گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

  • ظرفیت تحمل وزن: 3 کیلو گرم
  • جنس بدنه:فیبر کربن (carbon fiber)
  • نمایشگر: 1.8 اینچی لمسی
  • عمر باتری با هر بار شارژ کامل: 12 ساعت
  • پشتیبانی از دوربین های Sony a7S III/Canon R5
  • سازگاری LiDAR
  • ActiveTrack Pro
  • نتایج SuperSmooth دریافت کنید
  • قفل های اتوماتیک محور
  • کنترل شاتر بی سیم
  • کنترل های یکپارچه
  • صفحات Quick Release

 

دسته بندی : برند:

37,700,000 تومان

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo
گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

37,700,000 تومان

همانطور که می دانید یک عنصر مهم در دنیای تصویربرداری کاهش حداکثری ارتعاشات است و امروزه گیمبال های هوشمند این فرصت را برای تمامی کاربران فراهم می کند. DJI یکی از معتبرترین برندها در این زمینه می گوید: خلاقیت در قلب هر رویایی قرار دارد. این شرکت در شنژن، دره سیلیکون چین واقع شده است و در تولید لوازم جانبی برای دنیای تصویربرداری تخصص دارد. در ادامه به معرفی ظاهر این محصول می پردازیم. اگر قصد خرید گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo را دارید، حتما این مقاله را بخوانید.

ویژگی های ظاهری گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

DJI RS 3 Gimbal Stabilizer یک لرزشگیر هوشمند است. وزن این گیمبال 990 گرم، دسته 200 گرم، طول دسته 183 گرم و صفحه های سریع گیر بالا و پایین 107 گرم می باشد. ابعاد آن 410*260*195 میلی متر می باشد. طراحی مدولار دارد و برای حمل بهتر قطعات باز می شود.

ابعاد تاشو: 254 × 230 × 68 میلی متر منهای دسته و سه پایه / کنترل اضافی

ابعاد باز شده: 364 × 187 × 170 میلی متر شامل دسته و بدون اتصال سه پایه / دستگیره.

 

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

علاوه بر لرزشگیر گیمبال DJI RS 3، این بسته شامل: گریپ AJI BG21، پشتیبانی از لنز، توسعه دهنده سه پایه / گریپ، صفحه آزادسازی سریع، کابل USB نوع C و کیت پیچ می باشد.

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo دارای ابعاد تقریبی 82 × 63 × 24 میلی متر و وزن 126 گرم است. اتصالات این بخش عبارتند از: یک پورت برق یا ارتباط USB-C، یک پورت mini HDMI و یک پورت کنترل دوربین RSS که USB Type-C است. به عنوان یک درگاه توسعه عملکرد خوبی دارد.

ویژگی های کلیدی گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

• صفحات Quick Release

با این ویژگی RS 3 نصب دوربین روی آن سریع و راحت شده است و پس از تعویض باتری یا کارت حافظه ی جدید، نیازی به ایجاد تعادل مجدد در گیمبال نیست.

• قفل های اتوماتیک محور

وقتی گیمبال خاموش است، با فشردن و نگه داشتن دکمه پاور، گیمبال به صورت خودکار قفل سه محوره باز کرده و این امکان را فراهم می‌کند که در عرض دو ثانیه به راحتی شروع به کار کنید. همچنین با یک بار فشار دادن دکمه روشن/خاموش، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند.

• کنترل شاتر بی سیم

RS 3 از کنترل شاتر بی سیم دو حالته پشتیبانی می کند و با هر بار استفاده در زمان صرفه جویی کرده و پس از جفت شدن اولیه بلوتوث، می توانید به سادگی با فشار دادن دکمه ی ضبط روی لرزشگیر، فیلم‌برداری و عکسبرداری را کنترل کنید.

• کنترل های یکپارچه

• دکمه ی کنترل یکپارچه در محور شیب این امکان را فراهم می کند که دوربین با تنظیمات دقیق میلی ‌متری به جلو یا عقب بچرخد تا لنز هنگام تعویض راحت‌ تر به تعادل برسد.

• با تنظیم سوئیچ جدیدگیمبال ، به سادگی می‌توانید بین حالت‌های Pan follow، Pan و Tilt follow و FPV جابجا شوید.

• چرخاندن صفحه جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید و همچنین می ‌توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم، ISO یا حرکات گیمبال و دوربین برای کار با یک دست فراهم سازد.

• نتایج SuperSmooth دریافت کنید

هنگامی که حالت SuperSmooth در گیمبال RS 3 فعال است گشتاور موتور را افزایش پیدا کرده تا تثبیت بیشتری را در فیلم ها فراهم آید.

• صفحه نمایش لمسی OLED 1.8 اینچی

صفحه نمایش لمسی تمام رنگی 1.8 اینچی OLED با نمایشگر  بزرگ تر مجهز شده است و همچنین از اکثر تنظیمات برنامه Ronin پشتیبانی می کند.

• ActiveTrack Pro

کافی است گیمبال خود را روی سه‌پایه نصب کرده و از ActiveTracking برای ضبط کمک بگیرید. با استفاده از گیمبال مجهز به ActiveTrack می‌توانید در اطراف حرکت کنید و دوربین به سمت شما چرخانده شده و شما را پیدا می‌کند.

• ساختار فیبر کربنی

بازوهای RS 3 Pro از ورقه های لایه ای از فیبر کربن ساخته شده اندکه این موضوع باعث می شود ساختاری سبک تر و قوی تر با استحکام بیشتر و وزن کمتری را در برابر عوامل محیط های تصویر برداری داشته باشید.

• سازگاری LiDAR

یکی از فناوری‌های سنجش از راه دور است که با تاباندن لیزر به هدف و تجزیه و تحلیل نور بازتاب‌شده، فاصله را اندازه می‌گیرد بطوریکه فناوری فوکوس LiDAR Ronin 4D روی RS 3 Pro اعمال شده است.

کاربری گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo ویژگی های هوشمند خود را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در حین حرکت با کمترین اثرات لرزشی به حداکثر کیفیت دوربین دست پیدا کنند. فیلمبرداران همچنین می توانند گام های خلاقانه ای برای ایجاد ویدیوهای جذاب و منحصر به فرد بردارند.

البته اولین نکته ای که در خرید گیمبال پس از یافتن بودجه باید به آن توجه کنیم، قابلیت حمل گیمبال است.گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo ظرفیت بار 3 کیلوگرمی خود را در آزمایشات نشان داد. این وزن می تواند به راحتی از انواع دوربین های DSLR و بدون آینه با لنزهای سوپر تله پشتیبانی کند.

به عنوان مثال یک دوربین DSLR نیکون D780 سنگین با 840 گرم باتری و حافظه. اگر یک لنز تله فوتو مانند Nikon AF-S Nikkor 70-200mm وصل کنیم، وزن آن حدود 1430 گرم است، وزن کل به 2.5 کیلوگرم نمی رسد.

شما می توانید یک تجربه فیلمبرداری انفرادی را خودتان رهبری کنید. امکاناتی که این گیمبال هوشمند در اختیار کاربران خود قرار می دهد کار را آسان تر و خلاقانه تر می کند.

 

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo

به عنوان مثال، هنگام عکاسی از بازی های ورزشی، مانند ضبط صحنه های ورزش سه گانه، هر لحظه اهمیت دارد. این محصول با دیدی طراحی شده است که می توانید هر لحظه آن را دنبال کنید و صحنه های واضحی را ثبت کنید.

مزایا و معایب DJI RS 3 Gimbal Stabilizer در مقایسه با مدل های مشابه چیست؟

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo مزایای زیادی دارد. می توان به طراحی ماژولار برای اتصالات و امکانات مختلف، سیستم کنترل از راه دور و فناوری ActiveTrack 3.0 و ForceMobile اشاره کرد. فقط یک ذهن خلاق و تجربه کافی می تواند از همه این امکانات بهره مند شود.

استابلایزر گیمبال DJI RS 3 یک مدل سریع است. برای صرفه جویی در زمان طراحی شده است. صفحه بازگشایی سریع، قفل محوری خودکار، شاتر بی سیم و سوئیچ حالت از جمله ویژگی هایی است که سرعت کاربر را بهبود می بخشد و کار با گیمبال را آسان می کند.

سیستم پخشی که قبلاً در DJI با نام RavenEye شناخته می‌شد، دید بلادرنگ را از فاصله 200 متری فراهم می‌کند که در برخی شرایط بسیار مهم است و خلاقیت را افزایش می‌دهد.

DJI RS 3 Gimbal Stabilizer بسیار قابل حمل است. وزن 3 کیلوگرمی شامل تمامی دوربین های DSLR و بدون آینه با لنزهای سنگین می شود. قابلیت حمل سبک وزن یکی از مزیت های این محصول DJI است.

سایر
نام محصول

DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

شرکت سازنده

دی جی آی – DJI

رنگ

مشکی

وزن

1143گرم

زاویه چرخش هد

چرخش افقی: 360 درجه, چرخش عمودی: -112 تا 214 درجه, چرخش محوری: -95 تا 240 درجه

حداکثر وزن قابل تحمل

4.5 کیلوگرم

ابعاد

۴۱۵x۲۱۸x۱۹۵ میلی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 کمبو DJI RS 3 Gimbal Camera Stabilizer Combo”

تماس با کارشناسان