نمایندگی کانن - ایجاد پرتره های دراماتیک

ایجاد پرتره های دراماتیک

ایجاد پرتره های دراماتیک

ایجاد پرتره های دراماتیک

اگر می‌خواهید پرتره‌های دراماتیک را در پس‌زمینه سیاه (بدون نیاز به یک نور) بگیرید، گاراژ مکان جدید شماست.

این ساده ترین (و موقتی ترین) تنظیمی است که من استفاده می کنم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، تمام چیزی که من از آن استفاده می کنم یک هسته فوم سیاه رنگ است که در یک “V” تا شده است، که در یک گاراژ در یک روز آفتابی قرار می گیرد.

در حالی که می‌توانید این تنظیمات را در روزهای ابری انجام دهید، داشتن یک روز آفتابی به افزایش روشنایی همه چیز در خارج از گاراژ کمک می‌کند و در نتیجه نور جذب را در چشمان مدل افزایش می‌دهد . منظره نور آفتاب در خارج از گاراژ اساساً به عنوان یک بازتابنده غول پیکر عمل می کند که ناحیه زیر چانه سوژه را روشن می کند تا سایه ها را نرم کند.

نحوه ایجاد پرتره های دراماتیک

ایجاد پرتره های دراماتیکدلیل اینکه گاراژ برای این نوع تنظیمات عالی است این است که به شما امکان می دهد سوژه خود را نزدیک یا دورتر از نور روشن و در فضای باز قرار دهید، بسته به اینکه چقدر نور در چشمان سوژه خود می خواهید یا حتی چقدر نور می خواهید. ظاهر شدن.

به عنوان مثال، اگر سوژه درست در لبه گاراژ، درست خارج از نور خورشید باشد، نوردهی بسیار روشن خواهد بود، به سرعت شاتر بسیار بالا و/یا دیافراگم کوچک نیاز دارد، اما در چشمان خود چراغ های گیرای بزرگی خواهند داشت. توجه داشته باشید که دیافراگم کوچکتر باعث می شود تصویر از جلو به عقب واضح تر شود. همچنین، هرچه سوژه به بیرون روشن‌تر نزدیک‌تر باشد، پس از تنظیم نوردهی خود برای رنگ پوست، پس‌زمینه تیره‌تر می‌شود.

از طرف دیگر، اگر سوژه عمیق‌تر در گاراژ قرار گیرد، به شما امکان می‌دهد از دیافراگم بازتر یا سرعت شاتر آهسته‌تر استفاده کنید، که می‌تواند ظاهری جذاب، ملایم‌تر و عمق میدان ایجاد کند، اگرچه نور جذب و کیفیت نور کلی تغییر می‌کند.

ایجاد پرتره های دراماتیکعکسبرداری در گاراژ معادل پرتره استودیویی تک نوری است زیرا تنها منبع نور درب باز گاراژ است. این امر ظاهر تصویر را به عنوان یک پرتره استودیویی افزایش می دهد، زیرا از یک سافت باکس بزرگ یا اکتاباکس تقلید می کند (اگرچه درب باز گاراژ بزرگتر و ارزان تر است).

اگر می خواهید نور بیشتری داشته باشید، مانند نور مو و نور لبه، برای ایجاد جدایی بین سوژه و پس زمینه، گزینه دیگری در دسترس شماست. به سادگی سوژه خود را در سمت سایه دار گاراژ قرار دهید و اجازه دهید خورشید فقط لبه های مو و شانه های سوژه شما را روشن کند، همانطور که در زیر مشاهده می کنید.

ایجاد پرتره های دراماتیکیکی از نکات منفی داشتن یک دیوار بزرگ از نور ملایم در مقابل سوژه این است که می تواند سوژه را صاف کند، که می تواند نور را صاف یا خسته کننده نشان دهد. یکی از راه‌حل‌های این امر، خاموش کردن بخش‌هایی از نور است، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود. توجه داشته باشید که هر جسمی را که برای نشان دادن نور جلوی مدل قرار دهید، شکل کاچ لایت ها را نیز در چشم آن ها تغییر می دهد.

مزایای دیگری که با عکاسی در بیرون یا در گاراژ همراه است این است که شما یک پنکه موی رایگان و تهویه زیاد دارید که هنگام عکاسی دود به کارتان می آید.

در دو طرف کورتنی تخته‌های سفید قرار دادم که نه تنها به پر کردن سایه‌های زیر فک او کمک می‌کرد، بلکه به چشمانش چراغ‌های گیرا اضافه می‌کرد. علاوه بر تصاویر کورتنی، چندین فریم از دود را که توسط کالین بازدم می‌شد (سعی کنید این کار را در استودیو انجام دهید) جدا شده روی پس‌زمینه سیاه گرفتم، که بعداً روی تصویر نهایی مدل در پس‌تولید پوشانده شد.

در انتهای مقاله ” ایجاد پرتره های دراماتیک ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: تاثیر عمق میدان در پرتره ، لنز برای عکاسی پرتره

یک نظر برای “ایجاد پرتره های دراماتیک

  1. Pingback: مهم ترین راه های بهبود عکس های پرتره - نمایندگی رسمی کانن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان