رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

رینگ لایت ‌ها لوازم عالی میباشند که در استودیوهای عکاسی به انجام وظیفه مشغول هستند . این لوازم البته صرفا مخصوص استودیوهای عکسبرداری نمیباشد و در شرایط های بعدی نیز قابلیت بهره برداری را دارا میباشند.از این رینگ لایت‌ها که همان حلقه نورانی نیز نامیده خواهد شد، تولیدی از کمپانی Yidoblo  به نام FE 480II میباشد که از نوع کنترل دار میباشد و کالا بسیار قابل توجهی به شمار میرود.

در حقیقت Yidoblo LED FE-480 II یکی از نورهای بسیار عالی کاربران عکاسی آتلیه و سالن‌های آرایش و پر مصرفترین رینگ لایت قابل ایستا در ایران به حسای می آیند که نسبت به دیگر رقبا از کیفیت ساخت خوبی برخوردار میباشد و تولید شرکت ایدابلو چین میباشد. نمونه « FE-480 II » از خانواده تولیدات کمپانی «ایدابلو» (Yidoblo) است که دارای قطر ۴۵ سانتی متری میباشد و کنار با آینه، شارژر، ریموت مدیریت، پایه نگهدارنده موبایل میباشد.

دسته بندی : برند:

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II را داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II: نورسنجی حلقه‌ای یا رینگ لایت‌ها کماکان جزو پر مصرف ترین لوازم مخصوص عکاسی پرتره، مدل و تبلیغ میباشد. این لوازم به خاطر حجیم بودن قطر رینگ لایت (۴۵ سانتی متر) دارای نور خیلی ملایم و یکراست می‌باشد. از دیگر مزایایی این رینگ‌ها ویژگی قرار گیری بر روی سه پایه نور میباشد که در کنار این رینگ لایت فروخته میشود. اضافه بر این عکاسان با بهره بردن از پایه‌هایی که در کنار این نور میباشد توانایی ان را دارند تا با موبایل های هوشمند خود را هم بر روی این نورها نصب بکنند.

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

در کنار این نورهای ال ای دی یک عدد آینه نیز تعبیه شده است. یک طرف این آینه استاندارد و طرف دیگر دارای زوم می‌باشد که برای کسانی که آرایشگر میباشند و افرادی که تصمیم دارند در مقابل دوربین گریم بکنند عالی می باشد. از این آینه نیز مخصوص تصویرهای سلفی هم مورد بهره برداری قرار میگیرد. 

ممکن است برای شما مهیج بنظر برسد که آرایشگران کارکشته با بهره برداری از این نورهای ال ای دی و بدون نورهای زیاد میشود گریم و آرایش‌های بی ایرادی انجام بدهد. از نکات بعدی که درباره این نورها مهیج میباشد نوری می باشد که در مقابل شخصیت خلق خواهد شد و به آن کچ لایت گفته می شود. کچ لایت این رینگ‌های نوری تا حد زیادی نا‌محسوس می باشد و اثر بی نظیری در چشم شخصیت خلق خواهد کرد.

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 IIویژگی های رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II از برق مستقیم بهره برداری خواهد کرد و با داشتن قدرت ۹۶ وات و ۹۶۰۰ لومنز نور را به راحتی ایجاد خواهد کرد. رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II تجهیز شده به دیمر مخصوص عوض کردن نور میباشد و دمای رنگ ۳۲۰۰ کلوین تا ۵۵۰۰ کلوین را ایجاد خواهد کرد. رینگ لایت مدل Yidoblo LED FE-480 II از نسل دوم از خانواده نورهای ایدابلو میباشد و در کنار این نور آینه، آداپتور، ریموت کمدیریتنترل، پایه نگه داشتن موبایل داخل بسته بندی قرار دارد.

96W Yidoblo FE 480II Dimmable Bi color Ring Light 480 LED Video Continue Lamp LCD Videoپس با رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II رو به رو می باشیم که کیفیت بینظیری در تولید را خواهد داشت. چنانچه در پی یک رینگ لایت بینظیر میباشید که بشود نورسنجی بینظیری را ارائه بکنید و بشود قابلتی بالاتر از انتظار را تجربه کنید، رینگ لایت کمپانی چینی بهترین انتخاب ممکن میباشد که نمی‌بایست به راحتی از برابر آن رد بشویم.

لازم به توضیح می‌باشد که هزینه آن نسبت به بعضی رقیب ها کمتر میباشد و قابلیت های عالی مانند کنترل از راه دور را داراست.

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با نمایندگی کانن تماس بگیرید.

سایر
ویژگی ها

توان: 96 وات
روشنایی: 9600 LUX
دمای نور: 3200 تا 5500 کلوین
زاویه نوری: 120 درجه
محدوده عملکرد: 100 متر
ولتاژ: 110 تا 220 ولت
طول سه‌پایه در حالت بسته: 85 سانتی متر
قطر رینگ لایت: 45 سانتی متر
قابلیت تنظیم کانال و گرو‌بندی نور
امکان نصب باتری و استفاده بدون کابل برق
همراه با آینه، آداپتور، ریموت کنترل، پایه نگهدارنده گوشی، سه پایه و دفترچه راهنما
مناسب برای برای عکاسی پرتره،تبلیغات و مدلینگ

تماس با کارشناسان