نمایندگی کانن - فروشگاه لوازم عکاسی

فروشگاه لوازم عکاسی

فروشگاه لوازم عکاسی

عکاسی نه تنها یک هنر است و علاقه مندان بسیاری را در سراسر دنیا دارد، بلکه به عنوان یک شغل و منبع درآمد نیز شناخته می شود. عکاسی دارای سبک ها و ژانرهای مختلفی است که هر یک نیازمند دانش و اطلاعات کافی در آن زمینه است. اما برای اینکه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید، بهتر است تا امکانات و لوازم مورد نیاز در این حرفه را نیز به خوبی بشناسید. استفاده از تجهیزات عکاسی لازمه ثبت تصاویر با کیفیت و تراز اول نیست، اما داشتن این تجهیزات به شما کمک می کند تا راحت تر به تصویر دلخواه خود برسید.

اگر قصد دارید تا لوازم عکاسی خود را تهیه کنید و برای خرید این امکانات فروشگاه مناسبی را مدنظر ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا گشتی در وب سایت ما (فروشگاه لوازم عکاسی) بزنید. این وب سایت به عنوان سایت رسمی نمایندگی فروش محصولات تصویربرداری در ایران، فروشگاه لوازم و دوربین های عکاسی اورجینال می باشد.

خرید از فروشگاه لوازم عکاسی

نکات مهمی که در خرید لنز باید به آن توجه کنید، فاصله کانونی و یا انتخاب لنز زوم و یا پرایم است. لنزهای پرایم دارای کیفیت تصاویر بالاتر و فاصله کانونی ثابت هستند، در صورتی که لنزهای زوم تنوع فاصله کانونی زیادی داشته و وزن بیشتری نیز نسبت لنزهای پرایم دارند. در صورتی که قصد دارید تا یک لنز زوم خریداری کنید و می خواهید بین فاصله کانونی های مختلف انتخاب کنید باید به برخی از نکات توجه نمایید. در انتخاب این گونه لنزها توجه به فضای عکاسیتان، تعداد افرادی که در عکس حضور خواهند داشت و فاصله تان تا سوژه ضروری است.

اما اگر قصد دارید تا تنها یک لنز در ابتدا خریداری کرده و شروع به عکاسی کنید، بهتر است تا از یک لنز زوم و با فاصله کانونی 105-24 میلی متری استفاده نمایید.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با پرکاربردترین محصولات موجود در فروشگاه لوازم عکاسی آشنا کنیم تا انتخاب راحت تری برای خرید داشته باشید.

فروشگاه لوازم عکاسی

لنز دوربین

لنزها یکی از مهم ترین ابزارآلات موجود در امر عکاسی هستند. لنزها تا جایی دارای اهمیت هستند که خرید یک لنز گران قیمت در کیفیت عکس های ثبت شده بسیار تاثیرگذارتر از داشتن یک دوربین گران قیمت خواهد بود. از آنجایی که تمام دوربین ها دارای دو قسمت بدنه و لنز هستند، استفاده از دوربین های DSLR که در حقیقت دوربین های حرفه ای محسوب می شوند، برای عکاسی مناسب تر بوده و قابلیت تعویض لنز را دارند. لنزها دارای چند عدسی واگرا و همگرا هستند که وظیفه همگرا کردن پرتوهای نور ورودی به لنز را دارند.

کارت حافظه دوربین

بدون کارت حافظه تصاویر ثبت شده ذخیره نخواهد شد. پس داشتن یک کارت حافظه با حجم نسبتا زیاد  ضرورت دارد. این کارت ها که شبیه به کارت های حافظه گوشی تلفن همراه هستند، بر اساس برند تولید کننده، نوع و حجم حافظه متفاوت هستند.

فروشگاه لوازم عکاسی

فلاش

برای عکاسی در شب و حفظ کیفیت تصاویر نیاز به فلاش خواهید داشت. این وسیله همزمان با فشردن شاتر نور مورد نیاز برای عکاسی را فراهم می کند. علاوه بر نیاز به فلاش در شب، بسیاری از عکاسان برای تصویر برداری در نور طبیعی نیز از یک یا چند فلاش استفاده می کنند.

سه پایه عکاسی

چه عکاس آماتور باشید و چه یک عکاس حرفه ای، برای عکاسی در برخی شرایط نیازمند سه پایه خواهید شد. عکاسی در هر ژانری می تواند به وسیله یک سه پایه آسان­تر بوده و از تار شدگی عکس ها جلوگیری کند. سه پایه های عکاسی جهت نگهداری دوربین در حین عکاسی طراحی شده اند و در رنگ ها، سایزها و وزن های مختلفی به فروش می رسند. جنس این سه پایه ها غالبا از آلومینیوم و منیزیوم است.

 

سه پایه عکاسی

کیف دوربین

یک کیف و یا کوله مخصوص نگهداری دوربین یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز شما در فروشگاه لوازم عکاسی است. این کیف ها طوری طراحی شده اند که دوربین و لنز شما را در محفظه های مقاوم به ضربه نگهداری می کنند. به همراه داشتن این کیف ها برای حمل و نقل دوربین و حفظ امنیت حیاتی است. این کیف ها در قیمت های مختلف و جنس های متفاوتی تولید می شود که بهتر است از انواع ضد آب استفاده نمایید.

بند دوربین

بند دوربین برای نگهداری دوربین در حین عکاسی و ممانعت از سقوط آن انجام می شود. این بندها می توانند به راحتی وزن دوربین را تحمل کرده و برای جابه جایی آسان در طبعیت مورد استفاده قرار گیرند. بند دوربین در انواع مچی، شانه ای و دستی در فروشگاه لوازم عکاسی نمایندگی کانن وجود دارد.

فیلتر لنز

یکی از دیگر تجهیزاتی که در فروشگاه لوازم عکاسی به فروش می رسد، فیلتر لنز است. این محصول برای فیلتر کردن نور وارد شده به لنز مورد استفاده قرار می گیرد و  بسته به نوع عکاسی می توان از مدل های مختلف آن استفاده کرد.

فروشگاه لوازم عکاسی

ریموت کنترل

ریموت کنترل وسیله ای است که بدون نیاز به فشردن دکمه شاتر دوربین و از راه دور می توان عکس را ثبت کرد. این وسیله برای ثبت عکس های سلفی و عکاسی طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی شما عزیزان می توانید برای خرید حضوری و یا آنلاین تجهیزات عکاسی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما  در فروشگاه لوازم عکاسی نمایندگی کانن پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

تماس با کارشناسان