کیف سافروتو YL-5M

جنس کیف سافروتو YL-5M از نوع پارچه برزنتی مستحکم در مقابل آب میباشد و توانایی آن را دارد تا حدی از ورود اب به درون کیف مانع بشود. البته در بخش عقبی کیف یک جیب جداگانه برای کاور باران قرار دارد.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی کیف سافروتو YL-5M را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی کیف سافروتو YL-5M

کیف های پوزه یکی از پرفروش ترین انواع کیف های دوربین است و به جرات می توان گفت که مورد توجه همه عکاسان قرار گرفته است. زیرا این کیف ها بسیار سبک و کم حجم و در عین حال بسیار محکم و بادوام هستند. Saffruto یکی از پیشگامان تولید کیسه های پوزه است.

کیف سافروتو YL-5M Safroto YL-5M Snout Bag با ابعاد 15.5 * 13 * 20 سانتی متر ، یک کیف بسیار سبک و بادوام برای دوربین ها و لنزهای DSLR است. طراحی منحصر به فرد آن از لنز و دوربین محافظت کامل می کند.

کیف سافروتو YL-5Mدر داخل کیف Safroto YL-5M یک پوشش روز بارانی وجود دارد تا از خیس شدن دوربین جلوگیری کند. اما نکته قابل توجه این است که حتی اگر روزی پوشش باران به همراه نداشته باشید ، طراحی منحصر به فرد این برزنت بادوام تا حد زیادی از نفوذ آب و گرد و غبار در کیسه جلوگیری می کند.

کیف Safroto YL-5M دارای محفظه ای برای لوازم جانبی شماست ، از جمله کارت حافظه ، باتری ، شارژر و سایر لوازم جانبی. سپرهای با دوام موجود در بسته ها ، دوربین و لنز را ایمن نگه می دارند.

کیف سافروتو YL-5Mبرای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
نوع کیف

کیف شانه آویز
کیف دستی

کاور باران

دارد

توضیحات

محافظ در برابر لرزه‌ها و ضربه‌های ناخواسته

رنگ کیف

مشکی

جنس بدنه

برزنتی

شرکت سازنده

سافروتو – Safrotto

تماس با کارشناسان