نمایندگی کانن - نکات غیر عکاسی در سفر

نکات غیر عکاسی در سفر

نکات غیر عکاسی در سفر

آموزش نکات غیر عکاسی در سفر

به تصویر کشیدن ماهیت واقعی یک مقصد و نشان دادن آن به جهان به شکلی که آن را می بینید، یک چالش واقعی است. این ژانر، عکاسی در سفر، به خلاقیت، تخصص فنی و فداکاری سرسختانه به هنر نیاز دارد. هر جزئیات کوچکی که می تواند روی شانه های شما سنگینی کند به حساب می آید.

من سال‌هاست که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و فراتر از آن سفر می‌کنم، و بهترین نتایج حاصل برخی از تصمیم‌های غیرعکاسی است که گرفته‌ام.

وقتی برای مدت طولانی در جاده هستید، متوجه می شوید که زیبایی واقعی یک عکس مسافرتی عمیق تر از ارزش زیبایی شناختی آن است. تمام آموزش‌های فنی در جهان، بهترین ابزار را می‌توان خرید، و قالب‌های تست‌شده زمان‌بندی شده تنها می‌توانند شما را تا این حد پیش ببرند. اما بعد از آن کار واقعی می آید. چیزهایی که یک عکس را می سازند، صحبت می کنند.

در اینجا شش نکته غیرعکاسی آورده شده است که به شما کمک می کند تا عکاسی مسافرتی خود را بهبود بخشیده و شارژ کنید.

شماره 1 ) انفرادی بروید

این تصمیم دیوانه‌وار ترسناک، ناراحت‌کننده و غیراقتصادی سفر نیز با ارزش‌تر از همه است. این ممکن است به این معنی باشد که شما باید تمام برنامه‌ها را انجام دهید، تمام تدارکات را انجام دهید و با هر مشکلی به تنهایی مقابله کنید. اما، به روشی بسیار غیرمنتظره، این همان چیزی است که شما نیاز دارید.

عکاسی در سفر اجازه تجمل ترکیب و تطبیق با برنامه های همسفران شما را نمی دهد. تاریک ترین ساعات، اولین نور خورشید، شلوغ ترین بازارها آنچه چشمان هنرمند را به خود جلب می کند بی پایان است. برای قرار گرفتن در زمان و مکان مناسب، به آزادی نیاز دارید که فقط زمانی به دست می آورید که هیچ رشته ای به آن متصل نباشید.

نکات غیر عکاسی در سفرشما باید آماده باشید که برنامه‌های خود را کنار بگذارید و برنامه‌های جدید را فوراً بسازید، و برای اقامت طولانی‌تر آماده باشید تا آن یک عکس خارق‌العاده را دریافت کنید. علاوه بر این، شما همیشه می‌توانید خوابگاه‌های کوله‌پشتی، حمل‌ونقل محلی، و غذاهای محلی را پیدا کنید که متناسب با بودجه باشد. حتی بدون همراهی برای تقسیم اتهامات.

شماره 2 ) زبان را یاد بگیرید

هر چند این نکته فقط برای افراد خاص با حافظه ایدئتیک نیست. عملاً، تنها چیزی که نیاز دارید چند ده عبارت و کلمه رایج است که برای به دست آوردن توپ مورد استفاده قرار می گیرد. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر یک مکالمه کوچک با مردم محلی می تواند مفید باشد، البته با کلمات شکسته و همه چیز.

بررسی نکات غیر عکاسی در سفر

نکات غیر عکاسی در سفریادگیری زبان فراتر از صحبت کردن چند کلمه است. این نیز در مورد نحوه برخورد شما با فرهنگ و مردم درون است. شما باید آنها را درک کنید، مانند آنها فکر کنید و مانند آنها خانه خود را احساس کنید. این نه تنها درهای جدید و مکان های کشف نشده را باز می کند، بلکه حقیقت را در عکس ها نشان می دهد.

هرچه بیشتر با فرهنگ آنها درآمیزی، موضوع بیگانه تر می تواند درک شود.

شماره 3 ) انتخاب محلی را انتخاب کنید

مسیرهای گردشگری اغلب نامشخص و پرشور هستند. اسرار روستایی، مواد اولیه برای عکس های سفر شگفت انگیز را باید با خارج شدن از مسیر تعقیب کرد. این ممکن است به این معنی باشد که سوار اتوبوس‌های پر از دست‌انداز، خوردن غذاهای تند خیابانی، نمایش‌های تنگ کنار جاده‌ای، و همه چیز زیر و رو شوید.

نکات غیر عکاسی در سفرچشم انداز شگفت انگیزی را اضافه می کند، هیچ چیز دیگری نمی تواند ارائه دهد. به دنبال موج سواری و اقامت در خانه باشید. غذاهای محلی و غذاهای خانگی را امتحان کنید. از جاده ها و حمل و نقل محلی استفاده کنید و حتی در رویدادهای تفریحی و اجتماعی بومی شرکت کنید. همه این موارد سوخت موشک را به تصاویر شما اضافه می کند.

در انتهای مقاله “ نکات غیر عکاسی در سفر ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط : عکاسی مستند در سفر ، اشتباهات عکاسی در سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان