گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit

  • گیمبال دستی با حرکت آزاد در سه محور
  • ظرفیت باتری: 1150 میلی آمپر
  • شارژ سریع همراه با تکنولوژی PD Fast Charge
  • قابلیت حمل آسان
  • جداسازی سریع دوربین با فشار دادن یک دکمه
  • ۶ حالت مختلف، دوام باتری تا ۸ ساعت
  • نمایشگر لمسی ۱.۲۲ اینچی OLED
  • قابلیت تنظیم دمای نور
  • پشتیبانی از دوربین‌های ورزشی
  • به همراه کوله‌پشتی مخصوص، نگهدارنده موبایل
  • مخصوص دوربین‌های کامپکت، اکشن کمرا، دوربین‌های بدون آینه فول فریم و گوشی‌های هوشمند

ویژگی های ظاهری گیمبال گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit

گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit از بدنه فشرده، موتور زاویه دار و بازوی بهینه سازی محوری استفاده می کند. این گیمبال به اندازه یک بطری آب است، اما دارای دوربین جداگانه است و ثبات لازم را فراهم می کند. بدنه پایدار و بازوی محوری بهبود یافته در این گیمبال به شما چسبندگی بهتر و تجربه کاربری لذت‌بخش‌تری را می‌دهد.

گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit سفید رنگ و دارای دسته ارگونومیک است. به لطف مواد به کار رفته در دسته، می توانید ساعت ها بدون احساس خستگی از گیمبال استفاده کنید.

Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit به شما این امکان را می دهد که به راحتی دوربین را نصب و جدا کنید و به تعادل لازم دست یابید. محور گیمبال با عملکرد Poka-Yoke برای حداکثر ایمنی و بهره وری قفل شده است.

به لطف این ویژگی، نیازی به جدا کردن کامل باتری دوربین از گیمبال برای تعویض آن نیست، زیرا به عنوان درج باتری نیز عمل می کند. نشانه‌های مقیاس و قفل حافظه‌ای نیز برای متعادل کردن قفل و قفل کردن موقعیت تعادل استفاده می شود.

 

گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit

پنل روی بدنه تمامی کنترل های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit دارای یک پورت صوتی 6.5 میلی متری است که از میکروفون حرفه ای پشتیبانی می کند.

ناگفته نماند که یک کوله پشتی با گیمبال تحویل می گیرید. این کوله پشتی از لایه های مختلفی تشکیل شده و فضایی برای دوربین، لنز و سایر وسایل شما دارد. ظاهر کوله پشتی بسیار شیک است و از فناوری های پیشرفته ای برای مقاومت در برابر آب استفاده می کند.

یک صفحه نمایش لمسی OLED 1.22 اینچی با طراحی پیشرفته و رابط کاربری نوآورانه روی گیمبال تعبیه شده است. با استفاده از صفحه نمایش، می توانید حالت انتخابی، میزان شارژ باتری، وضعیت بلوتوث/Wi-Fi و موارد دیگر را مشاهده کنید. تنظیمات

کاربری گیمبال Zhiyun-Tech CRANE-M3

این گیمبال با گوشی های هوشمند، دوربین های اکشن، دوربین های کامپکت، دوربین های بدون آینه فول فریم و لنزهای مختلف سازگار است (برای اتصال به اکشن دوربین و گوشی هوشمند به نصب خاصی نیاز است).

 

گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit

گیمبال CRANE-M3 از عملکرد Wi-Fi پشتیبانی می کند و به Wi-Fi دوربین شما متصل می شود. با راه اندازی این اتصال می توانید عملیاتی مانند بزرگنمایی، سایه زدن و کنترل ویدیو شروع/توقف را انجام دهید.

علاوه بر این، شاتر دوربین و قدرت دوربین را می توان با کمک کابل کنترل دوربین و پورت USB-C گیمبال کنترل کرد. همچنین عملکرد بلوتوث به شما امکان می دهد دوربین را به رایانه موبایل ZY Play متصل کنید. این نرم افزار کنترل تعدادی از عملکردهای گیمبال را فراهم می کند که فیلمسازان می توانند با جلوه هایی مانند تایم لپس، پانوراما و حرکت آهسته استفاده کنند.

مزایا و معایب استابلایزر Zhiyun-Tech CRANE-M3 Gimbal نسبت به مدل های مشابه چیست؟

گیمبال CRANE-M3 در 18 نوامبر 1400 عرضه شد. نسخه قبلی، CRANE-M2، برای توانمندسازی فیلمسازان و عکاسان و لذت بردن کاربران در سراسر جهان طراحی شده بود. فیلمسازان حرفه ای منتظر نسخه جدید هستند. بر اساس قدرت این نسخه، بدون شک نظرات مثبت منتقدان را خواهیم یافت.

سایر
نام محصول

Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit

شرکت سازنده

ژیون تک – Zhiyun-Tech

رنگ

مشکی

وزن

1کیلوگرم

زاویه چرخش هد

چرخش عمودی: 309 درجه / چرخش افقی: 360 درجه / چرخش محوری: 333 درجه

نوع باتری

لیتیومی-یونی

پورت ها

USB Type-C

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال دوربین ژیون تک ام 3 کمبو Zhiyun-Tech CRANE-M3 Handheld Stabilizer Combo Kit”

تماس با کارشناسان