نمایندگی کانن - گیمبال دوربین - گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun WEEBILL 2 Pro Kit Handheld Stabilizer

گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun WEEBILL 2 Pro Kit Handheld Stabilizer

  • گیمبال دستی با حرکت آزاد در سه محور
  • حرکت در سه محور افقی، عمودی و طولی با کنترل کامل
  • وزن قابل تحمل گیمبال 3.3 گرم
  • 9 ساعت فعالیت پس از هر بار شارژ
  • پشتیبانی از دوربین های بزرگ مثل BMPCC 4K ، 6K
  • صفحه نمایش لمسی 2.88 اینچی
  • دارای دسته کلاسیک زیرین برای عکسبرداری با زاویه کم
  • عکسبرداری عمودی بدون نصب مجدد دوربین
  • ردیابی اجسام با یک فشار با استفاده از صفحه لمسی و انتقال دهنده ویدئو AI
  • شارژ سریع PD

گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun WEEBILL 2 Pro Kit Handheld Stabilizer، یک گیمبال حرفه‌ای با پایداری سه محوره است که با وزن نسبتاً مناسب 1400 گرم، به ست‌آپ‌ها اجازه حمل تا وزن 3.3 کیلوگرم روی خودشان را می‌دهد. این گیمبال با تمام انواع دوربین‌ها و لنز‌ها با مانت‌های مختلف سازگاری دارد.

وجود 2 گریپ متفاوت، صفحه نمایش لمسی 2.88 اینچی با قابلیت جمع شدن و خم و راست شدن، پورت USB و باتری لیتیوم یون 2600 میلی‌آمپری، از مزایای این گیمبال است.

همچنین، بسته‌بندی این گیمبال دوربین شامل تجهیزات جانبی متعددی نظیر سه پایه با فناوری quick release، backing base، پشتیبان لنز و پیچ برای اتصال Lens support، کابل کنترل برای دوربین‌های پاناسونیک، کانن و سونی، کابل USB Type-C، گریپ sling grip handle، نمایشگر مستر آی MasterEye برای کنترل از راه دور مدل VC100، فرستنده AI و موتور زوم و فوکوس نسخه 2.0 است.

ابعاد بدنه اصلی این گیمبال حدود 319 در 225 در 62 میلی‌متر و وزن آن 1.47 کیلوگرم است. اندازه کیف حمل و نقل نیز 330 در 165 در 268 میلی‌متر می‌باشد و قابلیت جایگیری تمام تجهیزات در آن را دارد.

اجزای گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun WEEBILL 2 Pro

در بسته‌بندی این گیمبال، علاوه بر بدنه اصلی، تجهیزات جانبی متعددی نظیر پایه با فناوری quick release، backing base، پشتیبان لنز و پیچ اتصال Lens support، کابل کنترل برای دوربین‌های پاناسونیک، کانن و سونی، کابل USB Type-C، گریپ sling grip handle، نمایشگر مستر آی MasterEye برای کنترل از راه دور مدل VC100، فرستنده AI و موتور زوم و فوکوس نسخه 2.0 نیز قرار دارد.

گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun WEEBILL 2 Pro Kit Handheldبا این همه تجهیزات جانبی، گیمبال دوربین ژیون ویبیل 2 پرو پلاس Zhiyun-Tech Weebill 2 Pro Plus، یک انتخاب عالی برای فیلمبرداران حرفه‌ای است. این گیمبال با پایداری سه محوره و وزن مناسب، تا وزن 3.3 کیلوگرم را روی خودش حمل می‌کند و با تمام انواع دوربین‌ها و لنز‌ها با مانت‌های مختلف سازگاری دارد.

صفحه نمایش لمسی 2.88 اینچی با قابلیت جمع شدن و خم و راست شدن، پورت USB و باتری لیتیوم یون 2600 میلی‌آمپری، از مزایای این گیمبال است. همچنین، بسته‌بندی این گیمبال شامل تجهیزات جانبی متعددی از جمله پایه با فناوری quickrelease، backing base، پشتیبان لنز و پیچ اتصال Lens support، کابل کنترل برای دوربین کانن، پاناسونیک و سونی، کابل USB Type-C، گریپ sling grip handle، نمایشگر مستر آی MasterEye برای کنترل از راه دور مدل VC100، فرستنده AI و موتور زوم و فوکوس نسخه 2.0 نیز قرار دارد.

مزایای گیمبال دوربین ژیون ویبیل 2 پرو پلاس

گیمبال دوربین ژیون ویبیل 2 پرو پلاس Zhiyun-Tech Weebill 2 Pro Plus، یک محصول با کیفیت است که می‌تواند با مدل‌های مشابه رقابت کند. از مزایای این گیمبال دوربین تحمل وزن معادل 3.3 کیلوگرم است که در تقریباً اکثر ست‌آپ‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای قابل استفاده است. همچنین، این گیمبال دوربین از یک تاچ اسکرین 2.8 اینچی برخوردار است که قابلیت تصویربرداری در کنترل تنظیمات را به شدت بالا می‌برد و صفحه نمایش لمسی، دکمه‌ها و چرخانک‌ در طراحی Zhiyun-Tech Weebill 2 Pro Plus، کار با آن را راحت و سریع می‌کند.

گیمبال دوربین Zhiyun WEEBILL 2 Pro Kit Handheld Stabilizerگیمبال دوربین ژیون ویبیل 2 پرو پلاس، با باتری توان قابل قبولی همراه است و با وجود شارژِ سریع 26 واتی، در مدت 100 دقیقه فول شارژ می‌شود و تا 9 ساعت کار می‌کند که از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آید.

نباید از بسته‌بندی پر از تجهیزاتِ این محصول غافل شویم. هر آن چیزی که برای یک شروع لازم است، در اختیار کاربر قرار دارد. تجهیزات را می‌توان در کیفِ قابل حمل جا داد و جابه‌جایی راحتاست. یکی از این تجهیزاتِ اساسی، فرستنده و صفحه نمایش مستر آی است که به نفر دوم اجازه می‌دهد تا از راه دور وضعیت را کنترل کند. این امکان شامل کارگردان، دستیار فیلمبردار یا دستیار کارگردان است و می‌تواند همه چیز را حرفه‌ای‌تر پیش ببرد.

همچنین، گریپ sling grip نیز در این محصول مشاهده می‌شود که کار هندلینگ را هم توسعه می‌دهد و هم بهبود می‌بخشد. حرفه‌ای‌ها عاشق sling grip برای فیلمبرداری در سناریوهای خاصی هستند. به عنوان مثال، زمانی که مجبور هستند زاویه را به سطح زمین نزدیک کنند، این گریپ فوق‌العاده کاربردی است و کار را راحت‌تر می‌کند. در کل، گیمبال دوربین ژیون ویبیل 2 پرو پلاس Zhiyun-Tech Weebill 2 Pro Plus با مزایا و تجهیزات مناسب، یک گزینه عالی برای فیلمبرداران و عکاسان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای است.

اگر شما به دنبال یک گیمبال حرفه‌ای برای فیلمبرداری هستید، گیمبال دوربین ژیون ویبیل 2 پرو پلاس Zhiyun-Tech Weebill 2 Pro Plus، یک گزینه عالی است. با پایداری سه محوره و وزن مناسب، این گیمبال تا وزن 3.3 کیلوگرم را روی خودش حمل می‌کند و با تمام انواع دوربین‌ها و لنز‌ها با مانت‌های مختلف سازگاری دارد.

 

سایر
نام محصول

Zhiyun WEEBILL 2 Pro Handheld Stabilizer

شرکت سازنده

ژیون تک – Zhiyun-Tech

رنگ

مشکی

وزن

1000گرم

زاویه چرخش هد

چرخش عمودی: 190-150- درجه / چرخش افقی: 360 درجه / چرخش محوری: 80-260- درجه

حداکثر وزن قابل تحمل

3.3 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun WEEBILL 2 Pro Kit Handheld Stabilizer”

تماس با کارشناسان