نمایندگی کانن - ژست عکاسی با گیتار

ژست عکاسی با گیتار

ژست عکاسی با گیتار

ژست عکاسی با گیتار تنها به دوربین و نور دهی مناسب محدود نمی شود. همیشه یک ژست خوب برای عکاسی می تواند احیا کننده عکس و موضوع عکاسی باشد.

شاید بسیاری گمان کنند که تنها با خرید دوربین حرفه ای گران قیمت و تجهیزات آن می توانند عکس های خوبی را از خود داشته باشند اما گرفتن ژست مناسب به اندازه خود دوربین می تواند مهم باشد. ژست عکاسی همراه با ابزار های موسیقی و ساز ها می تواند ساده و در عین حال سخت باشد. در این مقاله به بررسی چند ژست عکاسی با گیتار می پردازیم.

برای حالت ایستاده ژست های زیادی برای عکاسی با گیتار وجود دارد. ترجیحا همراه با خواندن این مقاله، مقاله انواع ژست عکاسی موجود در سایت را نیز مطالعه کنید تا با نحوه درست ژست گرفتن برای حالت ایستاده آشنایی کامل را پیدا کنید.

همراه با رعایت کردن نکات ژست عکاسی ایستاده، به سادگی گیتار خود را در کنار خود قرار دهید، یک دست را به آن بزنید و به دوربین خیره شوید. اگر دوست دارید در حالت ایستاده نواختن ژست عکاسی با گیتار را امتحان کنید حتما یک بند مخصوص برای نگه داشتن گیتار را تهیه کنید یا اگر با بند راحت نیستید همیشه می توانید از یکی از پاهای خود را به عنوان تکیه گاه برای گیتار در حالت ایستاده استفاده کنید.

ژست عکاسی با گیتار در حال ایستاده

این خود ژست عالی برای عکاسی با گیتار می باشد. خود را مشغول نواختن به همین شکل کنید به سمت گیتار خیره شوید، لبخند بزنید یا همراه با موسیقی آواز بخوانید و در همین حین عکس زیبایتان را بگیرید.

ژست عکاسی با گیتار در حالت نشسته روی صندلی

برای حالت نشسته روی صندلی ابتدا باید صندلی مناسب را انتخاب کنید. از انتخاب صندلی های اداری و رسمی خودداری کنید. عکس شما با گیتار نباید نشان دهنده حالت رسمی و خشک باشد. ( مگر آن که گیتار ساز حرفه ای شما باشد و قصد برای گرفتن عکس حرفه ای با گیتار برای کار و کنسرت داشته باشید).

می توانید روی یک مبل راحتی بنشینید یا اینکه صندلی های چهار پایه مانند با ارتفاع بالا را انتخاب کنید، می توانید در این حالت گیتار خود را بین و روبروی پاهایتان قرار دهید، به دوربین خیره شوید و لبخند بزنید.

ژست عکاسی با گیتار در حالت نشسته روی صندلی

می توانید در همین حال گیتار خود را دست بگیرید و در حین نواختن از خود عکس بگیرید اما یادتان باشد که ژست عکاسی با گیتار لزوما نباید همراه با نواختن گیتار باشد. همچنین می توانید گیتار را کمی مایل به چپ کنید و در کنار خود قرار دهید.

ژست عکاسی با گیتار در حالت نشسته روی زمین

برای حالت نشسته ژست های مختلفی برای عکاسی با گیتار وجود دارد. به طور مثال می توانید روی تخت خود بنشینید، اتاق را با نور های ریسه ای LED تزیین کنید، می توانید مقداری از ریسه ها را روی تخت نیز بگذارید و از دوربین 90d کانن استفاده نمایید.

حواستان باشد که در مرکز تصویر قرار داشته باشید؛ نور اتاق را کمی کم کنید و همراه با گرفتن گیتار در دست و نگاه به دوربین یا گیتار عکس خود را بگیرید. همچنین برای به وجود آوردن پس زمینه ای زیبا تر، می توانید از ترکیب رنگ پرده های اتاق و نور خورشید استفاده کنید و به سادگی در یک روز آفتابی پرده های اتاق خود را تا نصفه ببندید.

متوجه می شوید که رنگ اتاق تقریبا به رنگ پرده های اتاق در می آید. همچنین با استفاده از سایه ها می توانید پس زمینه ای خاص و منحصر به فرد بسازید. به طور مثال می توانید در زاویه بنشینید که سایه های به وجود آمده از پنجره اتاق روی صورت شما و گیتارتان بیفتد، یا اینکه تنها روی صورت و یا روی گیتار سایه افتاده باشد.

ژست عکاسی با گیتار در حالت نشسته روی زمین

در همین حین سر خود را به سمت گیتار منحرف کنید، کمی دسته گیتار را به سمت صورت منحرف کنید و چشمان خود را ببینید و عکس زیبایتان را بگیرید. به یاد داشته باشید که با قرار دادن اجسام و پارچه های مختلف با رنگ های متفاوت روی پنجره اتاق در یک روز آفتابی می توانید رنگ ها و سایه های خاص و منحصر به فرد مخصوص برای عکس خودتان را بسازید.

همچنین می توانید در حال تمرین و یا کوک کردن گیتار خود عکس خود را بگیرد به طوری که حواستان به دوربین پرت نشود و تنها مشغول به کوک کردن گیتار باشید.

ژست عکاسی با گیتار در طبیعت

انتخاب های شما برای گرفتن ژست عکاسی با گیتار در طبیعت بسیار است. گیتار سازی ساده و بدون دخالت عوامل الکتریکی و ترکیب صدای آن با طبیعت می تواند از آرامش بخش ترین چیز ها باشد.

می توانید چمن زار یا گندم زاری را انتخاب کنید و روی زمین بنشینید و گیتار بزنید و در همین حین عکس خود را بگیرید. همان طور که در بالا تر گفته شد حتما لازم نیست که در حال نواختن گیتار ژست بگیرید؛ می توانید گیتار خود را در دست بگیرید و به دوربین خیره شوید. عکاسی در غروب یا طلوع آفتاب در طبیعت همراه با یک گیتار قهوه ای رنگ می تواند از زیبا ترین عکاسی های آلات موسیقی باشد.ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی با گیتار در طبیعت

بنابراین ساعات مختلف روز را برای عکاسی امتحان کنید. می توانید به گیتار خود خیره شوید و لبخند بزنید یا اینکه بایستید و گیتار را در یک سمت خود قرار داده و به آرامی به آن با یک دست تکیه دهید. همچنین می توانید برای گرفتن یک عکس پرتره با گیتار روی زمین بنشینید، دسته گیتار را جلوی مرکز صورت خود قرار دهید؛ چانه خود را کمی به سمت بالا منحرف کنید و چشمان خود را ببینید. می توانید لبخند بزنید و در همین حین عکاس عکس شما را بگیرد.

در انتهای مقاله “ ژست عکاسی با گیتار ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان