نمایندگی کانن - کارت حافظه - کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30

Categories:

کارت حافظه SanDisk 32 GB SD Extreme Pro کارت حافظه UHS-I ، مناسب برای استفاده در دوربین های SLR (DSLR) ، دوربین های کامپکت و دوربین فیلمبرداری Full HD / 3D – دوربین فیلمبرداری می باشد.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30  را داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30

کارت حافظه SanDisk 32 GB SD Extreme Pro کارت حافظه UHS-I، مناسب برای استفاده در دوربین های SLR (DSLR)، دوربین های کامپکت و دوربین فیلمبرداری Full HD / 3D – دوربین فیلمبرداری می‌باشد.

برای بهترین عملکرد پشتیبانی UHS-I لازم است. برای پشتیبانی از کارت های 32 گیگابایتی (یا بیشتر) پشتیبانی SDHC لازم است.

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30 قدرتمندترین کارت حافظه UHS-I است که عملکردی را ارائه می‌دهد که باعث افزایش خلاقیت می‌شود. با سرعت ضبط حداکثر 90 مگابایت در ثانیه و سرعت کلاس UHS 3 (U3)، شما برای ضبط واضح‌ترین، خیره کننده و بدون وقفه فیلم 4K UHD آماده هستید.

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30

و از آنجا که سرعت فقط مسئله عکسبرداری نیست، کارت تا 95 مگابایت در ثانیه سرعت انتقال را برای گردش کار سریع‌تر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نقشه برای مقاومت در برابر آب و هوا، آب، شوک و سایر شرایط دشوار ساخته شده است. از این طریق می‌توانید مطمئن شوید که کارت برای هر شرایطی مناسب است.

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30 برای محیط های سخت ساخته شده و آزمایش شده است. این کارت در برابر گرما، سرما، آب، شوک و اشعه X مقاوم است.

بررسی کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30 توانایی آن را خواهد داشت تا برای بیشتر کردن حافظه‌ی تلفن همراه یا تبلت بهره برداری بشوند؛ ولی اضافه بر آن دستگاه‌هایی نیز موجود میباشند که حافظه‌ای مستقل مخصوص ذخیره‌سازی نخواهند داشت و کارکرد انها بسته به کارت‌های حافظه میباشد.

دوربین‌ عکاسی یا گوپرو، پخش/ضبط کننده‌ موسیقی، لپ‌تاپ، هدفون‌، مودم‌، اسپیکر پرتابل، پخش ماشین، ساعت‌ هوشمند یا هر دستگاه دیجیتال دیگری که بخواهد به‌نوعی با حافظه جانبی در ارتباط باشد، به‌ناچار باید از این نوع کارت‌ها استفاده کنند.

1386631 1

جالب می‌باشد بدانید که در گذشته زمان صرفا بر روی ظریف تر شدن این حافظه‌ها تاثیر گذاشته است؛ بلکه بر روی سریع بودن، گنجایش و کیفیت بهره برداری از آن‌ها نیز به شکل عجیبی تاثیر گذاشته است. این روز‌ها انواع متفاوتی از آن‌ها را در بازار یافت می‌شود که برگزیدن بهترین‌ها کار را برای ‌کابران دشوار خواهد کرد.

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30

کارت حافظه 32 گیگابایت سن دیسک مدل extreme pro v30 قادر به سازگاری با دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن M50 و دوربین کانن EOS R6 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

2.1 × 24 × 32 میلی‌متر

سایر
نوع کارت حافظه

SanDisk Extreme Pro V30 UHS-I U3 Class 10 633X 95MBps SDHC – 32GB

استاندارد سرعت

Class 10 , UHS-I U3

تماس با کارشناسان