نمایندگی کانن - عکاسی از نماد ها در سفر

عکاسی از نماد ها در سفر

عکاسی از نماد ها در سفر

عکاسی از نماد ها در سفر

عکاسی در سفر یکی از محبوب ترین ژانرهای عکاسی است و دلیل خوبی هم دارد. سفر فرصتی برای دیدن و تجربه چیزهای جدید فراهم می کند. احساس هیجان و انتظار را بر می انگیزد و حس ماجراجویی و لذت را القا می کند.

نمادهای سفر برای افرادی که در سفر هستند و افرادی که به عکاسی در سفر علاقه مند هستند جذابیت زیادی دارد. آنها در ساده‌ترین شکل خود، نشان‌دهنده‌ی بناهای تاریخی یا نشانه‌هایی هستند که نماد یک مکان یا کشور هستند. اگر می‌خواهید چگونه از آنها عکس بگیرید، در اینجا 5 نکته برای کمک به شما وجود دارد.

1) زوایای مختلف

اولین نکته در عکاسی از نمادهای سفر این است که یک نقطه عطف معروف یا مناظر گردشگری را که ممکن است دوست داشته باشید از آن بازدید کنید، انتخاب کنید و از زوایای مختلف عکس بگیرید.

جهان دارای تعداد زیادی نمادهای شگفت انگیز سفر است. این نشانه‌ها اولین مکان‌هایی هستند که ممکن است هنگام برنامه‌ریزی سفر به یک کشور خاص به آن‌ها فکر کنید و اغلب در بروشورهای مسافرتی، کتاب‌ها، مجلات و کارت پستال‌ها دیده می‌شوند. در واقع، بناهای تاریخی بزرگ جهان هر ساله توسط میلیون ها نفر بازدید می شود، به عنوان مثال، بیگ بن، اهرام، تاج محل، انگکور وات، گراند کانیون و دیوار بزرگ چین

آموزش عکاسی از نماد ها در سفر

عکاسی از نماد ها در سفرهنگام عکاسی از این سازه های منظره، می توانید با زاویه دید وسیع عکاسی کنید تا مقیاس بزرگتری از جاذبه را در بر بگیرید.

با این شات از بیگ بن لندن، تصمیم گرفتم محیط های بیشتری مانند مجلس پارلمان را در نظر بگیرم تا معماری بیشتری را به نمایش بگذارم. عکاسی به صورت عریض نمای کلی تری از نماد می دهد و چیزی بیش از برج را به خود اختصاص می دهد.

2) نمای کلاسیک

آیا تا به حال یک مکان دیدنی جهان زیبا را در بروشور سفر دیده اید و از دیدن آن الهام گرفته اید؟ خوب، این معمولاً نمای کلاسیک یک نماد است، یک تصویر استاندارد از یک منظره که فوراً قابل تشخیص است.

مطمئناً باید سعی کنید عکس کلاسیک سفر از بهترین مکان های دیدنی جهان را ثبت کنید. از این گذشته، احتمالاً این همان چیزی است که در وهله اول الهام بخش شما برای بازدید است.

3) دیدگاه متفاوت

می توانید از نماد سفر انتخابی خود از یک دیدگاه جایگزین عکس بگیرید تا چشم اندازی دیگر از یک نقطه عطف نمادین ارائه دهید. تصویری که ایجاد می کنید باید کاملاً از تفسیر خودتان از نحوه دیدن نماد باشد.

فقط با تغییر دیدگاه خود می توانید تصاویر جالبی تولید کنید. نقطه دید دیگری پیدا کنید و از آنچه می بینید عکس بگیرید. حتماً دیدگاهی را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد.

نکات عکاسی از نماد ها در سفر

عکاسی از نماد ها در سفر4) لحظه خود را انتخاب کنید

زمان از روز می تواند بر عکسی که ایجاد می کنید تأثیر بگذارد. اگر در اوایل یا اواخر روز عکاسی می کنید، ممکن است از نور گرم خوب بهره مند شوید.

از طرف دیگر، ممکن است در یک تور برنامه ریزی شده باشید و انتخاب کنید که در طول روز از نماد عکس بگیرید. این همچنین می تواند زمان خوبی برای گرفتن یک نقطه عطف در زیر آسمان آبی روشن یا حتی در آب و هوای بد در زیر نور چشمگیر باشد.

5) یک حیوان یا یک شی را در تصویر قرار دهید

لازم نیست به تنهایی از بهترین مکان های دیدنی جهان عکس بگیرید. وقتی به صورت جداگانه گرفته می شوند عالی به نظر می رسند، اما یک حیوان یا شی را به تصویر می اندازند تا به ایجاد چیزی اصلی و اضافه کردن زمینه کمک کنند.

به طور خلاصه، هر طور که تصمیم دارید از نمادهای سفر عکاسی کنید، سعی کنید از زوایای مختلف، نمای کلاسیک و دیدگاه متفاوت از آنها عکس بگیرید. سوژه ای را با نماد در کادر قرار دهید و زمان مناسبی را برای ثبت نقطه عطف انتخاب کنید.

عکاسی از نماد ها در سفرحالا دیگر کار شماست، این نکات را عملی کنید و ببینید چه چیزی می توانید ثبت کنید. عکس ها، نکات و نظرات خود را در مورد عکاسی از نمادهای سفر در زیر به اشتراک بگذارید.

در انتهای مقاله ” عکاسی از نماد ها در سفر ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان