نمایندگی کانن - Uncategorized - دوربین گوپرو hero8

دوربین گوپرو hero8

Categories:

بررسی دوربین گوپرو hero8

دوربین گوپرو hero8  : گوپرو یک شرکت فناوری آمریکایی است که در سال 2002 توسط نیک وودمن تأسیس شد. این شرکت دوربین های اکشن مخصوص ورزشکاران و انواع دوربین های حرفه ای در آن نوع را تولید می کند و برنامه های تلفن همراه و نرم افزار ویرایش فیلم را نیز در سطح بالایی عرضه می کند. یکی از انواع دوربین محبوب گوپرو، دوربین گوپرو hero8 می باشد که در این مقاله به آن می پردازیم.

دوربین گوپرو hero8 یکی از گران قیمت ترین و پرکاربرد ترین دوربین های اکشن به حساب می آید. برای استفاده از دوربین گوپرو hero8 علاوه بر خود دوربین، باید برای sd کارت های مناسب آن نیز هزینه ای را در نظر بگیرید. دوربین گوپرو hero8 قابلیت پشتیبانی از sd کارت تا ظرفیت 256  گیگ را دارد. با sd کارت های متفاوت می توانید خروجی های مختلفی نیز بگیرد. به طور مثال با استفاده از sd کارت 64 گیگ می توانید در حدود 1 ساعت با کیفیت 4k و فریم ریت 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کنید.

دوربین گوپرو hero8 از نوع دوربین های waterproof یا ضد آب می باشد به طوری که به راحتی می توانید درون آب با استفاده از این دوربین (حتی بدون کاور محافظ ضد آب ) تا عمق 10 متر فیلم برداری یا عکس برداری کنید. البته بهتر است قبل از داخل بردن دوربین به درون آب از بسته بودن تمام درب های آن اطمینان حاصل کنید. به طور مثال اگر درب پشتی باتری باز باشد و شما دوربین را درون آب ببرید مسلما آب به داخل آن نفوذ کرده و باعث خرابی و بعضا ضرر های جبران ناپذیر خواهد شد.

خرید دوربین گوپرو hero8

دوربین گوپرو hero8 از دیگر نکاتی که هنگام فیلمبرداری زیر آب با دوربین گوپرو hero8 باید رعایت کنید این است که بهتر است صفحه screen دوربین را قفل یا در حالت lock قرار بدهید. در غیر این صورت ممکن است دوربین خود به خود Mode ها را تغییر دهد یا ضبط را متوقف کند. شما می توانید با استفاده از نور دهی مناسب زیر آب، کیفیتی مانند فیلمبرداری در روز روشن را از دوربین گوپرو hero8 بگیرید.

یکی از مزایای عالی دوربین گوپرو hero8 ، ثبات تصویر یا قدرت لرزشگیری است که به شما ارایه می دهد. این ثبات در مد و حالت های مختلف بسته به رزولوشن انتخابی شما برای دوربین گوپرو hero8 قابل استفاده است و یکی از بهترین ثبات تصویر هایی که می توانید از یک دوربین اکشن داشته باشید را به شما ارایه می دهد. به طور مثال یک حالت ثبات تصویر دوربین گوپرو hero8 ، حالت boost نام دارد که مخصوص فیلمبرداری با 4k و 30 فریم بر ثانیه است.جالب است بدانید قدرت لرزشگیری در حالت boost با ثبات فیلمبرداری با یک گیمبال حرفه ای برابری می کند.

ثبات تصویر در هنگام فیلم برداری آهسته یا به اصطلاح اسلوموشن slow motion را معمولا در دیگر دوربین های اکشن پیدا نمی کنید اما در دوربین گوپرو hero8 برای slow motion می توانید از حالت ثبات تصویر برای ضبط 1080p و 240 فریم بر ثانیه استفاده کنید. شاید ثبات و قدرت لرزشگیری آن به اندازه حالت boost نباشد اما باز با این حال ثبات تصویر مطلوبی را برای حالت اسلوموشن فراهم می کند.

همچنین استفاده از این مد و حالت ها هیچ تاثیر منفی رو کیفیت و رنگ های سوژه شما ندارد. در زمان هایی که برای فیلمبرداری عجله دارید به راحتی دوربین گوپرو را روی auto mode و حالت اتوماتیک بگذارید و شروع به فیلمبرداری کنید. توصیه می شود که برای فیلمبرداری در شب از منبع نور خارجی مناسب استفاده کنید چراکه دوربین گوپرو hero8 برای فیلمبرداری در شب به طور عادی توصیه نمی شود و ممکن است کیفیتی مانند فیلمبرداری در شب با گوشی همراه را به شما ارایه کند.

قیمت دوربین گوپرو hero8

دوربین گوپرو hero8 یکی از تجهیزات داخلی بسیار مهم برای دوربین های اکشن ،کیفیت میکروفون داخلی آن ها است. به دلیل آن که برای گرفتن خروجی با کیفیت برای یک ویدیو تنها کیفیت تصویر مهم نیست بلکه کیفیت صدای ویدیو نیز به اندازه تصویر مهم است. طبیعتاً مشاهده ویدیویی با کیفیت بالای تصویر اما با صدای نا واضح به اندازه یک ویدیو بی کیفیت می تواند ناخوشایند باشد.

کیفیت میکروفون داخلی دوربین گوپرو hero8 به نسبت مطلوب است اما برای ضبط با کیفیت بالاتر احتمالا مجبور می شوید که از میکروفون جداگانه ای استفاده کنید. همان طور که در مقالات قبلی ذکر شد، معمولا میکروفون های تعیبه شده درون دوربین ها از کیفیت مطلوبی برخوردارند اما یک خروجی حرفه ای را تولید نمی کنند. بنابراین شما می توانید به دوربین گوپرو hero8 خود یک میکروفون خارجی نصب کنید تا صدا و تصویر را با هم با کیفیت بالا ضبط کنید.

با استفاده از دوربین گوپرو hero8 می توانید از قابلیت فیلمبرداری تایم لپس نیز بهره مند شوید. همچنین در این حالت می توانید تنظیماتی مانند میزان و تعداد ثانیه بین عکس ها و رزولوشن تصویر را بنا به خواسته خود تغییر دهید و به بهترین شکل فیلمبرداری تایم لپس را از سوژه مورد نظر بگیرید.

باتری دوربین گوپرو hero8 ، باتری 1220 میلی آمپر ساعت است اما میزان ماندگاری شارژ دستگاه  در حالات مختلف فرق دارد؛ درست مانند استفاده کردن از گوشی که میزان سرعت شارژ شدن و ماندگاری آن در حالت های مختلف وصل بودن وای فای wifi ، وصل بودن اینترنت همراه و ..- با هم فرق دارد .

دوربین گوپرو hero8

دوربین گوپرو hero8 به طور مثال در دوربین گوپرو hero8 برای ضبط در کیفیت های مختلف میزان ماندگاری شارژ متفاوت است و طبیعتاً برای فیلمبرداری با کیفیت های بالا مانند 1080p ، شارژ دستگاه زودتر تمام می شود. اما به طور متوسط شما می توانید با یک بار شارژ از یک ساعت فیلمبرداری استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای دوربین گوپرو hero8 نسبت به باقی دوربین های اکشن، اپلیکیشن مخصوص آن برای اتصال به دوربین و تنظیمات آن است. اپلیکیشن gopro قابل استفاده برای گوشی های اندروید و آیفون به صورت رایگان می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن روی گوشی همراه می توانید تا رنج 15 متر از دوربین گوپرو hero8 ، آنچه که دوربین فیلمبرداری می کند را به صورت زنده تماشا و کنترل کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ویدیو و تصاویر خود را ذخیره و حتی ویرایش کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین گوپرو hero8 می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین گوپرو hero8”

تماس با کارشناسان