نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C

میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C

(دیدگاه 1 کاربر)

  • جنس این محصول از آلومینیوم با دوام است
  •   طول سیم :  ٢ متر
  •  مناسب برای دستگاه های ضبط صدای دارای سوکت XLR
  • این میکروفون از نوع Condenser بوده و با الگوی قطبی Cardioid ساخته شده
  • از این میکروفون می توانید برای ضبط صدا و یا فیلمبرداری با استفاده از دوربین های canon , sony , panasonic و دستگاه ضبط صدا zoom استفاده کنید
  • نیازی به باتری ندارد و با استفاده از فانتوم پاور 48 ولتی دوربین عکاسی یا فیلمبرداری شما کار می کند

میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C یک میکروفون همه کاره برای دوربین های حرفه ای و انواع لوازم ضبط است. میکروفون Lavalier By-M4C برای ضبط صدا در برنامه های ویدئویی، مصاحبه، تولید پادکست و … موثر است.

اگر به دنبال یک میکروفون موثر برای تولید محتوای خود با قیمتی مقرون به صرفه هستید، خرید میکروفون یقه ای Boya By-M4C انتخاب خوبی است. برای اطلاع از محدوده میکروفون بویا و استعلام قیمت آنها (قیمت میکروفون بازی، قیمت میکروفون یقه ای، قیمت میکروفون کنفرانس و …) به فروشگاه اینترنتی کانن1 تهران مراجعه کنید.

میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C

میکروفون Boya By-M4C با اتصال XLR می تواند به دوربین های ویدئویی، ضبط کننده، میکسر و دستگاه های سازگار متصل شود. این میکروفون دارای شکل کاردیوئیدی است که به کاربران امکان می دهد سیگنال های صوتی را در یک جهت دریافت کنند.

میکروفون Lavalier Boya M4C این قابلیت را دارد که به محض فعال شدن و قرار گرفتن روی یقه لباس (نزدیک ترین نقطه به منبع صدا) صداها و صداهای ناخواسته را حذف کند. با این شرایط میکروفون گردنی Boya By-M4C کاملا حرفه ای برای پخش صداهای واضح و واقعی عمل می کند.

Boya By M4C یک میکروفون Plug & Play واقعی است، به این معنی که وقتی به دستگاه میزبان متصل است نیازی به نصب درایور نیست، بنابراین به محض اتصال روشن می شود. از نظر قدرت باتری نیازی به باتری نیز ندارید و با جریان تقلبی 48 ولت روشن می شود و شروع به کار می کند.

میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C

میکروفون Lavalier Boya By-M4C با یک کابل XLR دو متری عرضه می شود. بنابراین می توانید دستگاه خود را در جیب خود قرار دهید و بدون هیچ محدودیتی در حال حرکت به گرفتن سلفی یا فیلم ادامه دهید. کیفیت ضبط میکروفون BY-M4C با توجه به طراحی منحصر به فرد و نوع کپسولی آن مشخص می شود.

میکروفون Boya M4C با کانکتور XLR برای اتصال به انواع دوربین ها و ضبط کننده ها ایده آل است.

میکروفون Lavalier (میکروفون گردنی) Boya M4C نیازی به باتری ندارد، با برق فانتوم 48 ولت تغذیه می شود.

میکروفون یقه ای بویا یک کابل 2 متری نیز دارد که می توانید از آن برای ضبط در حین حرکت یا سلفی استفاده کنید.

 

میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C

محافظ باد حباب دار تعبیه شده روی جعبه میکروفون جانبی Boya By-M4C نقش موثری در ضبط صدا برای حذف نویزهای ناخواسته (مانند باد) دارد. فراموش نکنید که قبل از شروع به کار مقداری فوم ضد باد قرار دهید.

میکروفن یقه ای یکی از محبوب ترین انواع میکروفون است. بدنه سبک، اتصال آسان و کیفیت صدای عالی از ویژگی های میکروفون Lavalier است. می توانید از آن برای ضبط پادکست ها، آموزش ها، دوره های آنلاین، بازی ها و ایجاد محتوا برای یوتیوب و اینستاگرام استفاده کنید. گیره اتصال میکروفون به لباس از دیگر لوازم جانبی میکروفون By-m4c است که داخل جعبه قرار دارد.

1 دیدگاه برای میکروفون یقه ای بویا مدل Boya By-M4C

  1. آواتار معین

    معین

    من میخوام سیمش بلند تر باشه باید چیکار کنم ایا تبدیلی برایش هست

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان