نمایندگی کانن - کارت حافظه - کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت

Categories:

390,000 تومان

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت
کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت

390,000 تومان

کارت حافظه Ultra SanDisk SD کلاس 10 است و دارای استاندارد سرعت UHS-I است. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات 80 مگابایت در ثانیه است که 533X است و با ظرفیت 32 گیگابایت، ابزاری مناسب برای ذخیره سازی فایل های ویدئویی است. ذخیره ، تماشا و ضبط فایل های ویدئویی HD نه تنها به ظرفیت ذخیره سازی بالایی نیاز دارد.
کارت حافظه‌ای که برای این منظور تعیین شده است باید سازگاری خاصی برای این منظور داشته باشد. کارت های حافظه کلاس 10 بهترین ابزار برای این کار هستند. کارت‌های این گروه از فرمت Full HD و بدون هیچگونه تأخیر یا ترک تحصیل پشتیبانی می‌کنند.

کارت های حافظه SD که در دوربین‌ها استفاده می شوند علاوه بر سرعت بالا به ظرفیت بالایی نیز نیاز دارند. کارت SD SanDisk ظرفیت 32 گیگابایت و سرعت خواندن داده ها 80 مگابایت در ثانیه است. این کارت از استاندارد سرعت UHS-I استفاده می کند که کلاس 10 است. با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توان به راحتی از آن برای ضبط و تماشای فیلم های HD استفاده کرد.

امروز ما قصد معرفی و بررسی کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت را داریم پس در ادامه همراه ما باشید.

معرفی کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت

کارت حافظه دوربین Ultra SanDisk SD کلاس 10 است و دارای استاندارد سرعت UHS-I است. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات 80 مگابایت در ثانیه است که 533X است و با ظرفیت 32 گیگابایت ، ابزاری مناسب برای ذخیره سازی فایل های ویدئویی است. ذخیره ، تماشا و ضبط فایل های ویدئویی HD نه تنها به ظرفیت ذخیره سازی بالایی نیاز دارد.

کارت حافظه ای که برای این منظور تعیین شده است باید سازگاری خاصی برای این منظور داشته باشد. کارت های حافظه کلاس 10 بهترین ابزار برای این کار هستند. کارتهای این گروه از فرمت Full HD و بدون هیچگونه تأخیر یا ترک تحصیل پشتیبانی می کنند.

کارت های حافظه SD که در دوربین ها استفاده می شوند علاوه بر سرعت بالا به ظرفیت بالایی نیز نیاز دارند. کارت SD SanDisk ظرفیت 32 گیگابایت و سرعت خواندن داده ها 80 مگابایت در ثانیه است. این کارت از استاندارد سرعت UHS-I استفاده می کند که کلاس 10 است. با استفاده از این ویژگی ها می توان به راحتی از آن برای ضبط و تماشای فیلم های HD استفاده کرد.

بررسی کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت، از کلاس 10 میباشد و استاندارد سرعت UHS-I خواهد داشت. بیشترین سرعت خواندن اطلاعات آن 80 مگابایت بر ثانیه، معادل 533X میباشد و با دارا بودن 32 گیگابایت حجم لوازم جانبی استاندارد برای ثبت فایل‌های ویدئویی میباشد.

نگه داری، دیدن و ذخیره ای فایل‌های ویدئویی با رزولوشن Full HD، فقط به حجم زیاد برای ذخیره‌سازی نیازمند نخواهد داشت. می بایست کارت حافظه‌ای که برای این کار در نظر گرفته بگیرید، سازگاری ویژه‌ای برای این منظور داشته باشد. کارت حافظه‌های کلاس 10 بهترین ابزار مخصوص این کارایی میباشد. کارت‌های این سطح بدون هیچ‌گونه خطا یا متوقف شدنی، فرمت Full HD را پشتیبانی خواهد کرد.

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت که در دوربین‌ عکاسی بهره برداری می‌شوند، اضافه بر سرعت زیاد، حجم بالایی نیز نیاز خواهد داشت. کارت SD سن دیسک، 32 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و سرعت خواندن اطلاعات آن در بیشترین حالت تا 80 مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت از استاندارد سرعت UHS-I بهره می‌برد و کلاس 10 میباشد. با این قابلیت، به سادگی میشود از آن برای ثبت و تماشای ویدئوهای Full HD بهره برداری بکنید.

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابای

کارت حافظه SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت

SDHC سن دیسک ظرفیت 32 گیگابایت قادر به سازگاری با دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن M50 و دوربین کانن EOS R6 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

2.1 × 24 × 32 میلی‌متر

سایر
ظرفیت

32 گیگابایت

استاندارد سرعت

Class 10 , UHS-I U1

سرعت خواندن

80 مگابایت بر ثانیه

مقاوم در برابر

آب , ضربه , پرتو X , گرما , سرما

تماس با کارشناسان