نمایندگی کانن - فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید

فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید

فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید

چند فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید

1. کیفیت تصویر بهتر از دوربین گوشی شما

با خواندن نظرات دوربین ، باید بتوانید این تصمیم را بگیرید. اگر دوربین تصویری زیباتر از گوشی شما نمی گیرد یا حداقل ویژگی هایی را ارائه نمی دهد که گوشی شما ندارد، حمل کردن آن در اطراف هیچ فایده ای ندارد.

2. ارگونومی مناسب دستان شما

اگر نمی‌توانید برای نگه‌داشتن دوربین به فروشگاه دوربین محلی خود بروید، فقط باید بر اساس بررسی‌هایی که می‌خوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. آیا به اندازه کافی بزرگ است؟ آیا چسبندگی مشخصی دارد؟ آیا دکمه های ضروری به اندازه کافی از هم فاصله دارند؟

بررسی فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید

فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید3. اندازه ای که متناسب با عادت شما باشد

این یک مورد مهم است. آیا شما پدر و مادری هستید که همیشه یک فرزند در دوش دارید؟ اگر چنین است، دوربین شما احتمالا باید سبک و/یا فشرده باشد. آیا معمولاً یک کیف با خود حمل می کنید؟ شما می توانید با چیز بزرگتر فرار کنید. آیا شما زیاد مسافرت می کنید؟ و غیره و غیره

4. در دسترس بودن لنزهای متناسب با بودجه و نیازهای آینده شما

اگر دوربین کامپکت با لنز ثابت را انتخاب می کنید، نیازی به بررسی این موضوع نیست. اگر دوربینی با لنز قابل تعویض انتخاب می‌کنید، نگاهی به سایر لنزهای پیشنهادی بیندازید. آیا آنها در محدوده قیمت شما هستند؟ آیا فواصل کانونی مورد نیاز شما وجود دارد؟ آیا لنزهای دست دوم موجود است؟

5. آخرین مدل با بودجه شما

با توجه به اینکه فناوری دوربین به سرعت پیش می رود، من همیشه سرمایه گذاری بر روی جدیدترین دوربین ها را توصیه می کنم. اگر بودجه شما نمی تواند تا آخرین حد نهایی افزایش یابد، اغلب با مدل قبلی می توان به توافق رسید، اما سعی کنید از چیزهای قدیمی تر از این اجتناب کنید. گزینه دست دوم نیز وجود دارد… اما، اخطار!

ما راهنمای خرید و فروش تجهیزات دوربین دست دوم نوشتیم که ممکن است برای شما مفید باشد. همچنین، به خاطر داشته باشید که اگرچه می‌توانید دوربین‌های زیر 300 دلار تهیه کنید ، اما توصیه می‌کنم کمی بیشتر از این سرمایه‌گذاری کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند تصاویر بهتری نسبت به گوشی هوشمند شما تولید کند.

فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید در 2021

فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدیددوربین های DSLR

DSLR مخفف “Digital Single Lens Reflex” است، که اساساً به این معنی است که دوربین از همان لنز برای کادربندی، فوکوس و گرفتن عکس استفاده می کند.

هیچ کدام از اینها واقعاً به شما به عنوان اولین خریدار دوربین مربوط نمی شود. آنچه مهم است این است که دوربین های DSLR همچنان محبوب ترین دوربین برای آماتورها و عکاسان حرفه ای در اینجا در سال 2021 هستند.

  • دوربین های DSLR همه کاره هستند، دارای ارگونومی خوب، عمر باتری عالی هستند و مهمتر از همه، با طیف گسترده ای از لنزهای قابل تعویض کار می کنند.
  • مدل‌های سطح ورودی با قیمت‌های مقرون به صرفه در دسترس هستند، و می‌توانید در بازار دست دوم نیز قیمت‌های بسیار خوبی داشته باشید.
  • از جنبه منفی، بزرگ‌تر، سنگین‌تر هستند و مانند انواع دیگر دوربین‌ های زیر، بهترین فناوری‌های فوکوس خودکار (و انواع دیگر) را ارائه نمی‌کنند.
  • دوربین‌ های DSLR دارای سنسورهای APS-C یا «فول فریم» هستند.

فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدیددوربین های بدون آینه

یک دوربین بدون آینه آینه ای را که در داخل دوربین DSLR وجود دارد ندارد، که به آن مزایای مختلفی می دهد. آنها می توانند لنزهای ثابت یا قابل تعویض داشته باشند.

به طور خلاصه:

  • دوربین‌ های بدون آینه فناوری مفیدتری ارائه می‌دهند و تجربه عکاسی شما را ساده‌تر از دوربین‌ های DSLR می‌کنند. آنها همچنین ارزش بیشتری نسبت به پول دارند.
  • آنها معمولا کوچکتر و سبکتر از دوربین های DSLR هستند و اگر زیاد سفر می کنید آنها را به انتخابی عالی تبدیل می کند.
  • اتفاق نظر کلی این است که دوربین‌ های بدون آینه آینده هستند و دوربین‌ های DSLR نسلی در حال مرگ هستند … اما این بدان معنا نیست که هنوز این فناوری عالی است.

در انتهای مقاله “ فاکتور مهم هنگام انتخاب دوربین جدید ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: عکاسی با فلاش دوربین ، درک حالت های دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان