نمایندگی کانن - عکاسی از پرتره های شهری

عکاسی از پرتره های شهری

عکاسی از پرتره های شهری

آموزش عکاسی از پرتره های شهری

آیا شما علاقه مند به عکاسی پرتره شهری هستید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ عکسبرداری در فضای باز در شهر یا شهر محلی شما راهی عالی برای خلاقیت بیشتر، فکر کردن به روی پای خود و گرفتن تصاویر منحصر به فردی است که نمی توانید از عکسبرداری در استودیو یا پارک محلی خود دریافت کنید.

با این حال، اگر قبلاً هرگز این کار را انجام نداده اید، ممکن است کمی ترسیده باشید. در این راهنما، نکات برتر خود را برای عکاسی از پرتره های شهری بهتر به شما معرفی می کنم.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید استعدادتان در شروع عکس‌برداری آرام است، این است که از آن‌ها بخواهید لبخند بزنند و چند عکس سرگرم‌کننده برای شروع کار بگیرید.

1. برای تصاویری که می خواهید بگیرید چشم اندازی داشته باشید

آخرش را در نظر گرفتن. با استفاده از یک ابزار رایگان مانند Pinterest، یک تابلوی خلقی از پرتره های شهری ایجاد کنید . اینها می توانند تصاویر شما یا تصاویر الهام بخش از عکاسان دیگر باشند. هنگام برنامه ریزی برای عکاسی، این موارد را در نظر داشته باشید، زیرا این استانداردی است که شما به آن هدف خواهید داشت.

عکاسی از پرتره های شهری2. مکان یابی

قبل از اینکه عکسبرداری خود را برنامه ریزی کنید، از نوع مناظر شهری در منطقه خود ایده بگیرید. چه نوع تصاویری می توانید اینجا بگیرید؟ چگونه ساختمان‌ها و صحنه‌های خیابانی می‌توانند در عکس‌های شما به‌عنوان نقطه‌ای مورد علاقه یا به‌عنوان بافت پس‌زمینه ظاهر شوند؟

هر شهر و شهری جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد. از ساختمان های میراثی گرفته تا اسکله های ساحلی گرفته تا مراکز خرید متروکه. آنچه در منطقه شما جالب است را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

می‌توانید در مقاله قبلی dPS، نحوه انتخاب مناظر شهری برای عکاسی پرتره، درباره آنچه که من هنگام جستجوی مکان‌ها به دنبال آن هستم، بیشتر بدانید .

3. برای تیراندازی خود استعداد پیدا کنید

ساده ترین راه برای پیدا کردن فردی برای عکسبرداری این است که از خانواده یا دوستان بپرسید. به این ترتیب، فشار کاهش می یابد، زیرا شما فردی آشنا برای کار با او دارید که می توانید ایده های خود را روی او آزمایش کنید. مطمئن شوید که از کسی بپرسید که خیلی خجالتی یا خودآگاه نیست. پس از همه، این شامل ژست گرفتن برای عکس در یک مکان عمومی است.

اگر می‌خواهید مهارت‌های پرتره شهری خود را با یک مدل آزمایش کنید، یک عکسبرداری TFP (زمان برای چاپ) ترتیب دهید.

نکات عکاسی از پرتره های شهری

عکاسی از پرتره های شهریاینها از دوران پیش از دیجیتالی بودن، زمانی که عکاسان، مدل‌ها و میکاپ‌ آرتیست‌ها با یکدیگر همکاری می‌کردند و در ازای چاپ فیزیکی از تصاویر گرفته شده در حین عکاسی، وقت خود را رایگان می‌دادند، وجود داشته است. این روزها، تصاویر حاصل از عکسبرداری TFP معمولاً فایل های دیجیتالی هستند که از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند.

یافتن افرادی برای کار باید نسبتاً آسان باشد. اکثر شهرها دارای گروه های عکاس و مدل در فیس بوک هستند. نام منطقه خود را با کلمات مدل یا عکاس تایپ کنید و ببینید چه چیزی می آید. اگر شانس ندارید، می‌توانید در گروه‌های عکاسی عمومی بپرسید که آیا کسی گروهی به سبک TFP را می‌شناسد که بتوانید به آن ملحق شوید.

4. جزئیات عکسبرداری را ترتیب دهید

بعد از اینکه انتخاب کردید با چه کسی می خواهید کار کنید، عکسبرداری را سازماندهی کنید. در مورد روز، زمان و مکان توافق کنید. برای مذاکره در مورد اینکه چه روزی می توانید تیراندازی کنید، اما نه در زمان مقرر، آماده شوید. همیشه زمانی از روز را انتخاب کنید که می دانید برای عکاسی بهترین کار را می کند. برای من، این حدود یک ساعت قبل از غروب است، زیرا فرصت هایی برای نور طبیعی و تصاویر پس از تاریکی فراهم می کند.

اگر مدل زیر 18 سال است، بررسی کنید که والدین یا قیم آنها می‌آیند و می‌توانند فرم آزادی مدل را امضا کنند .

عکاسی از پرتره های شهریاز مدل خود بپرسید که قصد دارند برای عکسبرداری چه بپوشند. اغلب، آنها از شما راهنمایی می خواهند یا گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهند. توضیح دهید که ایده آل است که دو یا سه ظاهر متفاوت داشته باشید.

پبرخی از افراد ترجیح می دهند برای نیمه اول و دوم عکسبرداری لباس های کاملاً متفاوت داشته باشند (اگر جایی برای تغییر وجود داشته باشد). برای دیگران، این به معنای همراه داشتن لوازم جانبی سرگرم کننده مانند عینک، عینک آفتابی، کلاه یا ژاکت است.

اگر یک یا دو هفته قبل برای عکاسی ترتیب می دهید، فراموش نکنید که با مدل خود در تماس باشید. یک یا دو روز قبل از عکسبرداری به آنها یادآوری کنید.

در انتهای مقاله “ عکاسی از پرتره های شهری ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: عکاسی منظره شهری ، نکات عکاسی شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان