دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body

(دیدگاه 2 کاربر)

ویژگی های مهم:

  • 24 مگاپیکسل
  • حسگر فول فریم از نوع Stacked BSI CMOS
  • حساسیت ISO 100-102400 قابل گسترش تا 50-2048000
  • ردیابی سوژه به همراه هوش مصنوعی و Deep Learning
  • سایز تصویر: 1:1, 3:2, 4:3, 16:9
  • عکاسی پیاپی تا ۱۲ فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی
  • عکاسی پیاپی تا ۳۰ فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیکی
  • فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II
  • منظره‌یاب الکترونیکی OLED با نرخ بروزرسانی 120fps
  • پشتیبانی از کارت حافظه CFexpress و SD UHS-II
  • بدنه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

300,000,000 تومان

دوربین کانن R3
دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body

300,000,000 تومان

بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body از نظر سرعت، تطبیق‌ پذیری قابل اطمینان ساخته شده است، این فناوری را از سیستم EOS R بدون آینه با استحکام و عملکردی که از یک DSLR پرچمدار انتظار دارید، ترکیب می کند. دوربین کانن R3 اولین دوربین سری 3 از دوران فیلمبرداری است و خود را به عنوان یک دوربین سریع در عکاسی، انعطاف پذیر و معاصر بدون آینه معرفی می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی

  • سنسور 24 مگاپیکسلی Full Frame Stacked BSI CMOS
  • دو پیکسل CMOS AF II ، AF کنترل چشم
  • فیلمبرداری داخلی 6K 60 فریم خام و 4K 120 فریم 10 بیتی
  • عکسبرداری 30 فریم در ثانیه

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Bodyیکی از مهمترین فناوری‌های موجود در دوربین کانن R3، سنسور 24.1 مگاپیکسل است که دارای سرعت بازخوانی واقعا سریع است و به کاهش اعوجاج شاتر غلتکی کمک کرده و از برنامه های سریع فیلمبرداری و ضبط ویدئو استفاده کند.

این سنسور فول‌فریم BSI CMOS همچنین دارای پردازنده DIGIC X به‌روز شده است، که به افزایش سرعت کلی تا 30 فریم در ثانیه عکسبرداری مداوم با شاتر الکترونیکی، ضبط ویدئو 6K 60p فریم خام و 4K 120p فریم و سیستم هوشمند فوکوس Dual Pixel CMOS II کمک می کند. فوکوس خودکار با Eye Control Eye برای انتخاب نقطه فوکوس بصری نیز در دوربین کانن R3 وجود دارد.

دوربین کانن بدون آینه R3 همچنین اولین دوربین سری EOS R است که دارای یک دستگیره عمودی داخلی است و این یک انتخاب ارگونومیک برای زمان‌های طولانی عکاسی و تغییر یکپارچه بین جهت عکسبرداری افقی و عمودی است.

طراحی بدنه مستحکم همچنین دارای وضوح بالا OLED EVF 5.76 m-dot و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با زاویه دید متفاوت، همراه با دو شیار کارت حافظه است. اتصال بی‌سیم و سیمی و طراحی کفش چند منظوره برای افزایش سازگاری لوازم جانبی است.

سنسور CMOS انباشته 24.1 مگاپیکسل BSI دوربین کانن R3

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body برای اولین بار برای دوربین‌های EOS، دارای طراحی حسگر انباشته است که سرعت خواندن فوق العاده ای را افزایش می‌دهد که اعوجاج شاتر را بسیار کاهش می‌دهد و عملکرد عکاسی سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.

این تراشه CMOS فول‌فریم 24.1 مگاپیکسلی دارای طراحی پشتی است که در جمع‌آوری نور کارآمدتر است، که منجر به کاهش نویز، وضوح بیشتر و ارائه رنگ نرم‌ تر، به ویژه هنگام کار در شرایط کم‌نور می‌شود.

پردازنده DIGIC X دوربین کانن R3

یک DIGIC X به روز شده طراحی سنسور جدید را با پردازش توانمند و توانایی انجام همزمان کارهای با سرعت بالا مانند عکسبرداری با سرعت 30 فریم در ثانیه در حین خواندن AF و AE قبل از هر فریم تکمیل می‌کند.

دوربین کانن R3 این پردازنده همچنین به درک دامنه حساسیت گسترده‌ای از ISO 100-102400، که قابل افزایش تا ISO 50-204800 است، برای کار در طیف گسترده‌ای از شرایط نوری کمک می‌کند.

شاتر الکترونیکی دوربین کانن R3

مزیت اصلی طراحی سنسور انباشته عملکرد شاتر الکترونیکی بسیار قابل استفاده است که قادر است تا حداکثر 30 فریم بر ثانیه، تا 150 فریم خام پ، بدون هیچ گونه اعوجاج شاتر رول، به طور مداوم عکاسی کند.

هنگام کار در حالت‌های دستی یا اولویت شاتر، حداکثر سرعت شاتر 1/64000 ثانیه است و همگام‌‌سازی فلاش حتی با شاتر الکترونیکی تا 1/180 ثانیه امکان‌پذیر است. این عملکرد چند منظوره شاتر ذاتاً بی صدا است، اما می‌تواند با انتخاب صداهای شاتر قابل شنیدن همراه با هر کلیک شاتر، تشخیص سوژه‌ها را هنگام گرفتن عکس آسان‌تر کند.

یک شاتر دستی نیز موجود است و حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 12 فریم در ثانیه با بافر بیش از 1000 فریم و حداکثر سرعت همگام سازی فلاش 1/250 ثانیه را ارائه می‌دهد.

ضبط ویدئو 6K خام و DCI/UHD 4K دوربین کانن R3

سنسور فول‌فریم 24 مگاپیکسلی که به عملکرد قابل توجه ویدئو کمک می‌کند، ضبط داخلی 12 بیتی با وضوح بالا 6K و ضبط بدون رزولوشن 4K 120p 10 بیتی با Canon Log 3 را ارائه می‌دهد. عکاسی DCI و UHD 4K با وضوح بهتر، کاهش مویر و نویز کمتر، ضبط HDR-PQ برای تولید HDR داخل دوربین و ضبط خارجی نیز امکان پذیر است.

از طریق درگاه HDMI از خروجی 4K تا حداکثر 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های فشرده سازی All-I ،IPB و IPB Light همراه با قابلیت استفاده از Dual Pixel CMOS AF II هنگام عکاسی با وضوح خام تا 6K وجود دارد. زمان ضبط نامحدود نیز امکان‌پذیر است و دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body دارای هر دو پورت میکروفون و هدفون و همچنین یک پورت micro-HDMI Type-D برای خروجی تمیز به یک ضبط کننده خارجی است.

فوکوس خودکار و تثبیت تصویر دوربین کانن R3

دو پیکسل CMOS AF II

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II دارای 1053 نقطه AF اتوماتیک است که برای عملکرد سریع‌تر ، پاسخگو‌ تر و دقیق تر ، تمام منطقه سنسور را پوشش می‌دهد.

این سیستم فوکوس ارتقاء یافته تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی موضوعی پیشرفته است، با قابلیت تشخیص هوشمند چشم‌ها، صورت، سر (از جمله کلاه ایمنی)، حیوانات و وسایل نقلیه و ردیابی به طور خودکار بر روی این سوژه‌ها قفل شده و تمرکز واضح را در تمام عکس‌های پشت سر هم حفظ می‌کند. محدودیت نوردهی پایین Dual Pixel AF II نیز برای تمرکز تا 7.5 EV قابل توجه برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شب افزایش یافته است.

دوربین کانن R3تثبیت کننده تصویر سنسور-شیفت

تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) لرزش‌های ناخواسته دوربین را در هنگام عکاسی دستی تصحیح می‌کند و به عکاسی دستی در شرایط کم‌نور و کاهش لرزش هنگام ضبط فیلم کمک می‌کند. این سیستم 5 محوره همچنین می تواند همراه با لنزهای دارای لرزشگیر اپتیکال برای جبران حداکثر 8 توقف لرزش دوربین بسته به لنز مورد استفاده، استفاده شود.

طراحی بدنه دوربین کانن R3

EVF 5.76 متری نقطه ای و LCD با صفحه نمایش لمسی زاویه ای

منظره‌یاب الکترونیکی 5.76 متری OLED چشمگیر برای مشاهده وضوح و وضوح بالا در سطح چشم‌ها مجهز شده است. این سنسور بزرگنمایی 0.76x از طراحی سنسور انباشته نیز سود می‌برد و هنگام کار با شاتر الکترونیکی امکان مشاهده خاموشی رایگان را فراهم می‌کند و از نرخ تجدید 120 فریم بر ثانیه برای نمایش حرکت واقعی پشتیبانی می‌کند.

مساحت بزرگ منظره‌یاب همچنین در صورت تمایل به نمایش اطلاعات گسترده عکس‌برداری می‌پردازد و نمایشگر اطلاعات با دوربین برای مشاهده طبیعی‌تر می‌چرخد.

علاوه بر EVF، یک LCD با زاویه دید 3.2 اینچی نیز در دسترس است و از زوایای بالا، پایین و جلو کار می کند. موقعیت انعطاف‌پذیر با رابط صفحه لمسی و وضوح چشمگیر 4.15 متر نقطه امکان پخش زنده و نظارت بر نمای مستقیم را فراهم می‌کند.

ساخت بدنه حرفه ای

پس از طراحی های شاخص DSLR، دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body از طراحی بدنه قوی و ارگونومیک برخوردار است و با یک چسبندگی عمودی یکپارچه برای راحتی بیشتر هنگام کار در جهت عکس‌برداری افقی یا عمودی مناسب است.

دوربین کانن R3 هم دارای کنترلر هوشمند و هم چند کنترلر دوربین‌های EOS قبلی است که تجربه‌ای راحت در کار با آن ایجاد می‌کند و دارای طرح پشتی مشابه بدنه‌های 1D X Mark III و دوربین کانن R5 است. این طراحی بدنه بزرگتر، فضای زیادی را برای باتری LP-E19 با ظرفیت بالا برای جلسات طولانی مدت عکاسی فراهم می‌کند و با همان مشخصات آب و هوایی که پرچمدار EOS-1D X Mark III است، ساخته شده است.

دو شیار کارت حافظه

دوربین کانن R3 دارای دو اسلات کارت حافظه-یک اسلات CFexpress نوع B و یک شکاف SD UHS-II-برای انعطاف‌پذیری ذخیره فایل می‌باشد. اسلات نوع CFexpress نوع B باید برای ضبط ویدئو 6K و عکاسی پیوسته سریع در اولویت قرار گیرد و اسلات SD جایگزین مناسبی برای پشتیبان‌گیری یا عکاسی با سرعت‌کم است.

دوربین کانن R3قابلیت اتصال

گزینه‌های اتصال سیمی و بی‌سیم گسترده‌ای در دسترس است که امکان انتقال چندین روش عکس، فیلم و داده‌های یادداشت صوتی را فراهم می‌کند. از نظر فیزیکی، این دوربین دارای رابط اترنت 1000BASE-T و پورت RJ-45 برای اتصال سریع و ایمن به سیم سخت است.

هنگام انتقال بی‌سیم، Wi-Fi 5GHz و بلوتوث برای انتقال و کنترل دوربین از راه دور در دسترس است. هنگامی که دستگاه از طریق USB به دوربین کانن R3 متصل است، کاربران تلفن‌های هوشمند منتخب می‌توانند از داده‌های تلفن همراه دستگاه خود برای به اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌ها از طریق دوربین 5G در شبکه‌های 5G استفاده کنند.

در انتهای مقاله “دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body” می‌خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
نام محصول

Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body

نوع بدنه

بدون آینه

شرکت سازنده

کانن-Canon

تاریخ عرضه

Sep 14, 2021

گارانتی برحسب انتخاب

36 ماه گارانتی ایده‌آل
36 ماه گارانتی ایده‌آل + 15 ماه بیمه کارآفرین

تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)

24

تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)

27

حداکثر تفکیک‌پذیری حسگر

۴۰۰۰ × ۶۰۰۰

نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)

1:1
16:9
3:2
4:3

نوع حسگر

Stacked CMOS

اندازه حسگر

فول‌فریم

پردازنده

Digic X

حساسیت سنسور

قابل گسترش به 204800-50

فرمت ذخیره سازی عکس

HEIF
JPEG
RAW

حالات اتوفوکوس

انتخاب تک نقطه
پیوسته
تشخیص چهره
تشخیص فاز
تشخیص کنتراست
تعقیبی
تکی
چندناحیه
لمسی
مرکزی
مشاهده مستقیم

نوع لرزش‌گیر

سنسور شیفت

تعداد نقاط فوکوس

1053

نوع اتصال لنز

کانن RF

نوع صفحه‌نمایش

صفحه نمایش TFT LCD با زاویه دید گسترده

2 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera Body

  1. آواتار نغمه

    نغمه

    نسبت به سونی خیلی بهتری فقط قیمتش خیلی بالاس

  2. آواتار عسل جودی

    عسل جودی

    سلام دوربین کانن R3 از دوربین R5 بهتر است؟

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      بله از لجاظ سرعت عکسبرداری و کیفیت فیلمبرداری دوربین R3 حرف اول را میزند و فوکوس بسیار قوی تری دارد ولی از لحاظ مگاپیکسل سنسور ۴۵ مگاپیکسلی R5 قوی تر از سنسور ۲۴ مگاپیکلی R3 می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان