نمایندگی کانن - شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

معرفی شغل های پر درآمد عکاسی

عکاسان زندگی جذابی دارند: آنها زیاد سفر می کنند، با افراد جدید ملاقات می کنند و هر روز تجربیات منحصر به فردی به دست می آورند. این حرفه شامل گرفتن عکس از مدل های زیبا، محصولات برای فروش یا حتی حیات وحش است. عکاسان خوب تصاویر قدرتمندی خلق می کنند. آنها می گویند یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. علاوه بر این، این حرفه هرگز خسته کننده نیست.

انتظار می رود عکاسان درآمد زیادی داشته باشند. با این حال، دستمزد تا حد زیادی به نوع شغل، محل کار، سال ها تجربه و غیره بستگی دارد.

شغل های پر درآمد عکاسی

انواع مختلف مشاغل عکاسی را کاوش کنید! برای کسانی که جلو یا پشت دوربین کار می کنند فرصت های بسیار خوبی وجود دارد. شما می توانید هر شغلی را انتخاب کنید که بیشتر با علایق شما مطابقت دارد و یک حرفه موفق در عکاسی ایجاد کنید . در اینجا چند نمونه از بهترین گزینه های حرفه ای برای عکاسان آورده شده است.

1. استایلیست

یک استایلیست لباس و آرایش برای مدل ها ایجاد می کند و گاهی اوقات ترکیب عکاسی را برنامه ریزی می کند.

استایلیست ها با دست یا با استفاده از کامپیوتر، ایده هایی از طراحی ایجاد می کنند و طرح ها را ترسیم می کنند. ممکن است از آن‌ها خواسته شود که انباری از اقلام پارچه‌ای که به‌طور مرتب استفاده می‌شوند، خرید، اجاره یا قرض گرفتن وسایل، از جمله لباس‌های مدل‌ها یا اقلام غیرمعمول مانند برف تقلبی داشته باشند. استایلیست ها معمولاً با هنرمندان آرایش، متخصصان کمد لباس، سازندگان صحنه و مدیران هنری کار می کنند تا عکاسی را در مسیر خود نگه دارند.

علاوه بر این، آنها دارای حس تند رنگ هستند: لباس های کبریت، لوازم جانبی. آگاهی از آخرین روندهای مد بسیار مفید است. اگر می خواهید یک آرایشگر شوید، باید تحصیلات مربوطه را کسب کنید. مهارت های لازم را در اختیار شما قرار می دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

معرفی شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

مزایا : استایلیست ها روی یک پروژه با تیمی از متخصصان کار می کنند و کار آنها واقعا خلاقانه است.

معایب : گاهی اوقات آنها نیاز به وسایلی دارند که یافتن آنها دشوار است.

2. عکاسی تجاری

عکاسان تجاری محصولات و خدمات را به نمایش می گذارند. آنها مزایای یک محصول را به نمایش می گذارند و آن را برای اهداف بازاریابی و تبلیغات جذاب تر نشان می دهند. عکاسی تجاری یک زمینه متنوع است: عکاسان از وسایل، مبلمان، لوازم جانبی، مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، مواد سازنده یا عطرهای زیبا از برندهای معروف عکس می‌گیرند. تصویر تجاری “چهره” محصول است و مستقیماً بر روی خرید یا عدم خرید تأثیر می گذارد. بنابراین، یک عکاس تجاری باید تصویری بسازد که خریدار بالقوه را جذب کند.

عکاسی تجاری نیاز به تجربه و مهارت دارد، از جمله ویرایش عکس و دانش پس از پردازش تصاویر. الزامات یک عکاس تجاری بسیار زیاد است. به همین دلیل است که برای درخواست این شغل به یک نمونه کار درخشان نیاز دارید.

شغل های پر درآمد عکاسی

مزایا : افزایش مداوم مشتریان و محصولاتی وجود دارد که به خدمات شما نیاز دارند.

معایب : اگر مبتدی هستید، بعید است که در پروژه های هیجان انگیز و خلاقانه شرکت کنید.

3. عکاسی مد

عکاسی مد یکی از مطلوب ترین مشاغل است. یک عکاس مد از مدل ها یا محصولاتی که در مجلات، کاتالوگ ها، تبلیغات یا نمونه کارهای مدل ها به تصویر کشیده می شوند، عکس می گیرد. شما می توانید به عنوان یک عکاس مد بالا، یک عکاس سرمقاله، یک عکاس مد خیابانی، یا یک عکاس مد باند کار کنید.

عکاسان مد زمان زیادی را صرف هر تصویر می کنند تا آن را کامل کنند. علاوه بر این، چنین عکاسانی مسئولیت ترکیب بندی عکس را بر عهده دارند. آنها باید بدانند که چگونه ژست بگیرند و به مدل ها توصیه کنند.

بررسی شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

مزایا : شما با افراد مشهور همکاری خواهید کرد و با افراد مشهور دوست خواهید شد.

معایب : ورود به این حوزه بسیار دشوار است.

4. ویرایشگر عکس

پس از عکسبرداری، یک ویرایشگر عکس روی آنها کار می کند: جلوه های ویژه را اضافه می کند و جذابیت بصری آنها را بهبود می بخشد. ویرایشگرهای عکس با برنامه های کامپیوتری برای تنظیم تنظیمات تصویر مانند نور، نوردهی، رنگ، اشباع و سایر تنظیمات برای بهبود تصویر کار می کنند.

جدا از مهارت های فنی عکاسی، یک ویرایشگر خوب باید خلاق باشد، توانایی های سازمانی بالایی داشته باشد و مهارت های بین فردی عالی داشته باشد.

شغل های پر درآمد عکاسی

مزایا : نیازی به ترک محل کار راحت خود نخواهید داشت.

معایب : شما به مهارت های فنی بسیار نیاز دارید.

5. عکاسی عروسی

عکاسان عروسی برای جشن گرفتن یک روز عروسی عکس می گیرند. عکس ها باید فضای شاد این روز خاص را به تصویر بکشند. عکاسان عروسی باید مهارت های بین فردی عالی داشته باشند تا بفهمند که زوج ها می خواهند ازدواجشان چگونه باشد.

مهم این است که شما عاشق عکسبرداری عروسی باشید. در غیر این صورت از شادی رویداد به تنگ آمده و آن را غیرطبیعی تلقی می کنید. بنابراین، تصاویر خوب نخواهند بود.

استخدام در شغل های پر درآمد عکاسی

 

شغل های پر درآمد عکاسی

مزایا : درخواست های شغلی فراوان، فضای دلپذیر در محل کار.

معایب : شما تمام روز را روی پاهای خود سپری خواهید کرد و این کار خسته کننده است.

6. عکاسی پرتره

عکاسی پرتره یکی از بهترین شغل های پر درآمد عکاسی و داشتن تعداد زیادی مشتری است. این به دلیل انواع مختلف عکاسی است. تحت این سبک از عکس های مدرسه گرفته تا عکس های شرکتی. به عکاسی استودیویی مناطق بی شماری وجود دارد که عکاسان حرفه ای پرتره می توانند در آنجا کار کنند. دنیای وسیع عکاسی از حیوانات خانگی را فراموش نکنید. درست است که با عکاسی از سگ ها و گربه ها می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

اما فرصت بزرگ همراه با مسئولیت بزرگ است. برای موفقیت به عنوان یک عکاس، باید مهارت های بین فردی قوی داشته باشید و سبک منحصر به فرد عکاسی خود را داشته باشید. بیشتر افرادی که از آنها عکس می گیرید ممکن است تجربه بازیگری داشته باشند یا از حضور در مقابل دوربین ترس داشته باشند. بنابراین اشتیاق شما به اندازه مهارت های فنی شما مهم است.

شما باید یاد بگیرید که با مشتری مذاکره کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها همیشه از نتایج راضی هستند. درصد بسیار زیادی از مشتریانی که دارید از طریق ارجاعات مشتریان دیگر خواهند بود.

شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

7. عکاسی حیات وحش

عکاسی حیات وحش مانند بسیاری از پروژه های عکاسی دیگر نیست. در دنیایی که همه چیز مربوط به فعالیت و سرعت است، یکی از مهم ترین مهارت هایی که یک عکاس حیات وحش باید داشته باشد، صبر است.

در حالی که برخی از عکس‌ها به بازتاب‌های سریع و هماهنگی چشم و دست نیاز دارند، بیشتر وقت عکاس حیات‌وحش در انتظار دیدن یا حرکت سوژه است.
با توجه به تغییرات آب و هوایی و تهدیدات گونه های مختلف جانوری، عکاسان حرفه ای حیات وحش اکنون از عکاسی به عنوان ابزاری برای افزایش آگاهی استفاده می کنند.

شغل های پر درآمد عکاسی

به همین دلیل امروزه عکاسی از حیات وحش در بالاترین سطح خود قرار دارد و شانس چاپ عکس های شما در مجلات و روزنامه های مختلف بسیار بیشتر است.
یک مسیر شغلی موفق با یک مجموعه آلبوم قوی شروع می شود شما باید بتوانید این آلبوم را در نشریات مختلف نشان دهید عکس های خود را به نشریات مختلف ارسال کنید و در مسابقات مختلف شرکت کنید تا شانس خود را برای دیده شدن افزایش دهید سعی کنید سبک منحصر به فردی ایجاد کنید یا یک داستان بصری ایجاد کنید. شانس انتشار عکس های خود را افزایش دهید یا عکس های خود را در گالری های مختلف نشان دهید.

8. عکاسی مسافرتی

عکاسی رویای قدیمی بسیاری از افراد است. علاوه بر اینکه روزهای خود را صرف گشت و گذار در مکان های جدید در این سبک از عکاسی می کنید، برای آن درآمد نیز کسب می کنید. با ظهور رسانه های اجتماعی، علاقه به این سبک از عکاسی به شدت افزایش یافته است. امروزه بسیاری از عکاسان در سرتاسر جهان می خواهند رویاهای خود را محقق سازند و با سفر درآمد کسب کنند.

اگر واقعاً می خواهید این سبک از عکاسی را امتحان کنید، سعی کنید کمی در مورد مشکلات موجود تحقیق کنید. برای این سبک از عکاسی باید صبح زود از خواب بیدار شوید تا بتوانید از طلوع خورشید عکاسی کنید یا وسایل بسیار سنگین را چندین ساعت با خود حمل کنید یا به جای شنا در استخر هتل در اتاق خود بمانید و عکس ها باید ویرایش شوند آن را گرفته ای نتایج قطعا ارزشش را خواهند داشت، اما برای رسیدن به این نتایج باید سخت تلاش کنید.

شغل های پر درآمد عکاسی

کسب درآمد از عکاسی در سفر چندان آسان نیست. به خصوص وقتی هزینه ساخت این عکس ها را در نظر بگیرید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک آلبوم نمونه کار تهیه کنید و بهترین کار خود را در آن قرار دهید. آزاد کار کنید و عکس های خود را به مجلات و آژانس های مسافرتی بفروشید. همچنین می‌توانید برندهایی را پیدا کنید که می‌خواهند از سفرهای شما حمایت مالی کنند و سعی در ایجاد روابط قوی با سفرنامه‌نویسان داشته باشند.

9. عکاسی ورزشی

عکاسی ورزشی یکی از حوزه هایی است که کمتر تحت تاثیر کاهش استانداردها قرار می گیرد. در حالی که عکاسان حرفه‌ای در رشته‌های دیگر با گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند، برای عکاسی ورزشی تصور یک لنز تله‌فوتوی سطح بالا برای پوشش رویدادهای ورزشی بزرگ دشوار است.

همچنین این روش یکی از قدرتمندترین کارهای عکاسی است زیرا همیشه در مقابل دوربین شما اقدام جدیدی اتفاق می افتد. این بدان معنی است که شما هرگز خسته نخواهید شد، اما در عین حال، باید مهارت های فنی خود را بهبود بخشید. تنها خبر بد این است که برای پوشش هر اتفاقی که در بازی می افتد باید پول زیادی را برای خرید لنزهای قدرتمند خرج کنید.

شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

یکی از مزایای بزرگ عکاسی ورزشی این است که سبک بسیار در دسترس است. هر زمان که بخواهید می توانید در این زمینه فعالیت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از نزدیکترین استادیوم فوتبال خود دیدن کنید. با ورزش های نخبه شروع کنید و به تدریج با پیشرفت مهارت های فنی خود به سمت رویدادهای حرفه ای تر حرکت کنید. عکس های خود را به نشریات محلی بفروشید یا با تیم های ورزشی کار کنید. هر گل، خطا یا سوت پایانی که به ثمر می رسانید شما را یک قدم به لیگ حرفه ای نزدیکتر می کند.

10. عکاسی علمی

وقتی در مورد کسب درآمد از عکاسی صحبت می کنیم، عکاسی علمی احتمالا آخرین چیزی است که به ذهن می رسد. با این وجود، این سبک یک حرفه بسیار جالب است که مشتریان زیادی برای آن وجود دارد. کار یک عکاس علمی ثبت داده ها و به تصویر کشیدن اطلاعات فنی مربوط به پزشکی، علم، تجارت و دولت است.

تصاویر ذخیره شده توسط عکاس علمی با هم در دوره های آموزشی، کنفرانس ها و نمایشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اساسا هدف از این تصاویر ثبت نتایج تست های مختلف است تا بتوان اطلاعات به دست آمده را مشاهده کرد.

برای تبدیل شدن به یک عکاس علمی، باید بدانید که در چه زمینه ای می خواهید در سطح دانشگاه کار کنید. به جای اینکه این موضوع را به عنوان یک مانع بزرگ ببینید، بهتر است آن را فرصتی برای بهبود دانش و گسترش مهارت های عکاسی خود بدانید.

شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

11. فتوژورنالیسم

فتوژورنالیسم عمل مستندسازی رویدادها برای نشریات است. ضرب المثل معروف “یک عکس هزار کلمه می ارزد” در زمینه عکاسی بسیار کاربردی است زیرا عکاسان خبری می توانند به خوبی با یک داستان پیچیده عکس بگیرند.

این خبرنامه شاخص شما را در خط مقدم اخبار قرار می دهد و به شما کمک می کند تا یک داستان نویس بصری شوید. ناگفته نماند که این رشته فداکاری زیادی می خواهد. ممکن است لازم باشد رویدادهای کمتر هیجان انگیز را پوشش دهید یا به عنوان یک عکاس آزاد کار کنید تا یک نمونه کار قوی بسازید. اگر زمان کافی صرف کنید، می توانید آثار خود را به نشریات مختلف بفروشید و در یک آژانس مطبوعاتی معروف مشغول به کار شوید.

برای تبدیل شدن به یک عکاس خبری، باید عکاسان معروفی مانند رابرت کاپا، گردا تارو، دیوید سیمور و البته پیتر پارکر معروف را دنبال کنید و از کارهایی که آنها انجام دادند تقلید کنید.

شغل های پر درآمد عکاسی

شغل های پر درآمد عکاسی

در انتهای مقاله ” شغل های پر درآمد عکاسی” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقاله مرتبط : نکات مهم در خرید دوربین عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان