شارژر کانن مدل LC-E17

  • ولتاژ خروجی:  ۷/۲ ولت
  • ظرفیت:  ۱/۰۴ آمپر
  • مناسب برای:  باتری های LP-E17
  • مناسب برای دوربین های EOS 750D ، EOS 760D و EOS 800D
  • مقاوم در برابر ضربه ،رطوبت و دما
  • قابل استفاده برای اکثر دوربین های EOS
SKU N/A دسته بندی : برند:

680,000 تومان

پاک کردن
شارژر کانن مدل LC-E17
شارژر کانن مدل LC-E17

امروز ما در نمایندگی کانن قصد بررسی شارژر کانن مدل LC-E17 را داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی شارژر کانن مدل LC-E17

شارژر کانن مدل LC-E17 که برای باتری های Canon LP-E17 طراحی شده است، این شارژر با برق 220 ولت سازگار است و می‌تواند به سرعت 17 باتری LPA را شارژ کند.
از شارژر باتری لیتیوم Canon LC-E17 برای شارژ باتری Canon LP-E17 استفاده می‌شود و در مدت زمان 120 دقیقه می‌توان آن را به طور کامل شارژ کرد. این شارژر با کابل معمولی (جداگانه) به منبع تغذیه متصل می‌شود و برای باتری های دوربین مانند EOS 750D  EOS 760D و EOS 800D استفاده می‌شود. شارژرهای اصلی بدون جعبه و در یک کیسه پلاستیکی به فروش می‌رسند.

شارژر کانن مدل LC-E17باتری های دوربین های دیجیتال باید به طور مداوم شارژ شوند و استفاده از شارژرهای غیر استاندارد نه تنها باعث کاهش عمر باتری می‌شود‌، بلکه باعث کاهش طول عمر آن نیز می‌شود. وزن شارژر اصلی 85 گرم و وزن شارژر غیر اصلی 58 گرم است. این شارژر دارای چراغ LED نیز می‌باشد. از مزایای این شارژر می‌توان به سازگاری بالا و کیفیت ساخت خوب اشاره کرد. قیمت شارژر طرح اصلی تقریباً 1/4 قیمت شارژر اصلی LC-E17 است.

شارژر کانن مدل LC-E17
برای افزایش عمر شارژر کانن مدل LC-E17، شارژر کانن مدل LC-E17 کمک زیادی به شما می‌کند. برای لوازم جانبی دوربین اصلی و قیمت انواع مختلف باتری با پارساکوم تماس بگیرید. استفاده از شارژرهای مختلف علاوه بر اینکه زمان زیادی را برای شارژ کردن باتری دوربین خود صرف می‌کنید، به شما اطلاع نمی‌دهد که باتری پر است به دلیل عدم وجود قطع کننده مدار، این عامل در مدت زمان کوتاهی به باتری شما آسیب می‌رساند و باعث ایجاد هزینه های اضافی می‌شود، باید یک باتری جدید آماده کند.

شارژر کانن مدل LC-E17این شارژر قادر به سازگاری با دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن R100 و دوربین کانن R50 و دوربین کانن RP و دوربین کانن R10 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با کارشناسان ما در تنها نمایندگی رسمی کانن ارتباط حاصل فرمایید.

سایر
رنگ

مشکی

نوع کالا

باتری و شارژر

تماس با کارشناسان