لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

(دیدگاه 1 کاربر)

ویژگی های محصول

  • لنز سری RF
  • RF-Mount/فرمت فول فریم
  • موتور AF استپینگ STM
  • دیافراگم f/4/7.1  و 7 تیغه
  • موتور فوکوس IS
  • حداقل فاصله فوکوس 13 سانتی‌متر
  • قطر دهانه فیلتر 67 میلیمتر
  • حداکثر بزرگنمایی 0.5 برابر
  • فوکوس ماکرو مرکزی، بزرگنمایی 1:2
  • تثبیت کننده اپتیکال تصویر
دسته بندی :

22,800,000 تومان

لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens
لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

22,800,000 تومان

معرفی لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

یکی از لنز‌های پر کاربرد و براق و متنوع شرکت کانن، لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens می باشد که با یک بزرگنمایی کاملاً گرد است و از فاصله کانونی تله فوتو با زاویه باز تا کوتاه برای کار در شرایط مختلف بهره‌مند است. حداکثر دیافراگم متغیر همچنین به شما کمک می‌کند تا یک نمای جمع و جور قابل توجه را متناسب با نیازهای روزمره عکس‌برداری داشته باشید.

تکمیل کننده طراحی انعطاف‌پذیر یک موقعیت کانونی تمرکز ماکرو است که امکان کار با سوژه های نزدیک را با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2 فراهم می‌کند و همچنین یک لرزشگیر نوری می‌تواند با به حداقل رساندن ظاهر لرزش دوربین کانن، به تصاویر واضح دست یابد. همچنین، یک موتور STM عملکرد فوکوس خودکار بسیار کم صدا و روان و لغو تمرکز دستی تمام وقت را دارد. علاوه بر این، یک حلقه کنترل با قابلیت تنظیم، به شما امکان می‌دهد تنظیمات نوردهی، از جمله ISO، دیافراگم و جبران نوردهی را از خود لنز تنظیم کنید.لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lensیک لنز، ولی با بسیاری از امکانات می‌باشد. به لطف یک طراحی سبک و جمع و جور در 395 گرم، یک بزرگنمایی عملی است که می‌توانید سفر بدون آینه کامل را از آن شروع کنید.

محدوده اپتیکال لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

ابتدا بیایید محدوده اپتیکال 4.4 برابر را در عمل ببینیم، یک لنز 24 میلی‌متری با زاویه دید عریض که می‌تواند سوژه‌های بزرگ را قبل از زوم کردن روی جزئیات ثبت کند. این یک محدوده همه منظوره است که شما را برای مناظر، معماری، عکس های گروهی، پرتره‌ها و جزئیات تحت پوشش قرار می‌دهد، در حالی که حداقل فاصله فوکوس چشمگیر نیز امکان نماهای نزدیک مناسب را فراهم می‌کند.

البته محدوده 105-24 بهترین در صنعت است و کانن دوربین EOS R را با نسخه f/4 L نیز عرضه کرد، اما نسخه STM که در اینجا بررسی می‌شود دارای دیافراگم ثابت و استاندارد L با دیافراگم ثابت و L استاندارد کوتاه است.

محدوده فاصله کانونی لنز کانن RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

در حالی که فریم سوژه را می‌توان طوری تنظیم کرد که از سوژه نزدیک یا دورتر شود، بسیار بهتر است که فاصله سوژه را بر اساس زاویه دید ایده‌ آلی که ارائه می دهد انتخاب کنید، که به معنای استفاده از فاصله کانونی برای ایجاد فریم نهایی سوژه است. تطبیق‌پذیری زوم مستقیم روی فریم مورد نظر، بدون نیاز به تعویض لنز، مزیت بزرگی است که لنز تله فوتو ارائه می‌دهد. با این حال، فاصله کانونی صحیح در لنزهای تله فوتو بسیار مهم است.

اگرچه لنزهای سوپرزوم برتر هستند، اما طراحان باید فداکاری‌ هایی را انجام دهند تا محدودیت های فاصله کانونی شدید را در لنزها قرار دهند و این فداکاری‌ها معمولاً تأثیر منفی بر کیفیت تصویر دارند. محدوده فاصله کانونی 24 تا 105 میلی‌متر توسط اکثر افراد بزرگ در نظر گرفته نمی‌شود، اما بسیار طولانی است (بیش از محدوده زوم 4 برابر). اگرچه این محدوده فاصله کانونی از زوایای گسترده و چالش برانگیز طراح از طریق محدوده تله فوتو فراتر می رود، قابلیت های کیفیت تصویر این محدوده از لحاظ تاریخی بسیار عالی بوده است.

در حالی که طیف وسیعی از فواصل کانونی مفید است، این که فاصله کانونی چیست، حداقل در این مورد مهمتر است. محدوده ۱۰۵-۲۴ میلی متری لنز یک سوپرست جامد از قلب محدوده فاصله کانونی جهانی را پوشش می‌دهد که برای یک دوربین فول فریم تقریباً ۷۰-۲۸ میلی‌متر است.

همانطور که اصطلاح “عمومی” نشان می‌دهد، سودمندی محدوده ۱۰۵-۲۴ میلی‌متری بسیار زیاد است و فهرست کاملی از کاربردهای این محدوده فراتر از توانایی ما برای جمع‌آوری است.

تصویربرداری لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

مجهز به کیفیت قاب کامل، تثبیت کننده تصویر نوری 5 توقف عالی، AF سریع و روان و فوکوس ترکیبی و حلقه کنترل لنز برای کنترل بصری و سفارشی تنظیمات دوربین عکاسی را دارد.

تثبیت‌کننده تصویر

در حالی که سیستم‌های تثبیت‌کننده تصویر به توقف حرکت سوژه کمک نمی‌کنند، اما بهبود قابل‌توجهی برای وضوح تصویر دستی با سوژه‌های ثابت ارائه می‌کنند و برخی از کاستی‌های دیافراگم باریک این لنز را خنثی می‌کنند. سیستم‌های تثبیت‌کننده تصویر لنز RF Canon بسیار چشمگیر بوده‌اند، و این یکی هم همین‌طور است.

تثبیت‌کننده تصویر به شما امکان می‌دهد دوربین را در موقعیت‌های بسیار کم نور با سوژه‌های ثابت نگه دارید (یا اجازه می‌دهد تا سوژه‌ها با محیط‌های واضح مانند جریان آب در میان صخره‌ها تار شوند). تفاوت کیفیت تصویر ایجاد شده توسط IS به طور بالقوه چشمگیر است.

هنگام استفاده از فیلتر پلاریزه دایره‌ای با دیافراگم‌های کوچک (معمولی برای مناظر و مناظر شهری)، IS می‌تواند حتی در زیر نور مستقیم خورشید، به خصوص در فواصل کانونی طولانی‌تر، مفید باشد.

سیستم تثبیت کننده تصویر لنز لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens برای تثبیت منظره یاب مفید است و به ترکیب بندی بهینه، به ویژه در فواصل کانونی بیشتر کمک می کند. IS همچنین برای تثبیت فیلمبرداری با تشخیص پاننگ خودکار که به تثبیت تصویر در هنگام حرکت دوربین کمک می کند بسیار مفید است.

خرید لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

سوژه ها را به راحتی ردیابی کنید و به لطف موتور بی صدا STM که این لنز را برای عکس ها و فیلم های خیره کننده ایده آل می کند ، در زمان استفاده و فیلمبرداری فیلم ها به فوکوس روان و نرم برسید.

لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

فوکوس لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

لنز کانن RF 24-105mm F4-7.1 IS STM با استفاده از طراحی STM (Stepping Motor) از نوع پیچ‌دار، فوکوس داخلی را با سرعت مناسب انجام می‌دهد. فوکوس بسیار بی صدا است و تنها یک ناله ضعیف با گوش کنار لنز به سختی قابل شنیدن است.

دقت فوکوس، چیزی که بیشتر ما آن را مهم‌ترین جنبه AF ​​می‌دانیم، مانند بقیه لنزهای RF کانن، عالی است.

حلقه کنترل 24-105 STM دارای اهداف دوگانه است، همچنین به عنوان حلقه فوکوس دستی با یک سوئیچ عمل می کند که عملکرد را تغییر می دهد. از منظر حلقه فوکوس، این حلقه پلاستیکی متمایز و قابل لمس نسبتاً کوچک است و به طور بهینه در مقابل حلقه زوم قرار گرفته است، جایی که پیدا کردن آن آسان است.

کیفیت تصویر متنوع لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

شما با مشاهده کل داستان؛ مناظر حماسی، جزئیات ریز، پرتره های چشمگیر و لحظات صریح. با ماکرو Center Focus 0.5x در 13 سانتی متر عکاسی کنید، با IS نوری 5 توقف دستی بمانید.

مشخصات کلی از لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

دارای بزرگنمایی استاندارد می باشد که فاصله کانونی زاویه دید عریض تا تله فوتو را پوشش می‌دهد تا در شرایط مختلف کار کند.لرزشگیر نوری به شما کمک می‌کند تا لرزش دوربین عکاسی خود را تا پنج توقف به حداقل برسانید تا بتوانید در شرایط کم نور و سرعت شاتر کمتری کار کنید. موتور پله ای STM عملکرد فوکوس خودکار سریع، آرام، روان و دقیق را ارائه می‌دهد که برای ضبط فیلم و همچنین عکسبرداری ایده آل است.

تنظیمات تخصصی مرکز تمرکز ماکرو امکان کار با بزرگنمایی حداکثر 1:2 و حداقل فاصله کانونی 5.2 “را برای عکسبرداری از سوژه های نزدیک فراهم می‌کند. از Ring Ring قابل تنظیم می‌توان برای تنظیم انواع تنظیمات نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد. دیافراگم هفت تیغه گرد به کیفیت بوکه دلپذیری کمک می‌کند.

لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens قادر به سازگاری با دوربین کانن EOS R و دوربین کانن EOS R6 می‌باشد.

کاربران گرامی شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید غیر حضوری با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

نمونه عکس با لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM lens

 

1 دیدگاه برای لنز کانن Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM Lens

  1. آواتار کامران

    کامران

    عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان