نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter

  • عمر باتری : 6 ساعت
  • سیگنال به نویز: 70db
  • دارای 96 کانال انتخابی
  • دارای بادی پک گیرنده مدل RX9
  • پاسخ فرکانسی : 40Hz…18kHz
  • دارای بادی پک فرستنده مدل TX9
  • منبع تغذیه : 2 عدد باتری قلمی برای فرستنده
  • مجهز به صفحه نمایش برای دسترسی ساده به منو دستگاه

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter

میکروفن بی سیم Saramonic UwMic9 به عنوان یک ابزار حرفه‌ای در زمینه صدابرداری، با امکانات و ویژگی‌های فنی خاص خود توانسته نیازهای بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.

بررسی فنی میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter

کیت میکروفن بی‌سیم Saramonic UwMic9 به‌عنوان یک گزینه حرفه‌ای برای صدابرداری در موقعیت‌های مختلف، از جمله تولید محتوای ویدیویی، مصاحبه‌های خبری، و ضبط‌های میدانی، ویژگی‌های فنی منحصربه‌فردی دارد:

مشخصات کلی کیت:

  1. دو بخش اصلی: فرستنده TX9 و گیرنده RX9
  2. دامنه فرکانس: UHF با قابلیت انتقال بر روی 96 کانال مختلف
  3. برد انتقال: تا 100 متر در شرایط ایده‌آل
  4. تنظیمات دستی و خودکار برای افزایش آسانی کاربری
  5. صفحه نمایش: OLED برای نشان دادن اطلاعات کانال، سطح باتری و تنظیمات

فرستنده TX9:

دارای جک 3.5 میلیمتری برای میکروفن، همچنین ورودی خط برای دستگاه‌های صوتی دیگر. امکان تزریق صدا به فرستنده وجود دارد و می‌توان آن را به کلیپ کمر یا دوربین وصل کرد.

قدرت انتقال و کیفیت صدا

قابلیت انتقال استریو یا مونو

فیلتری برای کاهش نویز و به حداقل رساندن تداخلات فرکانسی

پشتیبانی از AGC (کنترل خودکار میزان گین) و Mute

این سیستم برای کاربرانی که به دنبال کیفیت برتر صدا، انعطاف‌پذیری، و قابلیت اطمینان هستند طراحی شده و می‌تواند نیازهای صدابرداری در محیط‌های متفاوت را با کمترین میزان دردسر برآورده سازد.

 

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter

 

لطفاً توجه داشته باشید که برای به‌دست آوردن تجزیه‌و‌تحلیل کامل تکنیکی و فنی، لازم است به منابع تخصصی صوتی و مشخصات فنی کامل از سمت تولیدکننده یا نمایندگی‌های معتبر دسترسی پیدا کنید.

مشخصات کلی کیت

این کیت شامل یک فرستنده (TX9), یک گیرنده (RX9)، و یک میکروفن یقه‌ای با کیفیت است که همه آن‌ها در یک بسته‌بندی زیبا ارائه می‌شوند و کاربر را از خرید تجهیزات جانبی بی‌نیاز می‌کند. فرستنده و گیرنده دارای صفحه نمایش LCD هستند که اطلاعات دقیق و وضعیت سیگنال را به کاربر نمایش می‌دهند.

بررسی اجزای کیت: TX9 و RX9

فرستنده TX9 از بدنه‌ای مقاوم و کوچک برخوردار است که حمل آن را آسان می‌کند. این دستگاه از میکروفون‌های اکسترنال پشتیبانی می‌کند و دارای ورودی میکروفون و ورودی خط است. گیرنده RX9 همچنین می‌تواند صدای استریو یا مونو را دریافت کرده و به دوربین و یا رکوردر بفرستد.

فرکانس و قدرت انتقال

UwMic9 از فرکانس‌های UHF برای انتقال صدا استفاده می‌کند که محدوده وسیعی از کانال‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و امکان انتخاب بهترین فرکانس برای اجتناب از مداخله سیگنال‌های مزاحم را فراهم می‌آورد. این میکروفن قابلیت پوشش دهی بی‌نقص از فواصل طولانی تا 100 متر را دارا است، بسته به شرایط محیطی.

هر بخش از این مرور فنی شامل توضیحاتی دقیق‌تر و عمیق‌تر در مورد هر یک از ویژگی‌ها و نحوه به‌کارگیری آنها در شرایط مختلف خواهد بود.

خرید میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter

جهت خرید میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter با شرایط مناسب، قیمت معقول و ارسال سریع از سایت نمایندگی کانن میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit 1 TX9+ RX9 UHF wireless kit with one transmitter”

تماس با کارشناسان