نمایندگی کانن - بهترین خیمه نور

بهترین خیمه نور

بهترین خیمه نور

معرفی بهترین خیمه نور برای عکاسی

 نورپردازی در عکاسی امری بسیار کلیدی است. مخصوصا وقتی در حال عکاسی از طبیعت یا اشیای بی جان یا عکاسی پرتره هستید، باید تمامی جوانب سوژه مورد نظر مانند سایه را کنترل کنید تا از کیفیت عکس خود مطمئن شوید.از این رو بهترین کار قرار دادن سوژه مورد نظر در یک جعبه است که نور از تمام جوانب به صورت یکنواخت به آن تابیده شود که این کار توسط بهترین خیمه نور یا همان لایت باکس انجام می شود.

در این مطلب می خواهیم چند تا از بهترین خیمه نور موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

خیمه نور Orangemonkie Foldio3 Light Studio

این خیمه که شبیه یک استودیوی کوچک می باشد، مناسب برای عکاسی با تلفن های همراه، DSLR ها و دوربین های جمع و جور طراحی شده و از آن برای عکاسی محصولات مختلف کوچک، غذا و عکاسی برای وب سایت ها استفاده می شود.

51qDRjxZGGL. AC SX522

خیمه Foldio3 سوژه های خود را با سه نوار LED متعادل با نور روز روشن می کند و شامل پس زمینه های سیاه و سفید برای تغییر تصاویر شما و منبع تغذیه AC است. این خیمه نور دارای قابلیت چرخش 360 درجه است و امکان عکس برداری از زوایای مختلف را سریعا فراهم می کند.راه اندازی آن آسان می باشد. قیمت آن نسبتا گران است اما با توجه به مزایای زیاد آن ارزش خرید بخصوص برای ظاهر عکس هایی با کیفیت را دارد.

خیمه نور Finnhomy

این خیمه برای عکاسی از محصولات متوسط به اندازه کافی بزرگ می باشد ولی نه در حد عکاسی از کفش! دارای قیمتی مناسب و ارزان می باشد. خیمه Finnhomy امکان عکس برداری از چند زاویه را می‌دهد و نور مورد نظر برای عکاسی را کنترل می کند. این خیمه وزن سبکی دارد و قابل حمل است اما تاشو نمی باشد.نگه داشتن پس زمینه در آن سخت می باشد و اتصالاتش کمی پیچیده است که میتوان از این دو به عنوان معایب این خیمه یاد کرد ولی در مقابل قیمت ارزانش ارزش خرید را دارد.

این خیمه دارای دارای سه پس زمینه مشکی ، کرمی و سفید است.

پرفروش ترین و بهترین خیمه نور

s l500

خیمه نور Alucax Photo Studio :

این خیمه سبک و جادار و روشن دارای سه پایه ای برای تلفن های هوشمند نیز می باشد که برای عکاسانی که با تلفن خود کار می‌کنند بسیار مناسب می باشد. امکان عکس برداری از چند زاویه را می دهد و دارای نوری قوی می باشد. خیمه Alucax قابل حمل و تاشو می باشد. این خیمه دارای شش پس زمینه به رنگ های سفید، مشکی، زرد، قرمز، سبز و آبی است. همچنین دارای LED هایی با قابلیت تنظیم روشنایی برای ایجاد نور یکنواخت و بدون لرزش است. قیمت آن نیز کمی گران می باشد.

517H7CoMhxL

خیمه نور Havox Photo Studio HPB_60D:

خیمه ای بسیار کاربردی که در سه سایز مختلف 16،24 و 32 موجود می باشد. هر کدام دارای یک راس و سه دهانه ی باز است که باعث می شود عکاس بتواند به صورت های مختلفی عکاسی کند در حالی که بازتاب نور های خارجی را به حداقل می رساند.پخش کننده نوری که در بالای خیمه قرار دارد نور را ملایم و گسترده می کند تا سایه های اضافی را از بین ببرد.

41mtkCkZkaL

نصب و جمع آوری این خیمه نیز بسیار آسان می باشد. ساختمان بدنه ی این خیمه نیز بسیار با دوام است. همچنین فضایی بسیار کم اشغال می کند و به راحتی می توان آن را در شرایط مختلف حمل کرد. قیمت آن با توجه به کیفیتش نسبتا گران است.

خیمه عکاسی Life Of Photo 40×40 cm

برند Life Of Photo، برندی معتبر می باشد و برای عکاسی های حرفه ای از آن استفاده می شود.

life lightbox 40 40

این خیمه علاوه بر ابعاد 40 دارای ابعاد 50،60و70 است. این خیمه عکاسی، زیبا و دارای نور داخلی مناسب و با کیفیت ساخت بالا می باشد. همچنین سبک بوده و به راحتی قابل حمل است، کار کردن با آن نیز بسیار آسان می باشد.

خیمه عکاسی Basics Portable Photo Studio

این خیمه عکاسی امکان ثبت تصاویر با کیفیتِ بالا با دوربین یا تلفن هوشمند را می دهد و برای تبلیغ کنندگان محصولات مختلف و استودیوهای عکاسی مناسب می باشد. دارای یک جفت چراغ LED می باشد که در بالا و اطراف خیمه تعبیه شده است که سایه ها و بازتاب های اضافی و نامطلوب را کاهش می دهد و در حالت های مختلف قادر به عکاسی می باشد، همچنین از برق AC استفاده می کند.این خیمه بسیار بادوام و قابل حمل است. پس زمینه آن روشن و به رنگ سفید و کاملا یکنواخت می باشد اما با پس زمینه سفارشی هم کار می کند.

آموزش عکاسی با بهترین خیمه نور

خیمه نور Havox Photo Studio HPB_60Dخیمه نور Godox LSD-60 Box Light Tent 60cm

برند گودکس که چینی می باشد یکی از معروف ترین برندهای خیمه نور است که اغلب عکاسان آن را می شناسند،خیمه نورهایی که دارای دیمر نور و دیمر کلوین هستند، از تولیدات پُرکاربرد و پرطرفدار این شرکت است.

خیمه LSD-60 به گونه ای طراحی شده که نور را به صورت یکنواخت بر محصول می تابد و دیگر نیازی به ادیت عکس خود ندارید. استفاده از آن بسیار راحت بوده و به راحتی باز و جمع می شود. این سری از خیمه نور گودکس در مدل‌های 80، 60 و 40 سانتی‌متری تولید می‌شود که از لحاظ کاربرد کاملا یکسان می باشند و از آن برای عکاسی با DSLR ، گوشی موبایل یا دوربین های کامپکت استفاده می شود.

بهترین خیمه نور

Godox LSD60 1

_ دارای پس زمینه سفید و مشکی

_ دارای چراغ های LED با قدرت 40 وات

_ امکان عکس برداری از بالا

_ قابل حمل (کاربردی برای کسانی که در سفر یا طبیعت مشغول به عکاسی هستند)

_ روشنایی نور قابل تنظیم از طریق کنترل بر روی منبع تغذیه

_ انرژی آن از طریق آداپتور تامین می شود.

 

همان طور که قبلا اشاره کردیم خیمه های نور تفاوت زیادی در کاربرد ندارند و همه‌ی آنها تقریبا یک کار را انجام می دهند هنگام خرید باید به موضوع عکاسی خود برای انتخاب سایز درست خیمه و همچنین میزان نور مورد نیاز خود توجه کنید تا بهترین خیمه را برای کار خود خریداری کنید ،همچنین علاوه بر خرید از یک برند معتبر حتما لوازم جانبی همراه خیمه را چک کنید تا بعدا به مشکل نخورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید بهترین لوازم جانبی دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

 

 

تماس با کارشناسان