نمایندگی کانن - مزایای عکاسی در حالت خودکار

مزایای عکاسی در حالت خودکار

مزایای عکاسی در حالت خودکار

مزایای عکاسی در حالت خودکار

هنوز هم می توانم کلماتی را که هنگام خرید اولین دوربین DSLR به من گفته شد بشنوم که در گوشم زنگ می زند به همان وضوح که انگار امروز صبح آنها را شنیدم. “شما باید یاد بگیرید که در حالت دستی عکاسی کنید.

” وقتی شروع به جدی گرفتن در مورد عکاسی کردم، نمی دانستم دیافراگم، شاتر یا ISO به چه معناست و فکر می کردم P به معنای حرفه ای است. من نمی دانم آنچه که من انجام شد و در همه و چرا که هر کس به نظر می رسید به این ترتیب، من حق را به آموزش یوتیوب و مقالات آنلاین در مورد چگونه به دور از مخوف تنظیم حالت خودکار در دوربین من کبوتر. به هر حال، هیچ عکاس جدی با استفاده از خودکار مرده دستگیر نمی‌شود… درست است؟

حقیقت، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، چندان سیاه و سفید نیست. حالت خودکار، اگرچه اغلب توسط نظر دهندگان آنلاین و عکاسان محبوب یوتیوب مورد تمسخر قرار می گیرد، آفتی برای عکاسی مدرن نیست که برخی افراد ادعا می کنند. اگرچه ممکن است بهترین راه برای گرفتن دقیقاً تصویری که می‌خواهید نباشد، و البته یادگیری عکاسی به صورت دستی راهی مفید و بسیار سودمند برای افزایش مهارت‌های شما به عنوان یک عکاس است، استفاده از خودکار هیچ مشکلی ندارد.

معرفی مزایای عکاسی در حالت خودکار

مزایای عکاسی در حالت خودکاردر واقع، مزایای واضحی برای استفاده از Auto وجود دارد. بنابراین، من می‌خواهم برخی از مزایای آن را بررسی کنم و چند دلیل ارائه کنم که چرا اگر دوربین DSLR گران قیمت خود را روی آن تنظیمات سبز آشنای خودکار تنظیم کنید، احساس بدی نداشته باشید.

مطمئناً درست است که شما نسبت به تصویری که می‌خواهید بگیرید بهتر از دوربین خود تصور کنید. با این حال، این نیز درست است که شما ممکن است ندانید که چگونه (یا به آن اهمیت دهید) دوربین خود را وادار کنید تا کاری را که می خواهید انجام دهد، تا عکس مورد نظرتان را به دست آورید.

عکاسان گاهی اوقات در مورد لحظه تعیین کننده صحبت می کنند ، اصطلاحی که هانری کارتیه برسون برای توصیف لحظه ای استفاده می کند که در آن همه عناصر درون کادر کنار هم قرار می گیرند تا فرصت عکاسی عالی را ایجاد کنند. متأسفانه، بسیاری از عکاسان آماتور با حسرت گذر آن لحظه را تماشا می کنند، زیرا در حال دست و پا زدن با کنترل های دیافراگم هستند و به سرعت شاتر فکر می کنند.

بررسی مزایای عکاسی در حالت خودکار

مزایای عکاسی در حالت خودکارمن همه برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه استفاده از دوربین شما هستم (من برای DPS می نویسم و ​​این کاری است که ما انجام می دهیم!) اما گاهی اوقات خوب است که دوربین خود را در حالت خودکار قرار دهید و اجازه دهید همه کارها را برای شما انجام دهد.

دوربین‌های مدرن با انواع پیشرفت‌های با تکنولوژی بالا در مقایسه با همتایان خود در روزهای گذشته پر شده‌اند، و همراه با این، یک رشته پیشرفت‌های مداوم در حالت خودکار داخلی آنها وجود داشته است.

در بیشتر موارد، عکاسی خودکار به شما تصویری با نوردهی خوب می دهد که احتمالاً با نیازهای شما مطابقت دارد. نقطه ضعف این است که دوربین شما ممکن است در انتخاب دیافراگم، سرعت شاتر یا مقدار ISO، انتخاب‌های متفاوتی نسبت به آنچه ترجیح می‌دهید داشته باشد، و اگر نور کافی وجود نداشته باشد، احتمالاً فلاش پاپ‌آپ را در پشت سر زشت آن خواهید دید.

پیشنهاد خرید
11 2

دوربین گوپرو gopro HERO11 Black

20,200,000 تومانمشاهده محصول

عکاسی در حالت خودکار

مزایای عکاسی در حالت خودکاراین زمانی است که ممکن است در مورد یادگیری استفاده از برخی از حالت های دیگر در دوربین خود فکر کنید. اما، اگر به تصمیم‌های خلاقانه دوربینتان اهمیتی نمی‌دهید یا فقط تمایلی به یادگیری پیچیدگی‌های مثلث نوردهی ندارید ، به هر طریقی پیش بروید و در حالت Mude خودکار عکس بگیرید. به هر حال، این مربوط به تصویر است، و اگر از نتایج راضی هستید، چرا به استفاده از آن ادامه نمی دهید؟

در انتهای مقاله “ مزایای عکاسی در حالت خودکار” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان