رویاهای مهیج کارآفرینی و پیشرفت و به دست یک دانشجوی بلند پرواز تولید شد است. با علاقه به عکسبرداری در نخستین فروشگاه تمامی لوازم مرتبط به عکسبرداری فروخته می‌شد، هم اکنون همه ی کوشش های سافروتو طراحی کیف‌های ست که لازمه حقیقی کاربران را در هر شرایطی تأمین خواهد کرد. این مارک متعلق به کشور چین میباشد.

دسته بندی : برند:

880,000 تومان

کیف دوربین سافروتو مدل H1-M
کیف دوربین سافروتو مدل H1-M

880,000 تومان

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی کیف دوربین سافروتو مدل H1-M را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید

معرفی و بررسی کیف دوربین سافروتو مدل H1-M

کیف دوربین سافروتو مدل H1-M برای متنوع ترین دوربین های عکاسی با لنز تله طراحی و روانه بازار شده که اضافه بر مهیجی بودن ویژگی هایی مانند ضربه گیر و ضد آب بودن را خواهد داشت.

کیف دوربین سافروتو مدل H1-Mیک کاربر پس از خرید دوربین عکاسی خود، قطعا به یک کیف دوربین عالی نیاز خواهد داشت تا بشود در برابر ضربات، خط و خش از آن حفاظت لازم را به عمل بیاورد. رطوبت و ضربه از دسته مشکلاتی میباشند که ممکن است دوربین و لوازم جانبی شما را خراب بکند. برای کاربرانی که تصمیم دارند در مسافرت هایشان سبک باشند و به سرعت حرکت بکنند، و در کنار آن کیف دوربین شیکی داشته باشند که یک دوربین DSLR در کنار لنز زوم کوتاه در آن قرار بگیرد، از ضربات و نفوذ آب در امان بماند و در عین حال مدیریت لوازم داخل آن به سرعت و راحت بنظر برسد، کیف دوربین سافروتو مدل H1-M قطعا گزینه استانداری است.

کیف دوربین سافروتو مدل H1-Mضربه گیر کامل که در همه جهت از لوازم و دستگاه شما محافظت خواهد کرد، پد حفاظ دوربین، بادی ضد آب، بند قابل تنظیم مخصوص تبدیل شدن به کیف دوشی، دسته عالی و بینظیر با کیفیت ساخت بالا و مستحکم و جای ویژه کارت حافظه از ویژگی های این کیف محسوب میشوند. و نیز این کیف خیلی ظریف میباشد و جا به جایی آن را برای کاربر ساده خواهد کرد. کاربرانی که ترجیح خواهند داد کیف دوربین ظریف، مستحکم و با اطمینانی در اختیار خود قرار بدهند، قطعا برترین گزینه برای آنها میباشد.

قیمت کیف دوربین سافروتو مدل H1-M

کیف دوربین سافروتو مدل H1-M با ضمانت نامه اصل و سلامت فیزیکی در نمایندگی رسمی کانن، نمایندگی محصولات سافروتو موجود است و هزینه این کیف مانند دیگر کالاهای این سایت بسته به نرخ ارز هستند. تقاضا داریم در صورت نوسان یکباره قیمت خرید ارز برای تهیه کیف دوربین و یا دریافت قیمت لحظه ای کیف دوربین سافروتو مدل H1-M با نمایندگی رسمی محصولات Safrotto، فروشگاه رسمی کانن تماس حاصل بفرمایید. چنانچه که به کوله پشتی برای جا به جایی چند لنز نیازمند میباشید می بایست کوله پشتی دوربین سافروتو مدل YLM1 را خریداری بکنید.

کیف دوربین سافروتو مدل H1-Mبرای خرید حضوری این محصول نمایندگی کانن تماس حاصل بفرمایید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

280X180X180 میلی‌متر

وزن

650 گرم

تماس با کارشناسان