نمایندگی کانن - پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰

پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰

پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰

بررسی پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰ را داریم. در ادامه همراه ما باشید.

دوربین کانن 90d

دوربین کانن 90d یک دوربین DSLR متوسط ​​است که جایگزین 80D ساله می شود و بین EOS 77D و EOS 7D Mark II قرار می گیرد. این سنسور جدید با وضوح بالاتر با کیفیت تصویر خام عالی دریافت می‌کند و فوکوس خودکار با دید زنده رقابتی (با تشخیص چشم) و همچنین فیلم‌برداری 4K را ارائه می‌دهد.

90D در اصل نسخه DSLR بدون آینه EOS M6 Mark II است که در کنار آن معرفی شد. از آنجایی که مشخصات تقریباً یکسان است، به نظر می‌رسد کانن به خریداران بالقوه اجازه می‌دهد نوع تجربه عکاسی مورد نظر خود را انتخاب کنند: یک DSLR متوسط ​​با منظره یاب اپتیکال و کنترل‌های فیزیکی بیشتر، یا یک مدل بدون آینه کوچک‌تر و سبک‌تر با یک یاب الکترونیکی قابل جابجایی!

دوربین کانن 6d mark ii

با دوربین DSLR EOS 6D Mark II Canon وارد بازی فول فریم شوید . دوربین کانن 6d mark ii با در دسترس‌تر کردن تصویربرداری فول فریم با کارایی بالا، پیشرفت‌های زیادی را نسبت به نسل قبلی خود انجام می‌دهد تا هر جنبه‌ای از ثبت و ایجاد تصویر را بهبود بخشد. به روز رسانی اصلی به شکل یک سنسور 26.2 مگاپیکسلی CMOS و استفاده از پردازشگر تصویر DIGIC 7 برای ارائه تصاویر واضح تر در موقعیت های مختلف عکاسی ارائه می شود. این تنظیمات محدوده حساسیت بومی بهبود یافته ایزو 100-40000 را ارائه می دهد که سپس می تواند تا ISO 50-102400 افزایش یابد و همچنین نرخ عکسبرداری سریع تا 6.5 فریم بر ثانیه را نیز ارائه می دهد.

دوربین کانن 6d mark iiاطمینان از اینکه تصاویر شما کاملاً واضح هستند، یک سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای است که می‌تواند سوژه‌ها را با دقت ردیابی کند. این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود است و منجر به دستیابی سریع تر سوژه شما می شود. همراه با سیستم فوکوس خودکار اصلاح‌شده، این سنسور از فناوری Dual Pixel CMOS AF بهره می‌برد تا فوکوس را در نمای زنده و تصویربرداری ویدیویی تقویت کند، که خود به Full HD در 60p رسیده است. این تنظیمات با صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.04 متر نقطه به خوبی کار می کند، که امکان استفاده در زوایای مختلف و با کنترل های بصری را فراهم می کند.

برای فیلم‌برداری، از کیفیت ویدیوی بهبودیافته و همچنین توانایی اتصال میکروفون خارجی از طریق ورودی 3.5 میلی‌متری لذت خواهید برد. کاربران همچنین توانایی ایجاد فیلم های تایم لپس 4K و همچنین ویدیوهای HDR با تنظیمات و حالت های اختصاصی را خواهند داشت. علاوه بر این، طراحی بدنه با بهبود ارگونومی و دوام، از جمله مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، ارتقا یافته است. کاربران همچنین به بسیاری از گزینه های اتصال مانند Wi-Fi، NFC و بلوتوث برای اتصال به یک دستگاه هوشمند و GPS داخلی برای برچسب گذاری جغرافیایی عکس های شما دسترسی خواهند داشت.

دوربین کانن 2000d

دوربین کانن 2000d جمع و جور و توانمند ، یک DSLR سطح مبتدی براق است که دارای قابلیت های تصویربرداری همه کاره و مجموعه ای از ویژگی های مفید است. دوربین کانن 2000d با ترکیب یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 4+، عکس‌هایی با وضوح بالا ، نویز کاهش‌یافته و محدوده حساسیت بومی انعطاف‌پذیر بین ISO 100-6400 برای کار در شرایط نوری مختلف تولید می‌کند.

سنسور و پردازنده همچنین امکان عکاسی مداوم تا حداکثر 3 فریم در ثانیه را برای عکاسی از سوژه های متحرک و همچنین فیلمبرداری Full HD 1080/30p را فراهم می کند.

برای عکاسی با منظره یاب اپتیکال، یک سیستم AF 9 نقطه‌ای یک نقطه فوکوس خودکار از نوع متقاطع مرکزی را برای افزایش دقت و سرعت فوکوس ترکیب می‌کند، و یک سیستم فوکوس تشخیص کنتراست، دقت فوکوس خودکار پیشرفته‌ای را هنگام ضبط ویدیو یا عکاسی در نمای زنده ارائه می‌دهد.

مقایسه پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰

 

دوربین کانن 2000d

دوربین کانن m50 mark ii

دوربین کانن m50 mark ii برای بلاگرها و تولیدکنندگان محتوا پذیرایی می کند. یک دوربین چندرسانه ای همه کاره با مجموعه ای از ویژگی های عکس و ویدئو است. با توجه به قابلیت‌های فوکوس، ضبط و اشتراک‌گذاری بهبود یافته، M50 Mark II همچنان حول محور سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده تصویر DIGIC 8 می‌چرخد که سرعت عکس‌برداری سریع 10 فریم در ثانیه، محدوده حساسیت اصلی ISO 100-25600 را امکان‌پذیر می‌کند.

و فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 23.98 فریم در ثانیه، همراه با Full HD 1080p60 و HD 720p120 برای ضبط حرکت آهسته و فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS مبتنی بر حسگر با سرعت‌های سریع‌تر و عملکرد فوکوس خودکار تشخیص چشم بهبود یافته است و از هر دو حالت فوکوس تشخیص چشم و تشخیص چهره هنگام کار با Movie Servo AF برای کمک به حفظ فوکوس واضح روی سوژه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تثبیت‌کننده تصویر ۵ محوره ترکیبی IS با به حداقل رساندن لرزش‌های دوربین، به ضبط ثابت و بدون لرزش کمک می‌کند.

علاوه بر تصویربرداری، طراحی فیزیکی M50 Mark II نیز برای تولید محتوا مناسب است، به خصوص با گنجاندن یک ال سی دی بزرگ 3.0 اینچی که دارای طراحی با زاویه متغیر برای کار از زوایای کار بالا و پایین است و رابط صفحه نمایش لمسی آن امکان کار با لمس و کشیدن را فراهم می کند. منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری همچنین امکان مشاهده سطح چشم با وضوح بالا را نیز فراهم می کند.

علاوه بر این، Wi-Fi داخلی با NFC برای جفت شدن سریع و راحت با تلفن هوشمند در دسترس است. یا تبلت برای اشتراک‌گذاری تصویر بی‌سیم، و بلوتوث نیز برای اشتراک‌گذاری تصویر و کنترل دوربین از راه دور از دستگاه تلفن همراه مشخص شده است. اتصال بی‌سیم همچنین امکان استفاده از M50 Mark II را به‌عنوان وب‌کم در هنگام استفاده از نرم‌افزار وب‌کم EOS Utility می‌دهد.

دوربین کانن m50 mark ii

دوربین کانن 850d

دوربین کانن 850d که برای اولین بار طراحی شده است، اما برای کارهای تصویربرداری پیشرفته به اندازه کافی قادر است.یک DSLR همه کاره با قابلیت عکس و فیلم کامل است. دارای سنسور 24.1 مگاپیکسلی CMOS با فرمت APS-C و پردازشگر تصویر DIGIC 8، عکس‌های با وضوح بالا و ضبط ویدیوی UHD 4K، همراه با طیف وسیعی از حساسیت ISO 100-25600 برای کار در شرایط مختلف نوری.

طراحی حسگر با بهره مندی از ویژگی های تصویربرداری، فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS را نیز تسهیل می کند، که از فوکوس خودکار تشخیص فاز برای عملکرد فوکوس سریع، دقیق و روان هنگام ضبط فیلم یا عکسبرداری در حالت نمایش زنده استفاده می کند. هنگام عکاسی از عکس ها با استفاده از منظره یاب اپتیکال، یک سیستم تشخیص فاز تمام متقاطع 45 نقطه ای برای فوکوس سریع و دقیق در انواع سناریوهای تصویربرداری استفاده می شود.

طراحی فیزیکی دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی 1.04 متری است که از طراحی با زاویه متغیر استفاده می کند تا امکان مشاهده آسان تر از زوایای بالا، پایین و حتی رو به جلو را فراهم کند. علاوه بر این، Wi-Fi داخلی با NFC در دسترس است. جفت شدن سریع و راحت با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی برای اشتراک‌گذاری تصویر بی‌سیم، و بلوتوث نیز برای اشتراک‌گذاری تصویر با دوربین و کنترل از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه مشخص شده است.

در انتهای مقاله “ پنج دوربین کانن محبوب سال ۱۴۰۰ ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان